اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807114098111371

کسب مدال طلا برای ایران در مسابقات شوتوکان با حمایت فروشگاه وین مارکت

کد: 139807114098111371

http://bit.ly/2AIpF95

، تهران , (اخبار رسمی): در چهارمین دوره مسابقات اوپن بین المللی انجمن شوتوکان JKS با حضور پنج کشور سوئد، جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان و ایران، نماینده ایران از استان خراسان رضوی در این مسابقات با حمایت مالی فروشگاه زنجیره‌ای وین مارکت موفق به کسب مدال طلای مسابقات شد.

مدال طلای ایران در مسابقات شوتوکان با حمایت فروشگاه زنجیره ای وین مارکت
کسب مدال طلا برای ایران در مسابقات شوتوکان با حمایت فروشگاه وین مارکت

چهارمین دوره مسابقات اوپن بین المللی انجمن شوتوکان JKS با حضور  پنج کشور سوئد، جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان و ایران با حضور طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، نمایندگان مجلس، مقامات استانی و رئیس سبک برگزار شد.

این رقابت‌ها در دور بخش کاتا و کومیته و با حضور کاراته کارانی از 18 استان کشور و با شرکت 900 کاراته کار دختر و 1091 کاراته پسر در دو شهر تهران و مشهد برگزار شد. در خاتمه این مسابقات کاراته کاران کشور بعنوان قهرمانی این رقابت‌ها در مجموع دست یافتند.

در این بین قهرمانی آقای امین ابوالفضلی از پرسنل شعبه شریعتی مشهد فروشگاه زنجیره ای وین مارکت که با حمایت این فروشگاه زنجیره‌ای موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد، افتخاری برای کادر پرسنلی این فروشگاه است.

وین مارکت برای کلیه ورزشکاران و نمایندگان کشور ایران در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت و پیروزی دارد و تلاش می‌کند تا از این عزیزان در راستای رسیدن به قله‌های پیروزی حمایت کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وین مارکت

فروشگاه زنجیره ای وین مارکت در شرکت آروین بازار پارس از شرکتهای زیر مجموعه گروه فروشگاهی رفاه است و در صنعت خورده فروشی فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار