اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905054457510723

یک بازی مشترک برای پیوند فیلمبازها و دوستداران غذا

در فیلیموفود چه خبر است؟

کد: 139905054457510723

https://bit.ly/3gdE1Bq

، تهران , (اخبار رسمی): در کمپین مشترک فیلیمو و اسنپ‌فود هر کدام از دنبال کنندگان این دو برند می‌توانند با شرکت در بازی جک‌پات برنده جایزه‌های هیجان‌انگیزی مثل پلی‌استیشن پنج و گوشی موبایل آیفون یازده شوند.

در فیلیموفود چه خبر است؟
در فیلیموفود چه خبر است؟

فیلیمو و اسنپ‌فود برای دومین بار کمپین مشترکی را اجرا کردند که با یک بازی هیجان انگیز به شیوه جک‌پات برای کاربران در هر برند جوایز هیجان انگیزی به همراه دارد.

در این بازی کافی است به وبسایت رسمی فیلیمو سر بزنید و با شروع بازی جک‌پات شانس خود را برای برنده شدن جدیدترین کنسول بازی جهان امتحان کنید.

برنده اولین PS5 ایران باش

جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی که PS5 نام دارد، قرار است همزمان با ورود به بازارهای جهانی برای اولین بار به دست برنده خوش شانس کمپین فیلیمو فود برسد. این جایزه که از هیجان‌انگیزترین و جدیدترین جایزه‌های کمپین‌های ایرانی است‌ٰ‍، توسط تیم فیلیمو و اسنپ‌فود برای برنده کمپین مشترک این دو برند انتخاب شده است. علاوه بر این جایزه بزرگ، سبدی از جایزه‌های هیجان انگیز تکنولوژیک و جایزه‌های دیگر هم برای شرکت کنندگان در این مسابقه درنظر گرفته شده است. گوشی موبایل iPhone11، دستگاه اسپرسو ساز، اپل واچ، سامسونگ واچ، PS4، سامسونگ بادز، هدفون، پاوربانک و مجموعه از تخفیف‌های ارزشمند برندهای معتبر از جمله جوایز دیگر کمپین فیلیموفود است. 

چه کسانی برنده این جوایز خواهند شد؟

چه کاربر فیلیمو و اسنپ‌فود باشید یا نباشید، یک شانس برای برنده شدن این جوایز دارید. کافی است به صفحه کمپین سر بزنید و با وارد کردن شماره موبایل اولین شانس مجانی خودتان را امتحان کنید. بعد از ان برای بیشتر شدن شانس و امکان دوباره انجام بازی جک‌پات،  کافی است فیلیمو یا اسنپ فود خرید کنید. هر سفارش از اسنپ‌فود یک شانس و خرید اشتراک‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه فیلیمو به ترتیب دو، چهار و هشت شانس به شما اختصاص می‌دهد. 

جوایز چه زمانی اعطا خواهد شد؟ 

پس از پایان دوره کمپین فیلیموفود یعنی 7 مرداد و به ترتیب جوایز برندگان به آن‌ها اعطا خواهد شد. همچنین جایزه بزرگ این بازی یعنی دستگاه بازی PS5 به محض موجود شدن در ایران خریداری و به برنده خوش‌شانس آن از طرف دو برند فیلیمو و اسنپ‌فود اعطا خواهد شد. 

پس تا دیر نشده شانس خودتان  را امتحان کنید و با زدن دکمه شروع در صفحه فیلیموفود برنده جوایز این کمپین بزرگ شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | مسابقه و فراخوان