اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980106357709608

روش‌های درمان سریع و فوری درد بواسیر یا هموروئید

کد: 13980106357709608

https://goo.gl/JPq8YU

، تهران , (اخبار رسمی): درمان بواسیر یا هموروئید معمولاً جزء موارد اورژانسی محسوب نمی‌شود، اما در صورتی که علائم این بیماری تشدید شود به گونه‌ای که سلامت فرد را به خطر اندازد و یا بیمار متحمل درد و سختی زیادی شود، نیاز به درمان فوری دارد.

روش های درمان سریع و فوری درد بواسیر یا هموروئید
روش‌های درمان سریع و فوری درد بواسیر یا هموروئید

انتخاب روش درمان سریع و فوری بواسیر بستگی به نوع عارضه و میزان پیشرفت آن دارد که مهمترین روش‌های درمان سریع بواسیر شامل درمان با لیزر، درمان خانگی، رابربند، بوتاکس و هموروئیدکتومی است.

درمان با لیزر

درمان بواسیر با لیزر سریع‌ترین و قطعی‌ترین روش درمان این بیماری است که اگر بواسیر در مراحل پیشرفته باشد و دچار بیرون‌زدگی شود، می‌توان با نظر پزشک از آن استفاده کرد. درمان هموروئید با لیزر بدون درد و خونریزی انجام می‌شود.

درمان خانگی

درمان‌های خانگی بواسیر در صورتی می‌تواند به عنوان درمان سریع و فوری شناخته شود که بیماری در مراحل اولیه خود باشد. درمان خانگی بواسیر شامل استفاده از حمام سیتز، کیسه آب یخ، مصرف فیبر و آب، ورزش و … است.

رابربند

درمان بواسیر با رابربند شامل بستن کش پلاستیکی در انتهای عروق بواسیری است در برخی موارد رابربند می‌تواند درمانی موثر برای بواسیر باشد. البته درمان بواسیر با رابربند همراه با درد بسیاری برای بیمار است.

بوتاکس

بوتاکس همان سم بوتولینوم است، این سم می‌تواند عضلات بدن را فلج کند و به سرعت درد را بهبود ببخشد. البته تزریق سم بوتولینوم به عضله بدون عارضه نبوده و ممکن است موجب بی اختیاری در دفع شود. این سم بیشتر بعد از جراحی هموروئیدکتومی کاربرد دارد.

هموروئیدکتومی

این روش همان جراحی سنتی بواسیر است که تحت بی حسی یا بی هوشی انجام می‌گیرد، هموروئیدکتومی تنها برای بواسیرهای پیشرفته کاربرد داشته و نمی‌توان آن را به عنوان درمان سریع بواسیر به شمار آورد.  انجام عمل جراحی به جز در مواردی محدود صورت نمی‌گیرد زیرا همراه با درد و عوارض مختلفی است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کلینیک نوین به آدرس jarah.clinic مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک نوین

مجله مهاجرت اساس کار خود را بر مبنای اعتماد و رضایت متقابل آغاز کرده و با استفاده از تجربه و آگاهی لازم، خدمات خود را به صورت ساماندهی شده به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. ما سعی داریم با مشاوره و همکاری با وکلای ارشد؛ همچنین با مدیریت زمان و کمترین هزینه سبب پیشبرد و رسیدن به اهداف ارزشمند شما هموطنان گرامی باشد. سعی ما بر این است که در زمینه‌های مختلف مهاجرت از قبیل مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. در جهت گسترش دامنه فعالیت، مجله مهاجرت آمادگی خود را برای همکاری با وکلا فعال و با تجربه اعلام نموده تا با تلاش همدیگر در جهت ارتقا و سرعت روند کار مهاجرت همکاری داشته باشیم.https://mohajermag.ir/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان