اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802243682111826

ارائه کننده رول کوتد با برند یونیک UNIK

ارائه رول کوتد یونیک، تحت لیسانس آلمان با کیفیت چاپ عالی

کد: 139802243682111826

http://bit.ly/2YuAYM2

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از مدت‌ها کمبود رول کوتد در بازار چاپ دیجیتال و فروش رول‌های کیفیت پایین، شرکت آساک سیستم در تاریخ 25 اردیبهشت 98 رول‌های کوتد با کیفیت برند یونیک را به بازار ارائه کرد. برند UNIK از نام‌های آشنای صنعت چاپ در تولید انواع کاغذ شیت و رول است.

رول کوتد یونیک UNIK تحت لیسانس آلمان با کیفیت چاپ عالی رسید
آساک سیستم، ارائه کننده انواع رول کوتد در گرماژ و عرض های مختلف

چاپ دیجیتال و نشر رومیزی امروزه کاربردهای فراوانی داشته و گستره تجهیزات آن روز به روز در حال افزایش است. با توجه به تنوع مواد مصرفی و دستگاه‌های موجود در دفاتر فنی و مراکز چاپ دیجیتال، تامین مواد مصرفی مرغوب، با کیفیت و مقرون به صرفه همواره یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان این زمینه بوده است.

مجموعه آساک سیستم با بهره گیری از پرسنل جوان، متخصص و کارآمد، ضمن بررسی دقیق نیازهای موجود در این بازار، اقدام به تهیه طیف وسیعی از مواد مصرفی و ملزومات مورد نیاز دفاتر فنی و چاپ دیجیتال کرده تا بتواند کلیه نیازهای این مراکز را به صورت متمرکز و با قیمت‌های بسیار مناسب تامین کند.

فروشگاه اینترنتی آساک سیستم با معرفی صدها محصول در زمینه چاپ دیجیتال به همراه تصاویر، مشخصات فنی، ویدئوهای آموزشی و قیمت‌های به روز امکان بررسی، مقایسه و خرید هوشمندانه را جهت کاربران فراهم کرده است.

رول کوتد با برند یونیک UNIK

قیمت رول‌های کوتد یونیک نسبت به سایر برندها اندکی گران‌تر است اما کیفیت بالای آنها این اختلاف قیمت را توجیه می‌کند. رول‌های کوتد یونیک تحت لیسانس کشور آلمان هستند و در چین تولید و بسته بندی می‌شوند.

لیست رول‌های کوتد ارائه شده توسط آساک سیستم به شرح زیر است:

  • رول کوتد 128 گرم 30 متری عرض 91.4 سانتی متر - UNIK
  • رول کوتد 128 گرم 30 متری عرض 106.7 سانتی متر - UNIK
  • رول کوتد 170 گرم 30 متری عرض 91.4 سانتی متر - UNIK
  • رول کوتد 170 گرم 30 متری عرض 106.7 سانتی متر - UNIK

علاقه مندان می‌توانند برای مشاهده لیست قیمت انواع رول کوتد  و خرید آنلاین به فروشگاه اینترنتی آساک سیستم مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آساک سیستم

چاپ دیجیتال و نشر رومیزی امروزه کاربردهای فراوانی داشته و گستره تجهیزات آن روز به روز در حال افزایش است. با توجه به تنوع مواد مصرفی و دستگاه های موجود در دفاتر فنی و مراکز چاپ دیجیتال، تامین مواد مصرفی مرغوب، با کیفیت و مقرون به صرفه همواره یکی از دغدغه های اصلی فعالان این زمینه می باشد. مجموعه آساک سیستم با بهره گیری از پرسنل جوان، متخصص و کارآمد ضمن بررسی دقیق نیازهای موجود در این بازار اقدام به تهیه طیف وسیعی از مواد مصرفی و ملزومات مورد نیاز دفاتر فنی و چاپ دیجیتال نموده تا بتواند کلیه نیازهای این مراکز را به صورت متمرکز و با قیمت های بسیار مناسب تامین نماید. فروشگاه اینترنتی آساک سیستم با معرفی صدها محصول در زمینه چاپ دیجیتال به همراه تصاویر، مشخصات فنی، ویدئوهای آموزشی و قیمت های به روز امکان بررسی، مقایسه و خرید هوشمندانه را جهت کاربران فراهم نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار