اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802103646411634

برای رشد کسب و کار از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

کد: 139802103646411634

http://bit.ly/2Y0I2zR

، تهران , (اخبار رسمی): برای رشد کسب و کار می‌توان از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباطات در قرن حاضر هستند و کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از تاثیر پذیری آنها برای ارتقا کار خود کمک بگیرند.

برای رشد کسب و کارمان از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم
برای رشد کسب و کار از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

آیا انتشار مطلب در فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام دشوار است؟ انتشار مطلب در این شبکه‌ها کار سختی نیست اما باید توجه کرد که کسب و کار نیاز به یک استراتژی شفاف دارد تا مطمئن شد که زمان هدر نرفته و اثری منفی بر کسب و کار ایجاد نشده باشد. در ادامه 5 نکته که به بهبود استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند، بررسی خواهد شد.

1 – هدف‌ها شناسایی شود

برای آغاز یک کسب و کار اولین قدم تعیین نوع و شکل فعالیت است، پس در شبکه‌های اجتماعی نیز باید مشخص شود که هدف چیست. شبکه‌های اجتماعی در رسیدن به اهداف یک کسب و کار چه نقشی دارند؟ آیا با کمک آنها می‌توان یک کسب و کار را معرفی کرد؟ می‌توان با مشتریان بالقوه ارتباط داشت؟ می‌توان وفاداری خود را به مشتریان ثابت کرد. باید یک یا دو هدف اصلی در نظر گرفت و با توجه به این اهداف در شبکه‌ها ثبت نام کرد. 

2- اهدافی را انتخاب کنید امکان بررسی همه آنها وجود داشته باشد

اهداف موفق اهدافی هستند که مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و مبتنی بر زمان باشند. برای مثال اگر هدف افزایش دسترسی به مشتریان بالقوه است، باید هر هفته مشتریان جدیدی را جذب کرد، یا اگر تمرکز روی شناخته‌تر شدن یک کار است باید به دنبال افزایش بازدید در شبکه‌های اجتماعی بود. علاوه بر هدف باید زمان هم در نظر گرفته شود. 

3- مشتریان را بشناسید

شبکه‌های اجتماعی موفق توانایی این را دارند که با مخاطبان مناسب ارتباط داشته باشند. برای انجام این کار باید دانست که قصد جذب چه محدوده از مخاطبین وجود دارد. اگر کسب و کاری برای مردان رده سنی 25-18 سال جذاب است، باید توجه کرد که مطالب و تبلیغات برای این گروه از افراد باشد. پس وقتی محصولات یا خدماتی مختص محدوده کوچکی از این رنج سنی است؛ تبلیغات برای تمام افراد بین رده سنی 18-65 سال، هدر دادن هزینه و زمان است.

4- بررسی رقیب فراموش نشود

چند رقیب را انتخاب و فعالیت آنها را زیر نظر بگیرید. آیافعالیت آنها جدی است؟ آن‌ها چگونه از پس تفاوت‌های فرهنگی بر می‌آیند؟ آیا درباره محصولات دیگر نیز صحبت می‌کنند؟ برای مثال اگر کسب و کاری مربوط به فروش محصولات و تجهیزات فنی است، آیا رقبای آنها بر روی عملکرد محصولات خود تمرکز دارند یا به صورت ساده عکس‌هایی خلاقانه از ویژگی‌های محصولات را منتشر می‌کنند؟

میزان بازخورد مطالب، لایک‌ها، نظرات یا اشتراک گذاری مجدد آن مطلب را باید در نظر گرفت. با این بررسی‌ها می‌توان متوجه شد که چه نوع مطالب و سبکی برای یک کسب و کار مناسب است. سبک و شیوه مناسب باید انتخاب شود به گونه‌ای که بتوان به راحتی فعالیتی را با آن آغاز کرد. فیس بوک، توییتر و اینستاگرام تنها شبکه‌های اجتماعی فعال نیستند. برای رونق کسب و کار از لینکدین یا بسته به حوزه کاری می‌توان از سایر شبکه‌ها نیز استفاده کرد.

5 – برای محتوا برنامه دقیق لازم است

تولید محتوا برای یک کسب و کار ارتباط مستقیمی با آن دارد و می‌توان از آن برای انتقال پیام و هدف خود به مخاطبان استفاده کرد. نباید تنها به فروش محصولات فکر کرد. بهتر است با استفاده از فیلم‌ها، راهنما و دیگر آموزش‌های مختلف به مشتریان آنچه که لازم است ارائه شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با طراح سایت وردپرس در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراح سایت وردپرس

طراح سایت وردپرس با هدف ارائه خدمات طراحی قالب وردپرس و فروش قالب وردپرس استاندارد و حرفه ای ، بهینه سازی سایت وردپرس، پشتیبانی شبکه های اجتماعی، سئو سایت وردپرس، آنالیز سایت، خدمات کامپیوتری، پشتیبانی و امنیت شبکه پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با ارائه پوسته های با کیفیت و فارسی بتواند نیاز وبمستران را برطرف کند. این افتخار ماست که جامع ترین و کامل ترین سایت برای خرید یک قالب استاندارد در کشور می باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]