اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803083720211684

اعلام اسامی بروزترین منابع دیجیتال مارکتینگ

کد: 139803083720211684

http://bit.ly/2McOEKo

، تهران , (اخبار رسمی): کسانی که با حال و هوای دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنا هستند، می‌دانند که بروز ماندن در این حوزه دارای اهمیت بالایی است. زیرا این پدیده، مدام در حال تغییر و تکامل است. زمانی که از چهره‌های موفق این زمینه راز موفقیت پرسیده می‌شود دلیلش را تشنگی برای کسب دانش بیشتر و کنجکاوی اعلام می‌کنند.

اسامی بروزترین منابع دیجیتال مارکتینگ
بروزترین منابع دیجیتال مارکتینگ

شناسایی و دنبال کردن بهترین و بروزترین منابع دیجیتال مارکتینگ برای کسانی که قصد دارند در این زمینه فعالیت کنند بسیار مهم است. اما از آنجایی که حجم منابع آنلاین بسیار زیاد است، یافتن منبعی مناسب و قابل اطمینان دشوار است.

بررسی بهترین منابع دیجیتال مارکتینگ

در ادامه تعدادی از بهترین منابع دیجیتال مارکتینگ بررسی شده‌ است.

  •  The Moz Blog

یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای اهمیت SEO را به خوبی درک می‌کند، زیرا، می‌داند تغییراتی که در دستورالعمل‌ها، قوانین و آیین نامه‌ها به وجود می‌آید تا چه حد می‌تواند با نتایج سرچ ارتباط داشته باشد. این بلاگ این قابلیت را می‌دهد تا در مورد همه چیز به اندازه کافی اطلاعات بدست آورد بدون آنکه سردرگم شد.

حتی به افرادی که در زمینه SEO تازه وارد هستند نیز اطلاعات قابل هضمی ارائه می‌دهد. همچنین، هر جمعه، یک ویدئو تحت عنوان recurring series پست می‌کند که در آن در مورد موضوعات مختلفی که در زیر چتر بزرگ SEO قرار می‌گیرد، صحبت می‌کند.

هنگامی که زمان آنالیز کردن یک اطلاعیه از طرف گوگل در مورد بروز شدن الگوریتم ها سر می‌رسد، The Moz  Blog می‌تواند اطلاعات را بسیار گسترش داده که  می‌توان برای گسترش سئو کسب و کار از آن استفاده کرد.  

  • Content Marketing Institute

محتوا بدون شک یکی از مهمترین بخش‌های هر کمپین تبلیغاتی است. Content Marketing Institute بهترین پیشنهادات را پیرامون بهبود برند ارائه می‌دهد و بهترین استراتژی‌ها را جهت تولید محتوا با نقشی تاثیرگذار ایجاد می‌کند. یکی از قابلیت‌های فوق العاده آن، فراهم کردن آموزش برای بازاریابان است.

همچنین دسترسی راحت به طیف وسیعی از تحقیق و اسناد را فراهم می‌کند حتی اگر پست‌های آن به خودی خود زیاد جالب نباشند. تعداد زیادی از افراد موفق این حوزه تجربه خود را در آنجا به اشتراک گذاشته‌اند، که می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. 

  • Marketing Land

این سایت حجم زیادی از مطالب با کیفیت را در مورد طیف وسیعی از موضوعات فراهم می‌کند. این موضوعات می‌تواند راجع به بروز کردن سیستم مدیریت محتوا یا ویژگی جدید پلتفرم‌های شبکه‌های مجازی باشد.

این سایت پست‌هایی پرمحتوا و مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ را تولید می‌کند. همچنین برخی از رویدادهای بزرگ این حوزه را نیز به صورت آنلاین پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. 

  • Convince & Convert

Convince & Convert در تلاش است تا مطالب مختلفی را در مورد سایت‌ها، بلاگ‌ها، پادکست و یا کتاب‌های مرتبط با حوزه بازاریابی دیجیتال برای مخاطبین فراهم کند. به زبانی دیگر، این سایت تبلیغات دیجیتال مارکت‌های مختلف را انجام می‌دهند و مکانی مناسب جهت یادگیری است.

همچنین تمام مقالات آن کوتاه، هدفمند و با محتوا طراحی شده‌اند. مطالب اینجا به افراد اجازه می‌دهد تا با دیدگاهی متفاوت به محتوای سایت خود نگاهی دوباره بیندازند که می‌تواند در بهبود سایت بسیار تاثیرگذار باشد.

  • Socialfresh

 آن چه مطالب این سایت را از دیگر منابع متمایز می‌کند داشتن مدیای جایگزین است. بیشتر مطالب آن با پادکست و ویدیو پوشش داده می‌شود. همچنین می‌توان  به سخنرانی‌ها و معرفی نامه‌های مختلف نیز دسترسی داشت. این سایت می‌تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که می‌خواهند وقت خود را  با خواندن چندین مقاله مختلف از دست ندهند.

  • HubSpot

HubSpot یکی از شناخته شده‌ترین سایت‌ها جهت به روز ماندن و پیشرفت در حوزه بازاریابی دیجیتال است که از آن به عنوان مکانی که دیجیتال مارکترها جهت رشد از آن استفاده می‌کند، شناخته می‌شود. در آن می‌توان، دامنه‌ای گسترده از مطالب را به راحتی پیدا کرد. مطالبی که شاید دانستن آنها باعث پیشرفت سریع تر در این حوزه شود. برای مثال در آن می‌توان مطالبی راجب چگونگی تولید ویدیو در یوتیوب پیدا کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت  آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ایران

ایران وب لایف به عنوان اولین مجری طراحی سایت های اختصاصی داینامیک در ایران تمام تخصص خود در خصوص دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن های موبایل ، سئو و بهینه سازی رتبه گوگل را با افتخار در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد . آرمان ما حرکتی موفق به سمت جهانی چابک تر است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]