اطلاعات تماس
  • 090110*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303696211875

آکادمی اینفوگرام برگزار می‌کند

وبینار رایگان آشنایی با اینباند مارکتینگ

کد: 139802303696211875

http://bit.ly/2YHWFIx

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی جاذبه‌ای با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال آنلاین، سعی در ایجاد آگاهی از برند و دیده شدن سازمان توسط مشتریان و جذب مخاطبان به سمت پیشنهادات سازمان را دارد.

آکادمی اینفوگرام برگزار می‌کند: وبینار رایگان آشنایی با اینباند مارکتینگ
وبینار رایگان آشنایی با اینباند مارکتینگ

مزیت ویبنار نسبت به رویدادهای حضوری این است که افراد از هر نقطه‌ای که به اینترنت دسترسی داشته باشند، می‌توانند در آن شرکت کنند

با افزایش آگاهی جامعه و سازمان‌ها، مجموعه اینفوگرام با نیاز و تقاضای افراد و سازمان‌ها برای یادگیری مهارت‌هایی مانند طراحی اینفوگرافیک، ارائه حرفه‌ای، گزارش‌نویسی و … روبه‌رو بوده است. از این رو از سال ۱۳۹۴ این مجموعه تصمیم به برگزاری رویدادهای آموزشی برای علاقه‌مندان گرفت. آکادمی آموزشی اینفوگرام با هدف آگاهی بخشی و آموزش، در حال فعالیت است.

با گسترش خدمات مجموعه اینفوگرام، از سال ۹۷ بخش آموزش با نام «آکادمی آموزشی اینفوگرام» استقلال یافت و در تلاش است تا با برگزاری انواع رویدادهای آموزشی از جمله کارگاه، دوره، سمینار و وبینار سطح دانش و مهارت‌های افراد را ارتقا دهد.

این رویدادهای آموزشی هم برای افراد علاقه‌مند و هم برای کارکنان سازمان‌ها برگزار می‌شود و هدف آن کمک به رشد و مدیریت دانش سازمان‌ها و نهادهای پویا است. دوره‌های آموزش طراحی اینفوگرافیک، گزارش‌نویسی نوین و طراحی تخصصی پرزنتیشن از جمله رویدادهایی بوده که آکادمی اینفوگرام تا امروز برگزار کرده است.

آکادمی آموزشی اینفوگرام همواره در تلاش است تا در قالب بروزترین مطالب مرتبط با محتوای دیداری، گزارش نویسی، روابط عمومی و بازاریابی، رویدادهای آموزشی برگزار کند. از این رو مجموعه آکادمی آموزشی اینفوگرام قرار است وبینار آشنایی با اینباند مارکتینگ را برای بار دوم برگزار کند.

مزیت ویبنار نسبت به رویدادهای حضوری این است که افراد از هر نقطه‌ای که به اینترنت دسترسی داشته باشند، می‌توانند در آن شرکت کنند.

این وبینار در تاریخ 7 خرداد 98، از ساعت 18 تا 19:30 برگزار می‌شود.

علاقهمندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد  وبینار آشنایی با اینباند مارکتینگ و ثبت نام می‌توانند به سایت آکادمی آموزشی اینفوگرام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی آموزشی اینفوگرام

با افزایش آگاهی جامعه و سازمان‌ها، مجموعه اینفوگرام با نیاز و تقاضای افراد و سازمان‌ها برای یادگیری مهارت‌هایی مانند طراحی اینفوگرافیک، ارائه حرفه‌ای، گزارش‌نویسی و … روبه‌رو بوده است. از این رو از سال ۱۳۹۴ این مجموعه تصمیم گرفت اقدام به برگزاری رویدادهای آموزشی برای علاقه‌مندان نماید.

اطلاعات تماس
  • 090110*****
[نمایش اطلاعات]