اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980231369787468

در جشن گلریزان کرج اتفاق افتاد:

فروش مدال طلای قهرمانی و فیش حج

کد: 13980231369787468

http://bit.ly/2YyO8Yy

، کرج , (اخبار رسمی): مدال قهرمانی علیرضا کریمی، کشتی گیر ملی کشور و همچنین فیش حج یکی از زنان نیکوکار کرجی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز به معرض مزایده گذاشته شد و این مدال و فیش، چندین بار فروش رفتند.

فروش مدال طلای قهرمانی و فیش حج
جمعی از خیرین نیک اندیش -کرج 30 اردیبهشت98-گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز

یکی از زنان نیک اندیش کرجی با ارائه فیش حج خود، خواستار مزایده و فروش آن برای آزادی زندانیان غیر عمد استان شد

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان البرز، در مراسم گلریزان کرج که پنجمین گلریزان استان البرز در ماه رمضان سال جاری و البته اصلی‌ترین گلریزان این استان محسوب می‌شد، علیرضا کریمی ، قهرمان کرجی و عضو تیم ملی کشتی کشور، مدال قهرمانی خود را جهت کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، به معرض مزایده و فروش گذاشت.

این گزارش حاکسیت که نیکوکاران، اعم از بازاریان، تاجران و مسئولین شهری و دیگر خیرین با استقبال از این حرکت زیبا و خداپسدانه‌ی این ورزشکار محبوب و محجوب کشور، با خریدهای چندباره مدال این قهرمان دوباره آن را جهت مزایده و فروش باز می‌گرداندند که باعث جمع آوری مبلغی قابل توجه برای فرش این مدال ارزشمند و پربرکت شد.

این درحالیست که این قهرمان کشتی، هفته پیش نیز در گلریزان شهرستان فردیس در استان البرز، مبادرت به مزایده همین مدال نمود که در آن گلریزان نیز همین اتفاق به وقوع پیوست.

در ادامه مراسم یکی از زنان نیک اندیش کرجی با ارائه فیش حج خود، خواستار مزایده و فروش آن برای آزادی زندانیان غیر عمد استان گردید که این فیش ارزشمند و پربرکت نیز چندین بار از سوی خیرین بزرگوار خریداری و مجددا پس داده شد و در حال حاضر این فیش در ستاد دیه استان موجود است تا خیرین دیگر جهت خرید آن مجددا قدم پیش گذارند.

 گفتنی است در پایان این جشن، حدود دوازده میلیارد ریال کمک نقدی و تعهدی از سوی خیرین البرزی جمع آوری شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد دیه البرز

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سال ۱۳۷۸ به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد، تشکیل شد. مسئول روابط عمومی: حجت خباز 32745606-026 تلفکس : 32740736-026 نشانی : کرج - بلوار دانش آموز - ساختمان الوند - طبقه 5- ستاد دیه استان البرز Http://WWW.ALBORZIPRO.IR سامانه دریافت و ارسال پیامک: 50002060222333 پست الکترونیک: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه