اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802103645411684

12 نکته اساسی در انتخاب شرکت طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ

بهترین شرکت‌های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

کد: 139802103645411684

http://bit.ly/2XWHF9m

، تهران , (اخبار رسمی): آژانس طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف یکی از شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که توانسته پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ خوبی اجرا کند. در ادامه 12 نکته اساسی که باید برای انتخاب شرکت طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ مد نظر قرار گیرد بیان شده است.

بهترین شرکت های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارند ؟
بهترین شرکت‌های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

با توجه به گسترش و تنوع  روز افزون کسب‌وکارهای اینترنتی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نیز بیش از پیش متعدد شده‌اند . به عبارتی، هر کدام سعی دارند تا به هر شکل مخاطبان را به سمت خود جذب کنند اما در این بین با در نظر گرفتن چند نکته ساده می‌توان بهترین شرکت را انتخاب کرد.

در ادامه این مقاله آژانس طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف را که سال‌هاست به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ مطرح است به بررسی نکات قوت و ضعف ارائه‌دهندگان خدمات پرداخته است.

1- مشاوره رایگان و درست 

اولین تفاوت یک شرکت معتبر و تراز اول با یک شرکت معمولی در زمینه طراحی سایت در میزان زمانی است که برای مشتریان بالقوه خود می‌گذارند. زمانی که یک شرکت بدون هیچ چشم‌داشتی کسب‌وکاری را راهنمای می‌کند و نحوه ورود به حوزه دیجیتال مارکتینگ یا طراحی یک سایت را به آنها آموزش می‌دهد و از انواع متعدد راه‌های پیش روی مطلع می‌سازد، نشان می‌دهد این افراد در ادامه راه می‌توانند شرکایی قابل اعتماد باشند.

در بسیاری از کشورهای مطرح در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، دست کم سه جلسه مابین کارفرما و مجری قبل از عقد قرارداد تشکیل خواهد شد که در آن‌ها کارفرما به تشریح نیازهای خود خواهد پرداخت و مجری پس از آنالیز نیازها طرح‌های خود را ارائه خواهد کرد اما از حق نباید گذشت که در ایران شرکت‌هایی از این دست بسیار انگشت‌شمار هستند و هر شرکتی بیشتر به سود خود و روز تحویل پروژه نگاه می‌کند.

2- امکان ارائه طراحی اختصاصی 

امروزه با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توان سایت‌های بسیار زیادی را یافت که اقدام به فروش قالب‌های آماده و بسیار زیبا می‌کنند. انجام این کار، اگر با اجازه طراح اصلی باشد مشکلی ندارد اما ایراد از آنجایی آغاز می‌شود که متاسفانه بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت با سو استفاده از اطلاعات کم مشتریان خود اقدام به فروش‌های این قالب‌های آماده به جای قالب‌های طراحی شده و حتی با قیمت‌های بسیار بالا می‌کنند.

سوال اینجاست چگونه می‌توان فهمید قالبی که برای فروش در نظر گرفته شده است و  پسندیده شده کپی از یک وب‌سایت دیگر است یا خیر؟

در واقع کشف این موضوع بسیار سخت و تا حدی ناممکن است چرا که تنوع قالب‌های آماده بسیار زیاد است؛ پس چه باید کرد؟ راه حل بسیار ساده است بسیاری از شرکت‌هایی که اقدام به فروش قالب‌های آماده به جای قالب‌های اختصاصی می‌کنند از طراحی دقیق قالب مد نظر طفره می‌روند با انواع ترفندها سعی میکنند تا سلیقه مشتری را به یکی از قالب‌های خود نزدیک کنند، پیشنهاد می‌شود برای حل این مشکل از مشتریان سابق آن شرکت نظرسنجی شود.

طراحی سایت در ایران وب لایف بر حسب نیاز و میزان بودجه در نظر گرفته شده برای قالب پیشنهاد می‌شود و همانطور که می‌توان از طراحی‌های اقتصادی این شرکت استفاده کرد می‌توان قالب اختصاصی خود را هم در بخش طراحی اختصاصی سفارش داد. 

3- بهینه بودن قیمت نسبت به خدمات دریافتی

با توجه به اینکه تعداد شرکت‌های تراز اول طراحی سایت در ایران به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسند، عموما برخی از این شرکت‌ها قیمت‌های نجومی را برای انجام فعالیت‌های خود  اعلام می‌کنند، اگر صادقانه بیان شود حتی در بعضی اوقات پرداخت این قیمت‌ها از دریافت یک کار بی‌کیفیت از سایر شرکت‌ها به صرفهتر است اما واقعا چگونه می‌توان مناسب‌ترین قیمت را در بین این شرکت‌‌ها پیدا کرد؟ 

هیچ راهی جز تماس تلفنی یا حضوری و بیان دقیق نیازها و خواسته‌ها پیشنهاد نمی‌شود، بهتر است شرایط یکسانی را در نظر گرفته و نیازهای خود را به صورت مکتوب و دقیق اعلام داشت و با در نظر گرفتن خدمات اعلامی و بسته‌های موجود برای هر یک از شرکت‌ها تصمیم‌گیری کرد. اما در این بین از ریز جزئیاتی که شرکت برای انجام خواهد داد نباید غافل بود.

4- ایجاد طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو) برای وب سایت‌ها 

تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها اهمیتی کمتر از کامپیوترهای شخصی ندارند. بسیاری از افراد وب‌سایت را با این دستگاه‌ها زیر و رو خواهند کرد و در صورتی که طراحی سایت ریسپانسیو نباشد تعداد زیادی از مشتریان در استفاده از وبسایت به مشکل بر خواهند خورد پس پیشنهاد می‌شود حتما با شرکتی همکاری شود که وقت زیادی برای این بخش صرف کند. لازم به ذکر است واکنش‌گرایی یک وب سایت از طریق گزینه inspect در مرورگر گوگل کروم کاملا قابل بررسی است.

