اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802103646311634

مهم‌ترین دلایل افت بازدید و رتبه سایت افراد در گوگل

کد: 139802103646311634

http://bit.ly/2XTh9ha

، تهران , (اخبار رسمی): افت بازدید و رتبه سایت رخدادی است که ممکن است به دلایل عمدی یا غیر‌عمدی موجب نابودی و از بین رفتن یک کسب و کار مخصوصا کسب و کار‌هایی که با تولید محتوا بالا آمده‌اند شود. ممکن است این اتفاق باعث از دست دادن امید برای ادامه فعالیت باشد که ممکن است گریبان‌گیر هر فردی شود.

مهمترین دلایل افت بازدید و رتبه سایت شما در گوگل
مهم‌ترین دلایل افت بازدید و رتبه سایت افراد در گوگل

کلمات و عباراتی که طراح سایت برای آن‌ها تلاش بسیار انجام داده‌اند و زمان زیادی را صرف آن‌ها کرده‌اند، ممکن است به دلایل مجهولی یک‌باره دچار افت بازدید شدید شوند و یا حتی از صفحه اول حذف شوند، به رتبه‌های پایین تر نزول کنند و یا منجر به حذف از کل نتایج گوگل شود.

در ابتدا لینک و عبارات وب‌سایت افراد که دارای رنک خوبی در گوگل بوده است طی مرور زمان گرفتار افت بازدید تدریجی می‌شود که این افت تدریجی را می‌توان منطقی تلقی کرد و دلیل آن‌را می‌توان پاره ای از مسائل دانست که مدیر سایت مذکور خواه ناخواه با آن درگیر شده و نقش پررنگی در آن مسائل داشته است. بعد دوم و خطرناک آن را نیز می توان افت یک‌باره و چند روزه سایت نزد گوگل دانست.

به طور کلی عوامل افت بازدید در گوگل را می‌توان بر حسب تجربیات شخصی به موارد زیر خلاصه کرد:

1-افت ارزش و رتبه کلی دامنه سایت در گوگل به مرور زمان بر اساس به روزرسانی الگوریتم‌های جدید به دلیل مسائل داخلی و خارجی سئو سایت

2- به روزرسانی نکردن صفحات سایت و عدم رسیدگی به آن‌ها نسبت به سایر رقبا در مرور زمان

3- کم شدن زمانی که یک کاربر در صفحه‌ای خاص از سایت می‌ماند به علت غیرقابل استفاده بودن مطالب و قدیمی بودن آن‌ها و در نهایت جایگاه وب‌سایت و عبارات در نتایج گوگل به نسبت مطالب بهتر و قوی تر رقبا افت پیدا می‌کند.

4- رعایت نکردن قوانین سئو داخلی سایت و عدم رسیدگی به موارد جدید به وجود آمده (استفاده از پاپ آپ و لایت باکس، رسپانسیو نبودن با موبایل و تبلت، پایین آمدن سرعت سایت و …)

5- عقب ماندن از تکنیک‌های جدید سئو داخلی به نسبت سایر رقبا

6- سپردن لینک‌های مورد نظر به متخصص غیرحرفه‌ای سئو و در نتیجه اسپم شدن و پناتی آن‌ها، همچنین اسپم شدن آن‌ها توسط متخصصین سئو کلاه سیاه سایت‌های رقیب نیز وجود دارد.

7- دستکاری عمدی یا غیرعمدی طراح سایت در فایل Robots.txt و ایجاد تغییرات در آن برای غیرقابل دسترسی شدن بعضی از صفحات نزد خزنده گوگل

8- شکایت از وب‌سایت مبنی بر حق کپی رایت و انتشار بدون اجازه مطلب خاصی در وب‌سایت فرد و جریمه شدن وب‌سایتش توسط گوگل

9- تزریق کد آلوده به سورس وب‌سایت و هک شدن سایت بدون آگاهی افراد از وجود آن

10- جلوگیری از ورود کاربر از گوگل به سایت به دلیل بلاک کردن سایت توسط آنتی ویروس‌ها مانند nod32

11-ارور ۴۰۴ شدن لینک‌های ورودی، شکسته شدن آن‌ها از گوگل به دلایل عمدی و غیرعمدی

12- مرتب‌سازی لحظه‌ای نتایج گوگل بر اساس الگوریتم‌های جدید و بالانس و تغیرات متعدد برای جایگاه کلمات در بازه‌های زمانی کوتاه و تاثیر آن در بازدیدکننده‌های سایت از گوگل

13- انتخاب نکردن طراح سایت  از هاست مناسب برای میزبانی و افت در گوگل (دان تایم‌های متوالی، کند بودن سرور، اسپم شدن ای پی سرور و…)

افراد برای اطلاع از وضعیت رتبه سایت می‌توانند از وبسایت Alexa استفاده کنند و آن‌را ارزیابی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراح سایت وردپرس

طراح سایت وردپرس با هدف ارائه خدمات طراحی قالب وردپرس و فروش قالب وردپرس استاندارد و حرفه ای ، بهینه سازی سایت وردپرس، پشتیبانی شبکه های اجتماعی، سئو سایت وردپرس، آنالیز سایت، خدمات کامپیوتری، پشتیبانی و امنیت شبکه پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با ارائه پوسته های با کیفیت و فارسی بتواند نیاز وبمستران را برطرف کند. این افتخار ماست که جامع ترین و کامل ترین سایت برای خرید یک قالب استاندارد در کشور می باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]