اطلاعات تماس
  • 090110*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804223846411875

آکادمی آموزشی اینفوگرام برگزار می‌کند:

نخستین کارگاه اینباند مارکتینگ (رایگان و ظرفیت محدود)

کد: 139804223846411875

http://bit.ly/30ss3M6

، تهران , (اخبار رسمی): در تکنیک‌های سنتی بازاریابی، جهت ارائه و معرفی خدمات یک برند، لازم بود افراد به سراغ مشتریان خود بروند و برای جلب توجه مشتری، رویکردهای تبلیغاتی به نمایش بگذارند. بازاریابی جاذبه‌ای (Inbound Marketing) بر ارزش حداکثری مشتری در یک کسب و کار اصرار می‌کند.

نخستین کارگاه اینباند مارکتینگ ( رایگان و ظرفیت محدود)
نخستین کارگاه اینباند مارکتینگ (رایگان و ظرفیت محدود)

پس از برگزاری موفق سه دوره وبینار آشنایی با اینباند مارکتینگ و شرکت بیش از 150 نفر از علاقه‌مندان مبحث بازاریابی، آکادمی آموزشی اینفوگرام در ادامه این راه تصمیم به برگزاری نخستین کارگاه اینباد مارکتینگ یا بازاریابی جاذبه‌ای کرده است. این کارگاه برای نخستین بار و به صورت کاملا عملی، کاربردی و تعاملی در 4 ساعت برگزار خواهد شد.

متقضیان ثبت نام، دقت داشته باشند ثبت نام قطعی منوط به انجام آزمون ورودی و ارسال رزومه است. بدیهی است آزمون ورودی و کارگاه به صورت رایگان است.

تیم آکادمی آموزشی اینفوگرام پس از بررسی آزمون‌ها و رزومه افراد، لیست افراد واجد شرایط شرکت در دوره را به ایشان اعلام خواهد کرد تا در صورت تمایل نسبت به ثبت نام قطعی اقدام کنند.

علاقه مندان در صورتی که پرسشی در مورد این دوره دارند می‌توانند به سایت آکادمی آموزشی اینفوگرام به آدرس academy.infogram.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی آموزشی اینفوگرام

با افزایش آگاهی جامعه و سازمان‌ها، مجموعه اینفوگرام با نیاز و تقاضای افراد و سازمان‌ها برای یادگیری مهارت‌هایی مانند طراحی اینفوگرافیک، ارائه حرفه‌ای، گزارش‌نویسی و … روبه‌رو بوده است. از این رو از سال ۱۳۹۴ این مجموعه تصمیم گرفت اقدام به برگزاری رویدادهای آموزشی برای علاقه‌مندان نماید.

اطلاعات تماس
  • 090110*****
[نمایش اطلاعات]