اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802183666210534

پذیرش نمایندگی نرم افزار حسابداری فینتو

راه حلی ساده برای افزایش حقوق

کد: 139802183666210534

http://bit.ly/2MzyyuI

، تهران , (اخبار رسمی): افراد به سادگی می‌توانند درآمد کسب کنند؛ یک راه بی دردسر برای کسانی که آشنایان فعال زیادی در حوزه مدیریت، امور مالی و حسابداری دارند، همکاری با فینتو در فروش است.

راه حلی ساده برای افزایش حقوق
راه حلی ساده برای افزایش حقوق

در شرایط فعلی که بازار رونق آن‌چنانی ندارد، یک راه سریع و بی دردسر برای کسب درآمد، گرفتن پورسانت 40درصدی از فروش خدمات نرم افزاری است.

نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد و تن‌خواه‌گردان آنلاین فینتو که حدود 2 سال است در زمینه ارائه خدمات آنلاین در این زمینه فعالیت می‌کند، قصد دارد تا در سال جدید نمایندگی بپذیرد.

در شرایط فعلی هر کسب و کاری برای ادامه فعالیت، مجبور به کاهش هزینه‌های خود است؛ به علاوه به بهانه کاهش هزینه‌ها نمی‌توان ارسال لیست و دیسکت بیمه و مالیات را به تاخیر انداخت و یا پرداخت نکرد، چرا که در این شرایط جریمه‌های سنگین نیز به آن افزوده خواهد شد. از طرف دیگر نرم افزار‌های آفلاین حسابداری گران هستند و این هزینه خصوصا برای کسب و کارهای کوچک و یا کسب و کارهای تازه تاسیس سنگین‌تر هم می‌شود. 

چاره چیست؟!

راه حلی که هم هزینه‌های کسب و کارها را کم کند و هم تجربه کاربری به مراتب آسان‌تر و دل‌پذیرتری را برای کاربران فراهم بیاورد، استفاده از سیستم فینتو است. 

سیستم فینتو در حال حاضر صدها مشتری فعال از اقصی نقاط کشور و در همه رسته‌های شغلی و انواع کسب و کارها دارد و با خدمات منحصر به فرد خود در حوزه آنلاین، قیمت‌های رقابت‌پذیر و جذاب خود و پشتیبانی قدرتمند برای تک‌تک مشتریان، رضایت تمامی آنان را جلب کرده است.

مزایای این نرم افزار:

رابط کاربری آسان و ساده باعث می‌شود همه افراد با هر دانش حسابداری به راحتی از آن استفاده کند.

تعرفه‌های پایین و منعطف دغدغه‌های مالی کسب و کار ها برای تهیه نرم افزار های حسابداری را مرتفع می‌کند.

ابری بودن این نرم افزار باعث می‌شود تا از هر مکان و در هر زمانی و با هر دستگاهی افراد به آن دسترسی داشته باشند.

تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته از طریق تماس تلفنی، تلگرام و تیکت‌های پشتیبانی پاسخگوی سوالات کاربران خود است.

فیتو برای حفظ اطلاعات مالی کاربران اقدام به رمزنگاری آن‌ها کرده و با بهره‌گیری از بستر‌های مناسب و به کارگیری روش‌های تامین امنیت داده حریم خصوصی مالی کاربرانش را حفظ می‌کند.

به روزرسانی خودکار، بدون نیاز به نصب انجام می‌شود.

برای استفاده از آن، نیازی به قفل‌های نرم افزاری مرسوم و نصب‌های پیچیده نیست. نسخه‌های جدید و کلیه بروزرسانی‌ها، رایگان و به صورت کاملا اتوماتیک در حساب کاربران اعمال می‌شود.

افراد برای آشنا شدن و تجربه این سیستم می‌توانند 30 روز به صورت رایگان از خدمات آن استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای اخذ نمایندگی و هم‌چنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فیتو مراجعه کرده و یا با شماره 09363926049 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار آنلاین حسابداری فینتو

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو تنها ارائه‌ دهنده خدمات حسابداری از جمله محاسبه حقوق و دستمزد و پرداخت آنلاین حقوق پرسنل، محاسبه مبلغ بیمه و مالیات حقوق، صدور لیست بیمه و مالیات، تهیه دیسکت بیمه و مالیات، ورود پرسنل و مشاهده و چاپ فیش حقوقی به صورت سیستم حسابداری تحت وب در کشور است. «حسابداری آسان و امن را با فینتو تجربه کنید»

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]