اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804093811610723

کمپین تابستانی فیلیمو با سیصد میلیون تومان پول نقد

این توفان با اسکناس می‌آید

کد: 139804093811610723

http://bit.ly/2LvEmmx

، تهران , (اخبار رسمی): فیلیمو توفانی از فیلم‌ها و سریال‌های جدید به راه انداخته که همراه با آن سیصد میلیون تومان پول نقد به کاربران هدیه می‌دهد. این یک توفان تابستانی است که با اسکناس می‌آید و علاوه بر انتشار صدها فیلم و سریال به روز، با جایزه بزرگ سیصد میلیون تومانی همراه است.

این توفان با اسکناس می آید
این توفان با اسکناس می‌آید

فیلم ببین جایزه بگیر

با پشت سر گذاشتن کمپین­‌های موفق فیلم بازی، صد میلیون تومانی، جام جهانی، فیلم پول میاره، هیولا و .. حالا نوبت به کمپین بزرگ تابستانی فیلیمو در سال 98 رسیده است. سیصد میلیون تومان پول نقد جایزه بزرگ فیلیمو در این کمپین است که با قرعه کشی در بین کاربران، هر ماه برنده جایزه صد میلیون تومانی را مشخص می‌ کند.

این رویداد که از تیرماه 98 آغاز شده است تا پایان تابستان ادامه دارد و پایان هر ماه با قرعه کشی میان خریداران یا تمدیدکنندگان اشتراک یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه فیلیمو، برنده جایزه بزرگ صد میلیون تومانی مشخص خواهد شد.

این تابستان پولدار شوید

با خرید و یا تمدید اشتراک فیلیمو امتیاز بگیرید و در قرعه کشی 300 میلیون تومانیِ تابستان 98 شرکت کنید. علاقه مندان می‌توانند با سر زدن به صفحه اشتراک فیلیمو  علاوه بر تخفیف خرید اشتراک، به ازای خرید یا تمدید اشتراک یک ماهه 1 امتیاز، سه ماهه 3 امتیاز و شش ماهه 6 امتیاز کسب کرده و با شانس بیشتر جایزه صد میلیون تومانی را از آن خود کنند.

قرعه کشی جایزه صد میلیون تومانی پایان هر ماه

کاربران فیلیمو که در طول کمپین سیصد میلیون تومانی اقدام به تمدید یا خرید اشتراک کرده­‌اند، در قرعه کشی ماهانه شرکت داده شده و نام برنده پایان هر ماه از طریق شبکه‌­های اجتماعی فیلیمو اعلام خواهد شد.

همچنین دسترسی به اطلاعات برندگان، امتیازها، نحوه شرکت در قرعه کشی و تماشای فیلم و سریال با  فیلیمو از طریق آدرس www.filimo.com/TS امکان پذیر است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فیلیمو به آدرس www.filimo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | سرگرمی و تفریح