اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803073716611985

فراخوان طراحی مسئله برای ریاضیات کانگورو ۲۰۲۰

کد: 139803073716611985

http://bit.ly/2Mgy4t7

، تهران , (اخبار رسمی): دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو در ایران از همه علاقه‌مندان به ریاضیات دعوت می‌کند مسئله‌های پیشنهادی خود را بر اساس رویکرد ریاضیات کانگورو برای تمام پایه‌های تحصیلی حداکثر تا تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۳۹۸ به این دبیرخانه ارسال کنند.

فراخوان طراحی مسئله برای ریاضیات کانگورو ۲۰۲۰
ارسال مسئله‌های پیشنهادی خود با رویکرد ریاضیات کانگورو برای تمام پایه‌های تحصیلی حداکثر تا ۱۵ تیرماه

سؤال‌های دریافتی در کمیتۀ علمی دبیرخانه ریاضیات کانگورو بررسی و سؤال‌های مناسب به کنگره جهانی ریاضیات کانگورو ۲۰۲۰ ارائه خواهند شد

سؤال‌های دریافتی در کمیتۀ علمی دبیرخانه ریاضیات کانگورو بررسی و سؤال‌های مناسب (اصیل، خلاقانه و همسو با رویکرد ریاضیات کانگورو) انتخاب، ترجمه و به کنگرۀ جهانی ریاضیات کانگورو ۲۰۲۰ ارائه خواهند شد.

در کنگرۀ جهانی ریاضیات کانگورو که هر سال با هدف انتخاب نهایی سؤال‌های جشنوارۀ ریاضیات کانگورو در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌شود، ریاضی‌دان‌هایی از هر کشور، به بررسی تمام سؤال‌های پیشنهادی می‌پردازند و در نهایت از بین آن‌ها ۲۴ یا ۳۰ سؤال در هر گروه را به عنوان سؤال‌های اصلی جشنواره در آن سال انتخاب می‌کنند.

شایان ذکر است از زمان پیوستن ایران به انجمن جهانی کانگورو بدون مرز، هر سال تعدادی از سؤال‌های پیشنهادی ایران در بین سؤال‌های اصلی این جشنوارۀ بین‌المللی قرار گرفته‌ است.

مؤسسه اندیشه پویا امسال نیز مانند سال‌های گذشته در جشن پایانی ریاضیات کانگورو از طراحانی که سؤال‌های پیشنهادی‌ آنها برای ارائه به کنگرۀ جهانی انتخاب شود تقدیر به عمل می‌آورد و همچنین به طراحانی که سؤال‌های آن‌ها در میان سؤال‌های اصلی مسابقۀ کانگورو ۲۰۲۰ قرار گیرد جوایز ویژه‌ای اعطا خواهد کرد.

سال گذشته ۳۵ سؤال از میان سؤال‌های ارسالی به دبیرخانۀ ریاضیات کانگورو توسط داوران انتخاب شده و به کنگرۀ جهانی ریاضیات کانگورو ۲۰۱۹ ارسال شد که از این تعداد سؤال، ۳ سؤال  سؤال آقای سید محمد سجادی اوتانلو از خراسان رضوی و سؤال‌های آقای مسعود گل مرادی از اردبیل انتخاب شده‌اند.

گفتنی است از طراحان سؤال‌های انتخاب شده، در جشن پایانی یازدهمین دورۀ ریاضیات کانگورو، تقدیر خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با سؤال‌های جشنوارۀ بین‌المللی ریاضیات کانگورو، می‌توان مسئله‌ها و پاسخ‌های جشنوارۀ ریاضیات کانگورو ۲۰۱۹ را دانلود کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه فراخوان طراحی سؤال برای ریاضیات کانگورو ۲۰۲۰  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی فاطمی

مؤسسه فرهنگی فاطمی با سه مأموریت نشر، آموزش و پژوهش و با هدف تولید منابع علمی و آموزشی معتبر به منظور پرورش استعدادهای نسل جوان، به ویژه استعدادهای برتر، و نیز ترویج علم در سال 1361 تأسیس شد. این مؤسسه در حوزة نشر در چهار بخش آموزش و پرورش، آموزش عالی، علمی عمومی و کودک و نوجوان و با همکاری بیش از 400 کارشناس آموزشی و اساتید دانشگاه های کشور، تاکنون بیش از 2500 عنوان کتاب و نشریه علمی منتشر کرده است که بارها از طرف سازمان‌ها و نهادهای علمی و آموزشی معتبر کشور مورد تأیید و تشویق قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش