اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801283613110534

حسابداری هیچ‌وقت آنقدر آسان نبود

بهترین راه حل برای جریمه‌شدگان بیمه و مالیات حقوق

کد: 139801283613110534

http://bit.ly/2GrGZCW

، تهران , (اخبار رسمی): برای همه صاحبان کسب‌وکار پیش آمده است که آخرین ساعت آخرین مهلت ارسال لیست بیمه و مالیات خود، به خاطر بیاورند که فایلشان را آماده نکرده‌اند و یا به حسابدار خود دسترسی ندارند. کاربردی‌ترین و آسان‌ترین راه جریمه نشدن در ادامه مطلب بیان می‌شود.

بهترین راه حل برای جریمه شدگان بیمه و مالیات حقوق
محاسبه حقوق و دستمزد

این شرایط می‌تواند راه‌حلی جز جریمه بیمه و مالیاتی نیز برای افراد داشته باشد؛ فاصله با این راه حل آسان و با هزینه‌ای نازل، تنها یک کلیک است

کافی است تا مدیریت کسب و کاری به دوش فردی باشد تا از استرس آخرین ساعت‌های آخرین مهلت ارائه لیست بیمه و مالیات حقوق کارمندان خود آگاه باشد، زمانی که نه به سیستم حسابداری آفلاین خود دسترسی دارد و نه به حسابدار، گرفتار این وضعیت می‌شود.

اما این شرایط می‌تواند راه‌حلی جز جریمه بیمه و مالیاتی نیز برای فرد داشته باشد؛ راه‌حلی آسان، همیشه و همه‌جا در دسترس، بدون نیاز به تجهیزات و یا حتی نصب نرم‌افزار، فاصله هر فرد با این راه‌حل آسان و با هزینه‌ای نازل، تنها یک کلیک است.

فینتو، تنها نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد (محاسبه و پرداخت آنلاین لیست بیمه و مالیات) است که برای تمام رسته‌های شغلی و انواع کسب‌کارها قابل استفاده است.

برای کار کردن با فینتو نیازی به دانش تخصصی حسابداری نیست و همین مسئله تجربه کاربری آسان‌تر، سریع‌تر و خوشایندتری را هم برای مدیران و هم حسابداران فراهم می‌کند.

برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل خود کافی است تا در سیستم آنلاین حقوق و دستمزد فینتو، به طور رایگان ثبت نام شود و یک حساب کاربری ساخته شود. سپس کارگاه و یا کارگاه‌های خود ثبت شود، در کارگاه مد نظر، پرسنل خود را ثبت کرده و برای‌شان حکم حقوقی وارد شود.

خائز اهمیت است که ورود این اطلاعات تنها برای بار اول ضروری است و برای محاسبه مقدار حقوق پرداختنی، بیمه و مالیات ماه‌های آینده، تنها کافی است فرد روی دکمه «ثبت عملیات حقوق مانند ماه گذشته» در داشبورد خود کلیک کند و یا تنها عملیات حقوق ماه جدید را برای‌شان ثبت کند.

به همین راحتی! هم‌اکنون افراد به راحتی با دانلود فایل‌های آماده شده از سوی فینتو می‌توانند به فایل‌های زیر دسترسی داشته باشند:

محاسبه حقوق پرداختی پرسنل، پرداخت آنلاین حقوق کارمندان، محاسبه مبلغ بیمه و مالیات حقوق کارمندان‌، تهیه دیسکت‌های بیمه و مالیاتی، امکان صدور فیش حقوقی با لوگو شرکت‌، تنظیم قراردادکاری بین کارفرما و کارمندان.

همچنین اگر افراد مایل باشند، می‌توانند برای کارمندان خود دسترسی ایجاد کنند تا بتوانند وارد سیستم شوند و گزارش کارکرد و یا فیش حقوقی (تنها) خودشان را مشاهده کنند.

به همین آسانی، حسابداری حقوق و دستمزد، محاسبه سنوات، بیمه، مالیات و ... در هر لحظه و هر مکان در اختیار افراد به علاوه پشتیبانی 24 ساعته و هر روز هفته (حتی در ایام تعطیل)، هر لحظه آماده خدمت‌رسانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار آنلاین حسابداری فینتو

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو تنها ارائه‌ دهنده خدمات حسابداری از جمله محاسبه حقوق و دستمزد و پرداخت آنلاین حقوق پرسنل، محاسبه مبلغ بیمه و مالیات حقوق، صدور لیست بیمه و مالیات، تهیه دیسکت بیمه و مالیات، ورود پرسنل و مشاهده و چاپ فیش حقوقی به صورت سیستم حسابداری تحت وب در کشور است. «حسابداری آسان و امن را با فینتو تجربه کنید»

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی