اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907284708311730

تامین و فروش تخصصی پوسته اکسیدی

کد: 139907284708311730

https://bit.ly/31p3jqS

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت سپاهان پویش آریا که یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع متالورژی و ریخته‌گری کشور به شمار می رود، متشکل از دو شرکت داخلی، دو شرکت در کشورهای امارات و عمان و شعبات کاری کشورهای چین و هنگ‌کنگ است.

تامین و فروش پوسته اکسیدی
دفتر تهران تهران، بلوار آفریقا(جردن)، بلوار گلشهر، پلاک58، طبقه 6 واحد 602 موبایل :09121191457

سپاهان پویش آریا تأمین مواد اولیه صنایع فولادی و متالورژی شامل انواع کک و گرافیت، انواع الکترودهای گرافیتی و خمیرهای الکترودی ، پوسته اکسیدی را به عنوان بخشی از کارهای خود انجام می دهد.

شرکت سپاهان پویش آریا از نظر همکاری باشرکت های فولادی و ریخته گری یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع متالورژی و ریخته‌گری کشور به شمار می رود. مجموعه سپاهان پویش آریا متشکل از دو شرکت داخلی، دو شرکت در کشورهای امارات و عمان و شعبات کاری کشورهای چین و هنگ‌کنگ بوده و افتخار همکاری با بیش از ۲۰۰ کارخانه و شرکت بزرگ و کوچک در صنایع فولادی کشور ر، در کنار صنایع و خودروسازی و شرکت‌های اقماری آن‌ها به دست آورده است. کارخانجاتی از قبیل فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد آلیاژی اسفراین و اصفهان به عنوان مهم‌ترین تولیدکنندگان فولاد آلیاژی کشور در این زمره هستند.

تأمین مواد اولیه صنایع فولادی و متالورژی شامل انواع کک و گرافیت، انواع الکترودهای گرافیتی و خمیرهای الکترودی، همچنین محصولات مصرفی میانی شامل پوسته اکسیدی، انواع شمش‌های چدن سفید، خاکستری و داکتیل و چدن‌های آلیاژی، فرو آلیاژها مانند فرومنگنز، فروکروم و … و فروآلیاژهای خاص از جمله فرو وانادیوم، نیوبیوم، تنگستن و …، فروآلیاژهای نیتروژن‌دار، انواع فلزات خاص از جمله کبالت، نیکل و …، مواد معدنی و نسوز و دیگر مواد مصرفی صنایع ریخته‌گری و فولاد در زمره محصولات قابل تامین توسط این مجموعه است. تلاش‌های چند سال اخیر نیز، این شرکت را به این افتخار رساند تا بتواند به بیش از 20 کشور از جمله کره جنوبی، عربستان سعودی، امارات، عمان، بلژیک، هلند، جمهوری چک، اوکراین، ترکیه و عراق محصولات تولیدی صنایع فولادی را صادر کنند. اهمیت والای نظام‌مندیِ سیستمِ خدمات‌رسانی به مشتریان، مدیران این مجموعه را بر آن داشت تا این شرکت، در سال ۹۱ با پیاده سازی الگوی مدیریت کیفیت موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از افنور فرانسه شود.

پوسته اکسیدی

این محصول از نورد و فورج شمش‌ها و قطعات فولادی به دست می آید و به عنوان یک ترکیب آهن دار در تولید محصولاتی که نیاز به این عنصر دارند استفاده می شود.

بریکت آهن اسفنجی

آهن اسفنجی محصولی است که در بسیاری از واحد های فولادسازی دنیا مورد استفاده قرار می گیرد . فرآیند بریکت سازی آهن اسفنجی با توجه به دمای آهن اسفنجی ورودی به ماشین بریکت زنی به دو گروه بریکت سازی سرد و گرم تفسیم بندی می شود .

  1. بریکت سرد: در فرآیند بریکت سرد، مواد ورودی در دمای محیط به ماشین بریکت سازی وارد می شوند.( CDRI)
  2. بریکت گرم: بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) محصولی است که در فرآیند بریکت سازی از آهن اسفنجی گرم (HDRI) در دمای بیش از ۶۵۰ درجه سانتیگراد تولید می شود.

فروسیلیکو منگنز

فرو سیلیکو منگنز یک آلیاژ آهن دار است که توسط ذوب سنگ معدن منگنز و کوارتزیت در حضور کک در کوره قوس الکتریکی تولید شده است. به عنوان اکسید زدا و برای تنظیم مواد شیمیایی از سیلیکون و منگنز در آهن و فولاد استفاده می شود.

فرو منگنز

منگنز استحکام کشش فولاد وهمچنین عمق سختی چدنها را افزایش می دهد. فرومنگنز پرکربن علاوه بر افزایش استحکام کشش و سختی، استحکام مکانیکی را نیز افزایش می دهد و یکی از پر مصرف ترین فروآلیاژ مصرفی در صنعت فولاد و ریختگری است. عیار فرو منگنزها به مقدار Si موجود در آنها بستگی دارد. موجب کاهش سرعت سرد شدن وافزایش سختی قطعات می شود. همچنین اکسیژن زدا و تثبیت کننده گوگرد است.

شمش چدن کوره بلند

محصول کوره بلند همان چدن کوره بلند است که برای تبدیل آن به‌ دیگر مشتقات آهن، به ویژه فولاد، باید در آن تغییراتی داد. چدن کوره بلند معمولا دارای ناخالصی هایی بوده که جهت تبدیل به سایر شمش ها یا قطعات ریخته گری، مجددا ذوب و پس از عملیات پالاش و آلیاژ سازی مجددا ریخته گری می شود.

کک متالورژی

کک در کوره بلند نقش های مختلف تأمین انرژی ، احیای کانه های آهن، ایجاد تخلخل برای عبور گازهای احیا کننده و کربوره کردن چدن دارد. در کوره کوپل نیز کک بعنوان سوخت و عامل احیا کننده مصرف می شود. لازم به ذکر است که کک در صنایع ریخته گری نیز کاربرد دارد.

گرافیت ها

انواع پودرهای گرافیت که جهت کربن دهی برای ساخت فولادهای آلیاژی، سرباره سازی در کوره های قوس الکتریک، ساخت انواع چدن های داکتیل جهت مصرف در کوره های القایی و صنایع دیگر استفاده می شوند .
پودر گرافیت کم سولفور در انواع دانه بندی های متفاوت و همچنین نوع بسته بندی های مختلف بنا به درخواست و سفارش توسط این شرکت تولید می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سپاهان پویش آریا

شرکت سپاهان پویش آریا که از نظر همکاری باشرکتهای فولادی و ریخته گری به عنوان یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع متالورژی و ریخته‌گری کشور به شمارمیرود ، مجموعه بزرگ سپاهان پویش آریا متشکل از دو شرکت داخلی، دو شرکت در کشورهای امارات و عمان و شعبات کاری کشورهای چین و هنگ‌کنگ بوده و افتخار همکاری با بیش از 200 کارخانه و شرکت بزرگ و کوچک در صنایع فولادی کشور را، در کنار صنایع و خودروسازی و شرکت‌های اقماری آن‌ها بدست آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید