اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802283687711730

شرکت سپاهان پویش آریا پیشتاز در تامین و عرضه مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی

کد: 139802283687711730

http://bit.ly/2M6esb7

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت سپاهان پویش آریا در زمینه تولید محصولاتی چون، فروآلیاژها، فروسیلیس و ... فعالیت دارد. این شرکت پیشتاز در تامین و عرضه مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی است.

سپاهان پویش آریا
شرکت سپاهان پویش آریا پیشتاز در تامین و عرضه مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی

شرکت سپاهان پویش آریا که از سال 1378 به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های صادرکننده و تامین کننده مواد اولیه و مواد معدنی و تجهیزات صنایع فولاد، متالورژی و ریخته گری، صنعت آب و فاضلاب و ... در کشور بوده است، با شرکت‌ها و تولیدکنندگان فعال داخلی و خارجی در حال همکاری است.

از جمله محصولات قابل تامین توسط این مجموعه می‌توان به فروآلیاژها، فروسیلیس، انواع فرو کروم، فرو مولیبدنف سیلیکومنگنز، شمش چدن، فرو تنگستن، فرو تیتانیوم و فرو سیلیکو اشاره کرد.

در همین راستا این شرکت با عضویت در اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و روسیه، ایران و چین، ایران و عمان، ایران و هند، ایران و ایتالیا و ایران و امارات، همچنین مشارکت فعال در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمپوزیوم‌های معتبر داخلی و خارجی از جمله نمایشگاه‌های بین المللی ایران متافو، متال بولتن و ... همچنین انتخاب به عنوان صادرکننده‌ی برتر و قابل تقدیر در سال‌های 1396 و 1397 از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز تاسیس شرکت‌های تجاری ثبت شده در کشورهای امارات و عمان تنها بخشی از افتخارات این شرکت در طی حدود دو دهه فعالیت درخشان است.

خانواده سپاهان پویش آریا امیدوار است بتواند با برداشتن گام‌های استوار در حوزه‌ی صنعت کشور، سهم خود را در توسعه‌ی اقتصاد غیرنفتی، حمایت از تولیدکنندگان و در نهایت سربلندی ایران محقق کرده و در این مسیر از همکاری تمامی همراهان و همدلان به گرمی استقبال می‌کند. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات ببشتر می‌توانند به سایت شرکت سپاهان پویش آریا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سپاهان پویش آریا

شرکت سپاهان پویش آریا که از نظر همکاری باشرکتهای فولادی و ریخته گری به عنوان یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع متالورژی و ریخته‌گری کشور به شمارمیرود ، مجموعه بزرگ سپاهان پویش آریا متشکل از دو شرکت داخلی، دو شرکت در کشورهای امارات و عمان و شعبات کاری کشورهای چین و هنگ‌کنگ بوده و افتخار همکاری با بیش از 200 کارخانه و شرکت بزرگ و کوچک در صنایع فولادی کشور را، در کنار صنایع و خودروسازی و شرکت‌های اقماری آن‌ها بدست آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار