اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801283613511371

فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت چه نوع فروشگاهی است؟

معرفی فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت

کد: 139801283613511371

http://bit.ly/2IV3VfP

، تهران , (اخبار رسمی): برای بسیاری از افرادی که تابلوی فروشگاه زنجیره‌ای همیشه تخفیف وین مارکت را مشاهده کردند و یا از شعب این فروشگاه‌ها خرید کردند سوال است که این فروشگاه‌ها چه تفاوتی با سایر فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها دارد و توسط چه شرکت یا ارگانی ایجاد و مدیریت می‌شود.

معرفی فروشگاه زنجیره ای وین مارکت
فروشگاه زنجیره ای وین مارکت

در یک تعریف بین المللی «فروشگاه‌های زنجیره‌ای گروهی از فروشگاه‌ها هستند که کالاهای مشابهی را تحت مالکیت واحد و مدیریت متمرکز ارائه می‌کنند". با این تعریف فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت گروهی از فروشگاه‌های خرده فروشی است که کلیه کالاها و نیاز روزانه خانوار را تحت مدیریت واحد شرکت آروین بازار پارس در سراسر ایران عرضه می‌کند.

چرا فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت افتتاح شد؟

فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت از جمله فروشگاه‌های تخفیف محور است و در زیر مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قرار دارد . اما با وجود فروشگاه زنجیره‌ای رفاه چه نیازی به فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت بود؟

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه از جمله هایپرمارکت‌هایی است که خدمات و محصولات متنوعی چون نانوایی، قصابی و میوه فروشی را در دل خود دارد و به همین دلیل متراژ بالایی دارد. این خاصیت امکان تاسیس فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در همه محلات و شهرها را از آن گرفت.

از طرفی مشتریان رفاه انتظار داشتند بتوانند از محصولات و تخفیف‌های رفاه در شهر و محله خود استفاده کنند.

به همین دلیل مجموعه فروشگاهی رفاه تصمیم گرفت تا فروشگاه‌هایی را با متراژ پایین‌تر در محلات راه‌اندازی کند تا همه مردم بتوانند به راحتی و در سریع‌ترین حالت ممکن به محصولات دارای تخفیف دسترسی داشته باشند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای وین مارکت و رفاه مارکت طی سال 97 جهت برآورده کردن این نیاز ایجاد شد، تفاوت این دو فروشگاه در این است که فروشگاه‌های رفاه مارکت توسط صاحبان فروشگاه مدیریت می‌شود و فروشگاه رفاه تنها در تامین کالا و نظارت آن نقش دارد ولی فروشگاه‌های وین مارکت توسط همکاران مجموعه رفاه در شرکت آروین بازار پارس مدیریت می‌شود.

در وین مارکت کالاهای نیاز اساسی خانوار در دسته بندی‌های کالای اساسی و خواربار، شوینده و بهداشتی، محصولات پروتئینی، محصولات لبنی، محصولات صبحانه ، تنقلات، انواع نوشیدنی ارائه می‌شود.

کلیه شعب فروشگاه وین مارکت به این کالاها با تخفیف دائمی از 5 تا 50 درصد مجهز بوده و آماده خدمت گذاری به مردم کشور است. افراد می‌توانند اطلاعات کلیه محصولات با تخفیف ویژه وین مارکت را در بخش فروش ویژه وبسایت وین مارکت مشاهده کنند.

شعب فروشگاه زنجیره ای وین مارکت را می‌توان از طریق وب سایت وین مارکت به آدرس winmarketco.com جست‌و‌جو کرد و یا با مراجعه به گوگل مپ با جستجوی «وین مارکت» می‌توان نزدیک‌ترین شعبه به محل اقامت خود را یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وین مارکت

فروشگاه زنجیره ای وین مارکت در شرکت آروین بازار پارس از شرکتهای زیر مجموعه گروه فروشگاهی رفاه است و در صنعت خورده فروشی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار