اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802083636710534

استفاده رایگان از سیستم های جدید فینتو

یک‌ماه استفاده رایگان از سیستم حقوق و دستمزد و تنخواه گردان

کد: 139802083636710534

http://bit.ly/2IK1YDq

، تهران , (اخبار رسمی): فینتو برای تمام کاربران فعلی و کاربران جدید ثبت نامی خود یک‌ماه استفاده رایگان از کلیه خدمات هر دو سیستم را تدارک دیده است. این کار با هدف بهینه‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر شدن هزینه حسابداری کسب‌وکارها انجام شده است.

ُ‌یکماه استفاده رایگان از سیستم حقوق و دستمزد و تنخواه گردان
نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

فینتو پس از دو سال خدمت رسانی با سیستم آنلاین محاسبه حقوق و دستمزد، در سال جدید خدماتی جدید به کاربران خود ارائه خواهد داد.

سیستم آنلاین تنخواه گردان، نرم‌افزاری تحت وب و بدون نیاز به نصب است که کسب‌وکارها را از دردسرهای حساب تنخواه می‌رهاند؛ برای شروع لازم است تا کارفرما تنخواه‌دار مورد اعتماد خود را به سیستم دعوت کند. پس از وارد شدن تنخواه‌دار به سیستم، کافی است تا خریدهای خود را به آسانی ثبت و در صورت نیاز تصویر فاکتور و یا خریدهایش را پیوست کند، بلافاصله پیامی برای کارفرما ارسال می‌شود تا درخواست تنخواه‌دار را تایید و یا رد کرده و مجوز انتقال وجه را صادر کند.

به همین آسانی می‌توان گزارش هزینه‌های تنخواه خود را به تفکیک تاریخ و وضعیت تائید، رد و یا در دست بررسی مشاهده کرد و اسناد حسابداری مربوط به حساب تنخواه را از قسمت گزارشات پنل تنخواه گردان فینتو دریافت کرد.

این نرم افزار منحصر به فرد که نمونه مشابهی میان نرم‌افزارهای آنلاین ندارد این امکان را به مدیر می‌دهد تا در لحظه از هزینه‌های تنخواه با خبر شود، مبلغ باقی‌مانده تنخواه هر شخص را مشاهده و مدیریت کند و همچنین از مفقود شدن فاکتورهای خرید و اسناد مربوطه جلوگیری می‌کند.

به علاوه، سیستم محاسبه آنلاین حقوق و دستمزد مانند دو سال گذشته خدمات محاسبه ثبت عملیات حقوق، محاسبه حقوق پرسنل، ارائه لیست‌های بیمه و مالیات، خروجی دیسکت بیمه و مالیات، فیش حقوقی با لوگو کسب و کار و ارائه قرارداد کاری بین کارفرما و کارمندان را ارائه می‌دهد. این سیستم نیز بهبودهای جزئی داشته تا تجربه کاربران را حتی آسان‌تر از قبل کند.

فینتو برای تمام کاربران فعلی و کاربران جدید ثبت نامی، یک‌ماه استفاده رایگان از کلیه خدمات هر دو سیستم را فراهم کرده است. این کار با هدف بهینه‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر شدن هزینه حسابداری کسب و کارها آماده است.

گفتنی است اگر کاربران هنگام کار با سایت به سوالی بربخورند و یا احتیاج به راهنمایی داشته باشند، همکاران فینتو در بخش پشتیبانی هر روز هفته پاسخگوی آنها خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار آنلاین حسابداری فینتو

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو تنها ارائه‌ دهنده خدمات حسابداری از جمله محاسبه حقوق و دستمزد و پرداخت آنلاین حقوق پرسنل، محاسبه مبلغ بیمه و مالیات حقوق، صدور لیست بیمه و مالیات، تهیه دیسکت بیمه و مالیات، ورود پرسنل و مشاهده و چاپ فیش حقوقی به صورت سیستم حسابداری تحت وب در کشور است. «حسابداری آسان و امن را با فینتو تجربه کنید»

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]