اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803153737811617

خرید بالش طبی

بالش مموری فوم طبی چیست؟

کد: 139803153737811617

http://bit.ly/2K2EMkx

، تهران , (اخبار رسمی): ایده بالش مموری فوم طبی یا بالش هوشمند فوق العاده ساده است و از لحاظ فنی «Viscoelastic» نامیده می‌شود؛ Visco به این معناست که وقتی نیرویی اعمال می‌شود، ماده در جهت آن نیرو تغییر شکل می‌دهد، Elastic (کشسانی) بدین معنی است که وقتی نیرویی حذف می‌شود، ماده به شکل اولیه خود تبدیل می‌شود.

بالش مموری فوم طبی چیست ؟
بالش مموری فوم طبی چیست؟

بالش مموری فوم طبی چیست؟

فوم به خوبی از سرو گردن، شانه‌ها و باسن حمایت می‌کند و سر و گردن و ستون فقرات را در موقعیت ایده آل قرار می‌دهد. به طور کلی، باعث عدم فشار و تنش در تک تک اعضای بدن می‌شود. به همین دلیل است که بسیاری از مردم از این بالش‌ها برای کاهش علائم مشکلاتی مانند: درد گردن، دیسک کمر و آرتروز (التهاب مفاصل) استفاده می‌کنند. اگر موقعیت به هر نحوی تغییر کند، بالش به همان نسبت با موقعیت جدید سازگار خواهد شد.

بنابراین، مموری فوم (فوم حافظه دار) تبدیل به یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت تشک تخت و بالش شد. این تنها ماده‌ای است که می‌تواند به طور کامل مطابق با فرم بدن تغییر شکل دهد. برای مثال، زمانی این بالش زیر سر یا پاها قرار می‌گیرد، بسته به فرم بدن، بالش شکل گرفته و در نتیجه فشاری از سوی بالش به بدن وارد نمی‌شود.

هدف استفاده از بالش مموری فوم طبی

به طور کلی، بالش‌ها نقش مهمی در زندگی ایفا می‌کنند و می‌توان آنها را یکی از نزدیک‌ترین دوستان دانست زیرا به میزان زیادی بر کیفیت خواب تاثیر دارند. بالش خوب، نه تنها باعث خوابی عمیق در طول شب می‌شود بلکه باعث می‌شود روز را با نشاط بیشتری آغاز کرد.

مشکلات ناشی از وضعیت خوابیدن نامناسب به استخوان‌های بدن مربوط می‌شود، اگر فقط انسان تنها از یک عضله یا توده چربی بزرگ خلق شده بود، تصور داشتن خوابی راحت دور از انتظار نبود. متأسفانه یا خوشبختانه!، تمام بافت بدن در اطراف ساختار اسکلتی پیچیده بدن واقع شده است. تخت‌ها و بالش‌های سنتی به خوبی به سیستم بدنی پاسخ نمی‌دهند.

خوابیدن به پشت، باسن را تحت فشار قرار می‌دهد و بخش‌هایی از ستون فقرات به خوبی پشتیبانی نمی‌شود و باعث کمر درد می‌شود. خوابیدن به سمت چپ یا راست، ستون فقرات و شانه‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد و در حالت دمر (خوابیدن به سمت شکم)، گردن، ستون فقرات، و اندام‌های داخلی بدن در بدترین وضعیت خود قرار دارند.

فارغ از آنکه نحوه درست خوابیدن به چه صورت است! باید بیان کرد که بالش مموری فوم  هر وضعیتی از بدن را به خوبی پشتیبانی می‌کند. برای این منظور، لازم است در زمان خوابیدن به پشت، بالشی برای سر و زیر زانو تهیه شود، برای خوابیدن به پهلو از بالشی برای سر و زیر کمر استفاده شود، همچنین در زمان دمر خوابیدن لازم است برای سر و زیر شکم بالش مناسب خریداری شود.

انواع بالش مموری فوم طبی

  • بالش سنتی

بالش فوم حافظه سنتی تقریبا به عنوان بالشی معمولی در نظر گرفته می‌شود، به جز اینکه مواد اولیه آن از فوم حافظه ساخته شده است. بر خلاف سایر انواع بالش‌های مموری، اینها جریان هوا را به خوبی در هنگام خواب به گردش می‌اندازند که منجر به خنک شدن بالش می‌شود.

  • بالش کانتور (شیب داریا بالش مدیکال)

بالش کانتور یکی از محبوب‌ترین انواع بالش‌های فوم حافظه است و در حقیقت، بهترین پشتیبانی را از سر و گردن را ارائه می‌دهد. به راحتی می‌توان این نوع بالش را تشخیص داد، زیرا در بخش مرکزی آن، مقداری گود‌افتادگی وجود دارد. این بالش می‌تواند از گودی گردن به خوبی حمایت کند. همچنین، گفته می‌شود که در کاهش خروپف، وضعیت بهتر ستون فقرات و بهبود گردش خون مفید است.

