اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907144691111730

تامین و فروش انواع مواد کربنی از جمله کک متالورژی و انواع فروآلیاژها

کد: 139907144691111730

https://bit.ly/3lDvFFR

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت سپاهان پویش آریا از نظر همکاری باشرکت های فولادی و ریخته گری به عنوان یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع متالورژی و ریخته‌گری کشور به شمار می رود.

تامین و فروش انواع مواد کربنی از جمله کک متالورژی وهمچنین انواع فروآلیاژها
دفتر تهران تهران، بلوار آفریقا(جردن)، بلوار گلشهر، پلاک58 09121191457

شرکت سپاهان پویش آریا از نظر همکاری باشرکت های فولادی و ریخته گری به عنوان یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع متالورژی و ریخته‌گری کشور به شمار می رود.

شرکت سپاهان پویش آریا از نظر همکاری باشرکت های فولادی وریخته گری به عنوان یکی ازبزرگترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع متالورژی و ریخته‌گری کشور به شمار می رود ، مجموعه بزرگ سپاهان پویش آریا متشکل از دو شرکت داخلی، دو شرکت در کشورهای امارات و عمان و شعبات کاری کشورهای چین و هنگ‌کنگ بوده و افتخار همکاری با بیش از ۲۰۰ کارخانه و شرکت بزرگ و کوچک در صنایع فولادی کشور را، در کنار صنایع و خودروسازی و شرکت‌های اقماری آن‌ها بدست آورده است. کارخانجاتی از قبیل : فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد آلیاژی اسفراین و اصفهان به عنوان مهم‌ترین تولیدکنندگان فولاد آلیاژی کشور و … در این زمره هستند.

تأمین مواد اولیه صنایع فولادی و متالورژی شامل انواع کک و گرافیت، انواع الکترودهای گرافیتی و خمیرهای الکترودی، همچنین محصولات مصرفی میانی شامل پوسته اکسیدی، انواع شمش‌های چدن سفید، خاکستری و داکتیل و چدن‌های آلیاژی، فرو آلیاژها مانند فرومنگنز، فروکروم و … و فروآلیاژهای خاص از جمله فرو وانادیوم، نیوبیوم، تنگستن و …، فروآلیاژهای نیتروژن‌دار، انواع فلزات خاص از جمله کبالت، نیکل و …؛ مواد معدنی و نسوز، و دیگر مواد مصرفی صنایع ریخته‌گری و فولاد در زمره محصولات قابل تامین توسط این مجموعه است. تلاش‌های چند سال اخیر نیز، شرکت را به این افتخار نایل کرد تا بتواند به بیش از بیست کشور از جمله کره جنوبی، عربستان سعودی، امارات، عمان، بلژیک، هلند، جمهوری چک، اوکراین، ترکیه و عراق محصولات تولیدی صنایع فولادی را صادر کند. اهمیت والای نظام‌مندیِ سیستمِ خدمات‌رسانی به مشتریان، مدیران این مجموعه را بر آن داشت تا این شرکت، در سال ۹۱ با پیاده سازی الگوی مدیریت کیفیت موفق به دریافت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از افنور فرانسه شود.

کک متالورژی

کک در کوره بلند نقش های مختلف تأمین انرژی، احیای کانه های آهن ، ایجاد تخلخل برای عبور گازهای احیا کننده و کربوره کردن چدن را دارد. در کوره کوپل نیز کک به عنوان سوخت و عامل احیا کننده مصرف می شود. لازم به ذکر است که کک در صنایع ریخته گری نیز کاربرد دارد.

آنتراسیت

زغال سنگ آنتراسیت به عنوان یک سوخت گرمایشی مناسب مورد استفاده قرار می گیرد. به سختی و در دمای بالا مشتعل می شود و در صورت سوختن، شعله ی آبی رنگ و بدون دود ایجاد می کند. این محصول همچنین در تصفیه آب و فاضلاب پرکاربرد است.

گرافیت ها

انواع پودرهای گرافیت که جهت کربن دهی برای ساخت فولادهای آلیاژی، سرباره سازی در کوره های قوس الکتریک، ساخت انواع چدن های داکتیل جهت مصرف در کوره های القایی و صنایع دیگر استفاده می شوند .
پودر گرافیت کم سولفور درانواع دانه بندی های متفاوت و همچنین نوع بسته بندی های مختلف بنا به درخواست و سفارش توسط این شرکت تولید می شود.

فروسیلیکو منگنز

فرو سیلیکو منگنز یک آلیاژ آهن دار است که توسط ذوب سنگ معدن منگنز و کوارتزیت در حضور کک در کوره قوس الکتریکی تولید شده است. به عنوان اکسید زدا و برای تنظیم مواد شیمیایی از سیلیکون و منگنز در آهن و فولاد استفاده می شود.

آهن اسفنجی

آهن اسفنجی جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن است؛ بنابراین می توان درصد بالایی از مواد اولیه جهت تامین ذوب مورد نیاز واحدهای فولادسازی را به جای استفاده از ضایعات، از طریق آهن اسفنجی تامین کرد. آهن اسفنجی دارای عیار بالای آهن است. یکی از دلایل رواج آهن اسفنجی، کمبود ضایعات آهن و افزایش قیمت آن و مشکلات زیست محیطی است.

شمش چدن خاکستری

برای اجزای پیچیده و جدار نازک با تحمل تنش مکانیکی کمتر مانند پوسته ها، محفظه ها، یاتاقان لغزشی، بوش خشک و قطعات گرم به کار برده می شود و همچنین در مدلسازی از چدن خاکستری برای صفحه مدل، مدلهای کوچک و قالبهای فلزی نیز استفاده می‌کنند.

پوسته اکسیدی

این محصول از نورد و فورج شمش‌ها و قطعات فولادی به دست می آید و به عنوان یک ترکیب آهن دار در تولید محصولاتی که نیاز به این عنصر دارند استفاده میشود.

کاربید کلسیم

انرژی شیمیایی که به وسیله کاربید کلسیم تولید می شود، دارای نیروی بسیار قوی بوده و نوآوری جدیدی در صنعت به وجود آورده است. این ماده جزو مواد الزامی و پیشرو صنعت بشمار می آید. کاربید کلسیم از عوامل بسیار مهم در صنعت فولاد سازی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سپاهان پویش آریا

شرکت سپاهان پویش آریا که از نظر همکاری باشرکتهای فولادی و ریخته گری به عنوان یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع متالورژی و ریخته‌گری کشور به شمارمیرود ، مجموعه بزرگ سپاهان پویش آریا متشکل از دو شرکت داخلی، دو شرکت در کشورهای امارات و عمان و شعبات کاری کشورهای چین و هنگ‌کنگ بوده و افتخار همکاری با بیش از 200 کارخانه و شرکت بزرگ و کوچک در صنایع فولادی کشور را، در کنار صنایع و خودروسازی و شرکت‌های اقماری آن‌ها بدست آورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید