اطلاعات تماس
  • 090110*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804043800811875

آکادمی آموزشی اینفوگرام برگزار می‌کند

دومین دوره ساخت گزارش حرفه‌ای تیرماه ۹۸

کد: 139804043800811875

http://bit.ly/2RxXNMN

، تهران , (اخبار رسمی): بهره‌برداری صحیح و نظام‌مند از فن گزارش‌نویسی و گزارش‌دهی برای پیشبرد اهداف سازمان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و به مثابه یک شریان حیاتی، عامل پویایی و کارآمدی به شمار می‌رود. از سوی دیگر، مدیریت دانش و انتقال تجربیات، یکی از مهم‌ترین مسائل موردتوجه در سازمان‌های بزرگ است.

دومین دوره دوره ساخت گزارش حرفه‌ای (تیر ۹۸)
دوره ساخت گزارش حرفه‌ای با همکاری پی‌ام‌پی ایران

برای موفقیت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک سازمان یا اجرای یک طرح یا پروژه، رصد فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده اجتناب‌ناپذیر است و اولین ورودی برای بازخورد، نظارت، کنترل، بهینه‌سازی و رشد فردی و سیستمی در هر سازمانی داشتن گزارش‌های مناسب و قابل استناد است. در این راستا، دسترسی مدیران به گزارش‌های صحیح، اصولی و به‌موقع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در کشورهای پیشرفته گزارش‌دهی و گزارش‌گیری نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و به‌عنوان فن، ابزار و وسیله‌ی اصلی تنظیم چرخه‌ی کاری و بهینه‌سازی امور بخش‌های مختلف دولتی، نظامی و اداری تلقی می‌شود. یکی از تفاوت‌های اصلی گزارش با سایر مستندات این است که گزارش، خبری از فعالیت است که عموماً در رده سازمانی از پایین به بالا منتقل می‌شود؛ بنابراین گزارش می‌تواند وضیعت عملکرد یک بخش یا فرآیند را نشان دهد و همچنین پشتیبان تصمیم‌گیری رده‌های گزارش‌گیرنده باشد.

هدف از «دوره ساخت گزارش حرفه‌ای» افزایش دانش، مهارت و آگاهی مخاطب برای ارائه هر چه بهتر گزارش‌ و آشنایی آنها با ابزارها و شیوه‌های نوین و بین‌المللی ارائه گزارش است. آشنایی با آخرین تکنیک‌ها و ابزارهای موجود، یکی از دست آوردهای این دوره خواهد بود.

مخاطبان این دوره، کارشناسان، مدیران میانی صنایع مختلف و افرادی که تمایل به ارتقای توانمندی‌های خود دارند، هستند.

  • پیشنیاز این دوره آشنایی با محیط نرم‌افزارهای Excel و PowerPoint است.
  • در پایان گواهی نامه معتبر از شرکت PMPiran و اینفوگرام ارائه می‌شود.

مدرسان دوره ساخت گزارش حرفه‌ای

  • مهندس عبدالمحمدی، مدرس دوره‌های اکسل و طراحی داشبوردهای مدیریتی، کارشناس ارشد کنترل پروژه
  • مهندس حسین شکاری، مدرس دوره‌های ساخت پرزنتیشن، مشاور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مدیر روابط عمومی استریت فود ایران در خیابان سی تیر
  • مهندس پریسا جاوید، مدیر اجرایی اینفوگرام، مدرس دوره‌های اینفوگرافیک
  • مهندس سورنا خلیلی، عضو کارگروه مشاوره شرکت PMPiran، مشاور کنترل پروژه، مدرس ابزارهای EXCEL و Power BI

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، تخفیف‌ها و مشاوره می‌توانند به سایت آکادمی آموزشی اینفوگرام به آدرس academy.infogram.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱۸۸۲۵۴۵۲۷ در ارتباط باشند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی آموزشی اینفوگرام

با افزایش آگاهی جامعه و سازمان‌ها، مجموعه اینفوگرام با نیاز و تقاضای افراد و سازمان‌ها برای یادگیری مهارت‌هایی مانند طراحی اینفوگرافیک، ارائه حرفه‌ای، گزارش‌نویسی و … روبه‌رو بوده است. از این رو از سال ۱۳۹۴ این مجموعه تصمیم گرفت اقدام به برگزاری رویدادهای آموزشی برای علاقه‌مندان نماید.

اطلاعات تماس
  • 090110*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش