اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805223951011371

جشنواره ویژه عید تا عید فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت

کد: 139805223951011371

http://bit.ly/31CU6ZM

، تهران , (اخبار رسمی): علاقه مندان می‌توانند در جشنواره خرید با قرعه کشی وین مارکت به مناسبت عید قربان تا عید غدیر خرید کنند و برنده شوند.

جشنواره ویژه عید تا عید فروشگاه زنجیره ای وین مارکت
جشنواره ویژه عید تا عید فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت

در جشنواره عید تا عید فروشگاه زنجیره ای وین مارکت از عید قربان تا عید غدیر با تخفیف می‌توان خرید کرد و جایزه گرفت. این جشنواره خرید که به بهانه اعیاد مهم مسلمانان برگزار می‌شود شامل بیش از 50 قلم کالا با تخفیف تا 50 درصد در کلیه شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای وین مارکت است.

در این جشنواره می‌توان تخفیف خرید و به ازای هر 50 هزار تومان یک کوپن قرعه کشی از فروشنده دریافت کرد. هر 50 هزار تومان یک شانس برای قرعه کشی محسوب می‌شود.

هر فروشگاه 5 کارت خرید را در انتهای این جشنواره قرعه کشی می‌کند.  در مجموع 610 کارت خرید در روز عید غدیرخم در سراسر ایران بین مشتریان وین مارکت قرعه کشی خواهد شد و 610 برنده خوش شانس معرفی می‌شود.

برنامه قرعه کشی هر فروشگاه به صورت زنده ساعت 21 روز عید غدیر خم روبروی کلیه شعب وین مارکت برگزار می‌شود.

برندگان می‌توانند با در اختیار داشتن کارت خرید وین مارکت از کلیه شعب فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت، رفاه و روژهوم سنتر خرید کنند.

علاوه بر این جشنواره مسابقه‌ای در اینستاگرام وین مارکت در این اعیاد برگزار می‌شود که این شرکت کنندگان در این مسابقه نیز به قید قرعه 5 کارت خرید هدیه می‌گیرند.

علاقه مندان می‌توانند  برای شرکت در مسابقه اینستاگرام وین مارکت به اینستاگرام این مجموعه مراجعه کنند. همچنین برای اطلاع از شعب فروشگاه زنجیره ای وین مارکت می‌توانند به بخش فروشگاه‌های سایت وین مارکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وین مارکت

فروشگاه زنجیره ای وین مارکت در شرکت آروین بازار پارس از شرکتهای زیر مجموعه گروه فروشگاهی رفاه است و در صنعت خورده فروشی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]