اطلاعات تماس
  • 090110*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804183836311875

آکادمی آموزشی اینفوگرام برگزار می‌کند:

دوره طراحی ارائه حرفه‌ای (آموزش نرم‌افزارهای قدرتمند Prezi و Focusky) تیر98

کد: 139804183836311875

http://bit.ly/30vb0cf

، تهران , (اخبار رسمی): پرزی و فوکواسکای دو نرم‌افزار جدید و حرفه‌ای اسلایدسازی و ارائه مطلب و سخنرانی هستند. تفاوت اصلی آن‌ها با نرم‌افزار پاورپوینت این است که به جای ساختن صفحات متعدد، یک صفحه ساخته شدهو در بخش‌های مختلف آن حرکت و زوم انجام می‌شود. افراد قادر هستند اطلاعات را در هر کجای صفحه که تمایل دارند قرار دهند.

دوره طراحی ارائه حرفه‌ای (آموزش نرم‌افزارهای قدرتمند Prezi و Focusky) تیر98
دوره طراحی ارائه حرفه‌ای (آموزش نرم‌افزارهای قدرتمند Prezi و Focusky) تیر98

بسیاری از افراد همواره در حال ارائه اطلاعات هستند. به طور مثال زمانی که با شخصی صحبت می‌کنند، در دانشگاه، در مصاحبه شغلی، فروش محصول، گزارش‌نویسی.

ارائه می‌تواند با کمک ابزارها یا نرم‌افزارهای گوناگون انجام شود. با توجه به اهمیت این موضوع آکادمی آموزشی اینفوگرام اقدام به برگزاری دوره طراحی ارائه حرفه‌ای با نرم‌افزارهای قدرتمند Prezi و Focusky کرده است.

پرزی و فوکواسکای دو نرم‌افزار جدید و حرفه‌ای اسلاید سازی و ارائه مطلب و سخنرانی است و همانند نرم‌افزار پاورپوینت به قصد کمک‌رسانی در ارائه‌ها و سخنرانی‌های به میدان آمده‌اند. تفاوت اصلی آن‌ها با نرم‌افزار پاورپوینت این است که به جای ساختن صفحات متعدد، یک صفحه ساخته شده و می‌توان اطلاعات را در هر کجای صفحه قرار داد.

تنها کافیست برای هر کدام از اطلاعات خود به ترتیب نمایش، مسیرحرکت و جابه جایی تعریف کرد. طی یک بررسی بین پرزی و پاورپوینت این نتیجه به دست آمد که پرزی 25% تاثیرگذاری بیشتر، 22% متقاعدکننده‌تر، %16.5 جلب توجه بیشتر و %12.5 سازمان یافته تر است.

مهندس حسین شکاری مدرس دوره‌های ساخت پرزنتیشن، مشاور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیر روابط عمومی استریت فود ایران در خیابان سی تیر است.

 تاریخ برگزاره دوره  31 تیر و 2 مرداد 98 از ساعت 15 الی 19 است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره طراحی ارائه حرفه‌ای و ثبت نام می‌توانند به سایت آکادمی آموزشی اینفوگرام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی آموزشی اینفوگرام

با افزایش آگاهی جامعه و سازمان‌ها، مجموعه اینفوگرام با نیاز و تقاضای افراد و سازمان‌ها برای یادگیری مهارت‌هایی مانند طراحی اینفوگرافیک، ارائه حرفه‌ای، گزارش‌نویسی و … روبه‌رو بوده است. از این رو از سال ۱۳۹۴ این مجموعه تصمیم گرفت اقدام به برگزاری رویدادهای آموزشی برای علاقه‌مندان نماید.

اطلاعات تماس
  • 090110*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش