اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808014154811985

آغاز ثبت‌نام در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی ریاضیات کانگورو

کد: 139808014154811985

http://bit.ly/2Po71Mv

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت‌نام دوازدهمین دوره جشنواره ریاضیات کانگورو آغاز شد. این جشنواره پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور برای تمامی پایه‌ها برگزار خواهد شد. جهت ثبت‌نام گروهی و انفرادی می‌توان به سامانه مبنا به نشانی mabna.fatemi.ir مراجعه کرد.

آغاز ثبت‌نام در دوازدهمین دورۀ جشنوارۀ بین‌المللی ریاضیات کانگورو
آغاز ثبت‌نام در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی ریاضیات کانگورو

ثبت‌نام فقط تا ۲۵ بهمن‌ماه با عضویت در سامانه مبنا امکان‌پذیر است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد

ثبت‌نام دوازدهمین دوره جشنواره ریاضیات کانگورو آغاز شد. دبیرخانه ریاضیات کانگورو از تمام مدارس، مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و افراد علاقه‌مند دعوت می‌کند تا در این رویداد علمی بین‌المللی شرکت کنند.

مدارس شهر تهران تا پایان آذرماه بسته فراخوان دوازدهمین دوره ریاضیات کانگورو شامل پوستر، دفترچه راهنما و تراکت این رویداد را دریافت خواهند کرد.

مدارس و مراکز آموزشی سایر استان‌ها که مایل به دریافت بسته فراخوان هستند می‌توانند با دبیرخانه ریاضیات کانگورو در استان خود تماس بگیرند. (اسامی نمایندگان استانی به زودی اعلام خواهد شد).

همچنین پوستر دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی ریاضیات کانگورو در ایران در دسترس و قابل استفاده است.

دوازدهمین جشنواره بین المللی ریاضیات کانگورو پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این جشنواره برای شش گروه زیر برگزار می‌شود:

  1. پایه اول و دوم(PreEcolier)
  2. پایه سوم و چهارم(Ecolier)
  3. پایه پنجم و ششم(Benjamin)
  4. پایه هفتم و هشتم(Cadet)
  5. پایه نهم و دهم(Junior)
  6. پایه یازدهم و دوازدهم(Senior)

هزینه  ثبت‌نام برای هر نفر ۴۰ هزار تومان است.

به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت یا دیپلم افتخار جشنواره ریاضیات کانگورو اعطا خواهد شد.

به شرکت کنندگانی که در گروه‌های یک و دو بیش از ۴۰ امتیاز و در گروه‌های سه تا شش بیش از ۵۰ امتیاز کسب کرده باشند، دیپلم افتخار بین المللی از «انجمن جهانی کانگورو بدون مرز» اعطا خواهد شد.

به تمام حوزه‌های برگزارکننده، گواهی بین المللی شرکت در جشنواره ریاضیات کانگورو اعطا خواهد شد.

مدارس یا مراکزی که حداقل ۳۰ نفر شرکت کننده داشته باشند جشنواره در همان محل برگزار شده و مبلغ ۱۰هزار تومان به ازای هر دانش‌آموز بابت هزینه‌های برگزاری به آن واحد تعلق می‌گیرد. در ثبت‌نام‌های گروهی کمتر از ۳۰ نفر نیز مبلغ ۲۰۰۰ تومان به ازای هر دانش‌آموز به آن واحد تعلق می‌گیرد که این مبالغ در زمان ثبت‌نام از مبلغ ثبت‌نام کسر شده و باقیمانده پرداخت می‌شود.  شرکت کنندگان در ثبت‌نام‌های کمتر از ۳۰ نفر، به نزدیک‌ترین محل برگزاری متمرکز جشنوارۀ ریاضیات کانگورو که متعاقباً اعلام خواهد شد معرفی می‌شوند.

در صورت ثبت‌نام گروهی تا پایان آذرماه، مدارس یا مراکز آموزشی شامل ۱۰ درصد تخفیف ثبت‌نام زودهنگام خواهند شد.

ثبت‌نام فقط تا ۲۵ بهمن‌ماه با عضویت در سامانه مبنا امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است زمان ثبت‌نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تلگرام به شماره ۰۹۲۱۲۹۵۴۲۰۳ یا با شناسه Mabna_fatemi@ با دبیرخانه ریاضیات کانگورو در ایران در ارتباط باشند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی فاطمی

مؤسسه فرهنگی فاطمی با سه مأموریت نشر، آموزش و پژوهش و با هدف تولید منابع علمی و آموزشی معتبر به منظور پرورش استعدادهای نسل جوان، به ویژه استعدادهای برتر، و نیز ترویج علم در سال 1361 تأسیس شد. این مؤسسه در حوزة نشر در چهار بخش آموزش و پرورش، آموزش عالی، علمی عمومی و کودک و نوجوان و با همکاری بیش از 400 کارشناس آموزشی و اساتید دانشگاه های کشور، تاکنون بیش از 2500 عنوان کتاب و نشریه علمی منتشر کرده است که بارها از طرف سازمان‌ها و نهادهای علمی و آموزشی معتبر کشور مورد تأیید و تشویق قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]