اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113727611906

سایت خوشه چین از با کیفیت‌ترین خشکبار خوانسار با برند درویشی نمایی کرد

کد: 139803113727611906

http://bit.ly/2QDCHfk

، اصفهان , (اخبار رسمی): درویشی برند معتبر و دارای مجوز از جهاد کشاورزی است که به بسته بندی محصولات خوانسار می‌پردازد و محصولات وی از کیفیت عالی برخوردار است.

سایت خوشه چین از با کیفیت ترین خشکبار خوانسار با برند درویشی رو نمایی کرد
برگ زرد آلو ممتاز درویشی نمونه ای از محصولات درویشی

فروشگاه خوشه چین که گردآورنده و ارائه دهنده‌ی برترین برندهای محصولات غذایی و کشاورزی است از باکیفیت‌ترین خشکبار خوانسار با برند درویشی رونمایی کرد. این برند دارای مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی است و محصولات آن بسیار دارای کیفیت است.

مدیر عامل سایت خوشه چین درباره برند درویشی اعلام کرد  که برند درویشی خشکبار خوانسار و عسل درجه 1 چادگان را تهیه و به خوشه چین ارائه می‌کند. به گفته وی اسن برند قیمت‌های بسیار مناسبی دارد زیرا محصولات خوانسار را بدون واسطه و مستقیم در اختیار استفاده کنندپگان قرار می‌دهد.

محصولات درویشی هیچ گاه از تیزاب و مواد نگهدارنده استفاده نکرده و محصولات وی تفاوت آشکاری با خشکبارهای دیگر دارند و هیچ محصول بی کیفیتی به انبار خوشه چین وارد و از آن خارج نمی‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت خوشه چین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خوشه چین

امروزه با توجه به اینکه کالا و اقلام مورد نیاز به صورت اینترنتی در دسترس مردم میباشد و هر شخص میتواند کالای مصرفی خود را بدون صرف وقت وهزینه درب منزل تحویل بگیرد ، ما فروشگاه خوشه چین را در راستای ارائه برترین محصولات غذایی و کشاورزی تاسیس کردیم تا بدون واسطه و مناسب ترین قیمت ، برترین ها را در دسترس شما قرار دهیم تا خریدی مطمئن ، راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی