اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303696911906

رونمایی از سایت خوشه چین با هدف ترویج مصرف موادغذایی سالم

کد: 139802303696911906

http://bit.ly/31A1HbC

، اصفهان , (اخبار رسمی): فروشگاه خوشه چین گردآورنده و ارائه دهنده‌ی برترین برندهای محصولات غذایی و کشاورزی از سایت این مجموعه رونمایی کرد.

خبردر راستای رونمایی سایت خوشه چین باهدف ترویج مصرف موادغذایی سالم می باشد
رونمایی از سایت خوشه چین با هدف ترویج مصرف موادغذایی سالم

امروزه کالا و اقلام مورد نیاز مردم می‌تواند به صورت اینترنتی در دسترس آنها قرار گیرد. هر شخصی می‌تواند کالای مصرفی خود را بدون صرف وقت و هزینه درب منزل تحویل بگیرد.

این امر باعث شده فروشگاه خوشه چین نیز در راستای ارائه برترین محصولات غذایی و کشاورزی تاسیس شود تا بدون واسطه و با مناسب‌ترین قیمت، برترین‌ها به مردم ارائه شود. در این حالت مردم خریدی مطمئن، راحت و بدون دغدغه خواهند داشت.

هدف فروشگاه اینترنتی خوشه چین، در دسترس قرار دادن محصولات سالم و برتر، محصولات ارگانیک و خاص است که به راحتی در دسترس عموم قرار ندارد اما می‌توانند آن را سفارش دهند.

این مجموعه در شهر اصفهان فعالیت می‌کند اما هر شخصی می‌تواند در هر نقطه ای از ایران کالای مورد نظر خود را سفارش دهد و درب منزل تحویل بگیرد .

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت خوشه چین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خوشه چین

امروزه با توجه به اینکه کالا و اقلام مورد نیاز به صورت اینترنتی در دسترس مردم میباشد و هر شخص میتواند کالای مصرفی خود را بدون صرف وقت وهزینه درب منزل تحویل بگیرد ، ما فروشگاه خوشه چین را در راستای ارائه برترین محصولات غذایی و کشاورزی تاسیس کردیم تا بدون واسطه و مناسب ترین قیمت ، برترین ها را در دسترس شما قرار دهیم تا خریدی مطمئن ، راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی