اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980228368737639

گفتگو با بهروز شایسته استادکار برتر داربست در سال 97

کد: 13980228368737639

http://bit.ly/2Hq7qcF

، تهران , (اخبار رسمی): بهروز شایسته یکی از استادکارهای داربست با سابقه استان تهران است که در سال 97 توانست به عنوان استادکار برتر داربست انتخاب شود.

گفتگوی صمیمی با آقای بهروز شایسته استادکار برتر داربست در سال 97
استادکار برتر داربست

بهرو شایسته که یکی از استادکارهای برتر داربست است در مورد سابقه کار خود و اینکه از چه زمانی فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است، سخن گفت.

در سال ۶۰ توسط پدرش حاج حسین شایسته در تهران شرکت داربست شایسته تاسیس شده است.

در ادامه این شرکت به شهر ورامین انتقال یافته و به عنوان اولین داربست در این شهر مشغول به کار شده‌ است. آنها با خرید مکانی جهت دفتر کار در میدان امام حسین ورامین کلید کار را زده‌اند. در سال ۷۲ اولین جواز کسب داربست که صادر شده است برای حاج حسین شایسته بوده است.

بهرو شایسته نیز بعد از اتمام سربازی و تحصیلات، کار را سرپرستی کرده و به عنوان اولین فرد جوان در اتحادیه با رای صنعتگران به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه اتحادیه انتخاب شده است. بعد از ۱۲ سال فعالیت در اتحادیه صنعتگران فلزی ورامین درحال حاضر بهروز شایسته نائب رئیس اتحادیه است و از طرف اتاق اصناف به عنوان هیئت رئیسه کمیسیون مالی انتخاب شده است.

وی ادامه داد که این شغل سخت است اما آنها توانسته‌اند چند کارگر و حسابدار را نیز استخدام کنند. آنها با مشکلات اقتصادی و هیچگونه حمایتی مشغول بکار هستند.

بهروز شایسته در مورد سختی‌های این شغل ادامه داد که هیچ بیمه‌ای کامل آن را پوشش نمی‌دهد و چون کار داربست خطرناک و پرمسئولیت است. همیشه کارگر و کارفرمای این صنف مورد ضرر و زیان هستند. وی از وزارت صنعت و معدن خواست تا وام و بودجه عالی در اختیار صنعتگران قرار دهند تا بتوانند تجهیزات و لوازم کار خود را کامل کنند.

شایسته همچنین در مورد چشم انداز این شغل در آینده گفت که به لطف خدا تصمیم دارند در آینده برای افراد بیشتری اشتغالزایی کنند. وی در پایان از دست اندرکاران مجموعه  داربستان تشکر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]