اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801203595011503

مهمترین دستاوردهای فروشگاه اینترنتی بابانو در سال 97

کد: 139801203595011503

http://bit.ly/2Im9ovN

، کرج , (اخبار رسمی): «بابانو»، شرکت فعال در زمینه‌ی «فروش کالای دیجیتال» است. این شرکت در سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده و با بیش از 15 سال تجربه فروش با بهترین قیمت‌ها پا به فضای مجازی گذاشته است.

مهمترین دستاوردهای نام بابانو در سال 97
فروشگاه اینترنتی بابانو

فروشگاه اینترنتی بابانو یک فروشگاه اینترنتی تازه تاسیس در فضای مجازی، با بیش از 15 سال سابقه درخشان در پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، لپ تاپ، کنسول‌های بازی و ... در استان البرز است و یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های پخش در این زمینه به حساب می‌آید.

به گزارش روابط‌ عمومی بابانو ، این مجموعه جشنواره‌ای را از یکم فروردین تا 29 خرداد ماه سال 98 ترتیب داده و تمام کالاهای خود را با تخفیف شگفت‌انگیز به بازار عرضه خواهد کرد. نکته جالب توجه این است که در بابانو می‌توان کالاهای دیجیتال متنوعی را با تخفیف ویژه خریداری کرد.

در طرح بهاره شگفت‌انگیز بابانو، انواع فلش مموری، هدست، گیم پد، اسپیکر، هارد دیسک اکسترنال، لپ تاپ، پاوربانک و .... عرضه می‌شود.

هدف از شکل‌گیری وب سایت بابانو در فضای مجازی رساندن کالا با قیمت مناسب به همراه گارانتی واقعی محصول به دست مصرف کننده است. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بابانو به آدرس www.babano.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بابانو

بابانو به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تازه نفس با بیش از یک دهه تجربه موفق در ارائه انواع محصولات دیجیتال و فرهنگی، با پایبندی به اصول و قواعد اسلامی در معامله و تجارت قصد ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ را دارد. در فروشگاه اینترنتی بابانو میتوانید محصولات دیجیتال از انواع لپتاپ، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، کنسول و تجهیزات بازی تا انواع کابل و اتصالات تلفن های همراه را تهیه نمایید.

اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]