5- پشتیبانی قوی

این مورد دقیقا وجه تمایز یک شرکت طراحی سایت قدرتمند با یک کمپانی ضعیف است تمامی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات طراحی سایت و بخصوص طراحی تخصصی وب‌سایت باید زمانی را برای پشتیبانی رایگان محصولات و خدمات ارائه شده اختصاص دهند به عنوان مثال شرکت ایران وب لایف که خود یکی از شرکت‌های طراحی سایت در ایران شناخته می‌شود بر روی طراحی‌های اختصاصی وب‌سایت خود به فراخور نوع طراحی زمانی از یک الی پنج سال پشتیبانی رایگان ارایه می‌دهد.

6- استفاده از آخرین نسخه‌های نرم افزارهای مورد نیاز 

شاید در نگاه اول این ویژگی چندان بزرگ به نظر نیاید اما با توجه به اینکه سیستم‌های نرم افزاری خیلی سریع دوران عمر خود را سپری می‌کنند بسیار مهم است که وب سایت به وسیله به روزترین نرم افزارهای برنامه نویسی ایجاد شده باشد.

7- امکان توسعه 

افرادی که قصد راه‌اندازی یک سایت برای مدت کوتاهی را دارند این مورد چندان برای آنها اهمیتی ندارد اما اگر به وب‌سایت به دید یک مکان کسب‌وکار دراز مدت نگاه شود باید به فکر گسترش و توسعه وب‌سایت خود نیز بود اینجاست که اهمیت در دست داشتن کد منبع و استفاده از وبسایت‌های تخصصی مشخص می‌شود به طور مثال اگر فرض شود امروز نیازی به وجود زبان دوم در وب‌سایت است اما در آینده باید حتما این قابلیت را پیاده‌سازی کرد پس مسلما نمی‌توان با یک قالب آماده، وبسایت را طراحی کرد.

8- خلاقیت در ایجاد رابط کاربری زیبا و کاربردی

زمانی که یک کاربر وارد وب‌سایت می‌شود در گام اول با ظاهر و اصطلاحا UI سایت روبرو می‌شود هر چقدر در طراحی رابط کاربری وسواس به خرج داده شود کار بی جایی انجام نشده است. معمولا شرکت‌های بزرگ معتبر طراحی سایت دو الی سه بند از قرارداد خود را به طراحی رابط گرافیکی اختصاص می‌دهند.

9- پنل مدیریت قدرتمند 

برای داشتن یک وب‌سایت قدرتمند نیاز است تا امکان دسترسی به تمامی نقاط و فیلدهای سایت را داشته باشد و سرعت عمل و سهولت انجام این کار بسیار مهم است. در پنل وبسایت‌های مختلف امکانات متفاوتی بر اساس نیازهای مشتریان تعبیه می‌شود اما یک پنل کامل باید تمام نیازهای وب سایت را در بر بگیرد و احتیاجی به یک نرم افزار جانبی دیگر نداشته باشد.

10- طراحی سایت با سرعت لود بالا

سرعت بالا آمدن یک وب‌سایت نه تنها تاثیر مستقیم بر روی تجربه کاربری یا همان UX دارد بلکه بر روی سئو وب‌سایت نیز بسیار موثر است اگر تاخیر زیادی در لود سایت وجود داشته باشد قطعا بازخورد مناسبی از سوی مخاطبان دریافت نمی‌شود. پس حتما باید به سرعت لود نمونه کارهای شرکتی که قصد سفارش است باید توجه ویژه‌ای داشت. سایت‌هایی همچون ALEXA.COM و MOZ.COM و GTMETRIX می‌توانند راهنمای خوبی باشند.

11- رعایت کامل پارامترهای سئو برای طراحی سایت

این گزینه برای طراحی‌های وردپرسی بسیار آسان‌تر است. چرا که افزونه‌هایی مانند YOAST SEO شمار را گام به گام راهنمایی خواهند کرد اما برای طراحی‌های اختصاصی داستان تا حدودی متفاوت است چرا که باید تیم برنامه‌نویسی این پارامترها را برای هر قسمت به صورت جداگانه کدنویسی کنند. اما اگر این پارامترها رعایت نشده باشند شانس برای بازدید از طریق سرچ در کلمات کلیدی در موتورهای جست‌وجو به صفر نزدیک می‌شود و احتمالا تمام هزینه‌ها بیهوده خواهد شد.

12- تدوین استراتژی‌های دقیق

اینکه گفته می‌شود پروژه خود را به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسپارید به این دلیل است که می‌توانند برای آینده کسب‌وکارها نیز برنامه ارائه دهند و کسب و کار را گام به گام تا موفقیت همراهی کنند منظور از استراتژی ارائه یک برنامه راهبردی است که به طور مثال پس از طراحی سایت چه باید کرد، تبلیغات در کدام نقطه تاثیر گذارتر است، در شبکه‌های اجتماعی چگونه باید پیش رفت که بهترین نتیجه‌گیری را داشت به طور خلاصه یک استراتژی دقیق می‌تواند شانس برد را تا حد زیادی بالا ببرد.

کاربران می‌توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران وب لایف مراجعه کنند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ایران

ایران وب لایف به عنوان اولین مجری طراحی سایت های اختصاصی داینامیک در ایران تمام تخصص خود در خصوص دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن های موبایل ، سئو و بهینه سازی رتبه گوگل را با افتخار در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد . آرمان ما حرکتی موفق به سمت جهانی چابک تر است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]