اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183740210534

نرم افزار حسابداری آنلاین حقوق و دستمزد و تنخواه گردان

با فینتو راحت‌ترین تجربه حسابداری زندگیتان را شروع کنید

کد: 139803183740210534

http://bit.ly/2MCBAOD

، تهران , (اخبار رسمی): فرقی نمی‌کند که کسب و کار در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند، برای محاسبه دقیق و دور ماندن از جریمه‌های بیمه و مالیات، هر کسب‌وکاری به یک سیستم دقیق حسابداری نیاز دارد. اما چرا این نیاز خود را ارزان‌تر، آسان‌تر و امن‌تر برطرف نکرد؟!

با فینتو راحت‌ترین تجربه حسابداری زندگیتان را شروع کنید
با فینتو راحت‌ترین تجربه حسابداری زندگیتان را شروع کنید
با فینتو راحت‌ترین تجربه حسابداری زندگیتان را شروع کنید
فینتو؛ راحت‌ترین تجربه حسابداری زندگیتان

به همین آسانی، حسابداری حقوق و دستمزد، محاسبه سنوات، بیمه، مالیات، مدیریت حساب تنخواه و ... در هر لحظه و هر مکان در اختیار شماست

مدیران کسب و کارها از استرس آخرین ساعت‌های آخرین مهلت ارائه لیست بیمه و مالیات حقوق کارمندان خود آگاه هستند، زمانی که نه به سیستم حسابداری آفلاین خود دسترسی دارند و نه به حسابدارشان!

اما این شرایط جز جریمه بیمه و مالیاتی، می‌تواند چاره دیگری داشته باشد؛ راهی راحت، همیشه و همه‌جا در دسترس، بدون نیاز به تجهیزات و یا حتی نصب نرم‌افزار و فاصله با این راه حل آسان و مقرون به صرفه، تنها یک کلیک است.

فینتو، تنها نرم افزار آنلاین حقوق و دستمزد (محاسبه و پرداخت آنلاین لیست بیمه و دیسکت مالیات) است که برای تمام رسته‌های شغلی و انواع کسب‌کارها قابل استفاده است.

برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل کافی است تا به طور رایگان در نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو ثبت نام و یک حساب کاربری ساخته شود. سپس کارگاه و یا کارگاه‌های مد نظر خود را ثبت کرده، در کارگاه مد نظر، پرسنل خود را ثبت‌نام کرده و یک‌بار برای همیشه برای آن‌ها حکم حقوقی وارد کرد.

حائز اهمیت است که ورود این اطلاعات تنها برای بار اول ضروری است و برای محاسبه مقدار حقوق پرداختنی، بیمه و مالیات ماه‌های آینده، تنها کافی است روی دکمه «عملیات حقوق ماه جدید» و یا «ثبت عملیات حقوق مانند ماه گذشته» در داشبورد کلیک شود.

به همین راحتی می‌توان به راحتی به خدمات زیر دسترسی داشت:

  • محاسبه حقوق پرداختی پرسنل
  • پرداخت آنلاین حقوق کارمندان
  • محاسبه مبلغ بیمه و مالیات حقوق کارمندان‌
  • تهیه دیسکت‌های بیمه و مالیاتی
  • امکان صدور فیش حقوقی با لوگو شرکت
  • تنظیم قراردادکاری بین کارفرما و کارمندان

خدمت منحصر به فرد دیگر فینتو، نرم افزار مدیریت تنخواه آنلاین است. سیستم آنلاین تنخواه گردان، نرم‌افزاری تحت وب و بدون نیاز به نصب است که کسب‌وکارها را از دردسرهای حساب تنخواه می‌رهاند. 

این نرم افزار منحصر به فرد که نمونه مشابهی میان نرم‌افزارهای آنلاین ندارد این امکان را به مدیر می‌دهد تا در لحظه از هزینه‌های تنخواه با خبر شود، مبلغ باقی‌مانده تنخواه هر شخص را مشاهده و مدیریت کند. این سیستم همچنین از مفقود شدن فاکتورهای خرید و اسناد مربوطه جلوگیری می‌کند.

به علاوه پشتیبانی 24 ساعته و هر روز هفته (حتی در ایام تعطیل)، هر لحظه آماده خدمت‌رسانی است.

چرا از فینتو استفاده کنم؟

  • فینتو یک سیستم ابری است، به این معنی که از هر مکانی می‌توان به اطلاعات کارگاه خود دسترسی پیدا کرد و هیچ نیازی نیست که مثل سیستم‌های تحت دسکتاپ بعد از ارائه به روزرسانی‌ها، نرم‌افزار حقوق و دستمزد را به روزرسانی کرد.
  • فینتو به صورت اتوماتیک از تمام اطلاعات پشتیبان تهیه می‌کند و جای هیچ نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات وجود ندارد.
  • فینتو در مقابل تغییر قوانین کار کاملا انعطاف‌پذیر بوده و به روزرسانی تغییرات در سیستم به صورت اتوماتیک توسط فینتو انجام می‌شود.
  • فینتو محیطی کاملا کاربرپسند دارد و کار با آن بسیار آسان است و هر کسی بدون نیاز به دانش خاص حسابداری توانایی کار با آن را دارد.
  • هزینه سرویس استفاده از خدمات فینتو بسیار اقتصادی است و دیگر نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت برای خرید نرم‌افزارهای گران‌قیمت نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار آنلاین حسابداری فینتو

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو تنها ارائه‌ دهنده خدمات حسابداری از جمله محاسبه حقوق و دستمزد و پرداخت آنلاین حقوق پرسنل، محاسبه مبلغ بیمه و مالیات حقوق، صدور لیست بیمه و مالیات، تهیه دیسکت بیمه و مالیات، ورود پرسنل و مشاهده و چاپ فیش حقوقی به صورت سیستم حسابداری تحت وب در کشور است. «حسابداری آسان و امن را با فینتو تجربه کنید»

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]