  • بالش دور گردنی 

بالشی استوانه‌ای شکل است و برای کسانی که از درد کمر و گردن رنج می‌برند، مناسب است. اگرچه برای استفاده شبانه مفید است، ولی به دلیل ابعاد کوچک و اشغال فضای کم، در زمان مسافرت بهترین انتخاب است. با این حال، ممکن است بهترین نوع بالش نباشد.

  • بالش گُوه‌ای شکل

یکی دیگر از انواع محبوب بالش فوم حافظه، بالش گُوه‌ای است. به این معنا که کاملا شبیه گُوه است و باعث می‌شود در زمان خواب سر کمی بالاتر قرار گیرد. این بالش برای افرادی مناسب است که مشکلات خروپف، رفلکس اسید معده، درد پا، سوزش سر دل و غیره… دارند.

  • بالش V شکل 

محبوبیت بالش شکل V به سرعت در حال رشد است. بسیاری از افراد معمولا از یک یا دو بالش در زیر سر و کنار خود استفاده می‌کنند. افرادی که بر روی شکم یا به پهلو می‌خوابند، طرفداران پر‌و‌پا‌قرص این بالش‌ها هستند، زیرا این نوع به خوبی از گردن حمایت کرده و بیشترین راحتی را فراهم می‌کند.

  • بالش پروانه‌ای (بالش مدرن)

این شکل از بالش نیز طرفداران پر و پا قرصی دارد، به دلیل وجود جایگاه مناسب گردن در این بالش، راحتی فوق العاده‌ای احساس می‌شود.

  • بالش تخم مرغی

این بالش معمولا به شکل شانه تخم مرغ است و می‌تواند پشتیبانی خوبی ارائه دهد. از آنجا که فوم حافظه گرما را نگه می‌دارد، این نوع بالش انتخابی عالی برای بهبود جریان هوا در زیر سر است.

فواید بالش طبی مموری فوم

بالش مموری فوم به دلیل مزایای شناخته شده‌، انتخاب بسیاری محبوبی در بین همه مردم است. ویژگی‌های منحصر به فرد این بالش ممکن است بیش از چیزی باشد که در ادامه بیان شده است.

  • رفع درد و فشار

از آنجا که مموری فوم برای تنظیم درجه حرارت بدن طراحی شده است، به همین خاطر برای نقاط فشار (منطق درد و گرفتگی) مناسب است. بخشی دردناک بدن، به عنوان مثال گردن، دارای درجه حرارت متفاوتی در مقایسه با قسمت‌های دیگر بدن است. بالش مموری فوم این تفاوت درجه حرارت را تنظیم می‌کند و در صورت لزوم درد را تسکین می‌دهد.

  • پشتیبانی از سر و گردن

مهمترین مزیت مموری فوم، پشتیبانی از موقعیت سر، منحنی گردن و منحنی ستون فقرات است. 

  • تعمیرات کم

مواد به کار رفته در این نوع بالش‌های طبی، نیاز به نگهداری از آنها را به حداقل رسانده است. با پوششی مقاوم در برابر آلودگی‌های آلرژی‌زا و گرد و غبار، کاملا قابل شستشو است.

  • دوام

به دلیل قابلیت ویسکوالاستیک، بالش مموری فوم در استفاده‌های زیاد دچار تورفتگی و به طور کلی خرابی نمی‌شود.

نقاط ضعف بالش طبی مموری فوم

مانند بسیاری از محصولات موجود در بازار، این بالش‌ها دارای نقاط ضعفی نیز هستند، از جمله:

  • نگهداری گرما (در بالش های مموری فوم بدون ژل)

از آنجا که مموری فوم گرما را حفظ می‌کند، این ویژگی می‌تواند در محیط‌های گرم تا حدودی ناراحت کننده باشد. آکسون روش‌هایی کاربردی را برای حل این مشکل در پیش گرفته است که شامل ژل‌های خنک کننده، ویژگی‌های تهویه یا سایر مواد خنک‌کننده است

  • قیمت

بالش‌های مموری فوم در مقایسه با سایر بالش‌ها گران‌تر هستند. در برخی موارد قیمت یک بالش حافظه فوم می‌تواند برابر با قیمت ۳ تا ۵ بالش معمولی باشد.

تکنولوژی شگفت انگیز است و بالش مموری فوم طبی یکی از نوآورترین‌های این عرصه است. فوم‌های حافظه دار امروزه محصولات بسیار مفیدی هستند، زمانی که برای دقایقی یا در تمام طول شب سر بر بالین گذاشته می‌شود آنها بهترین هستند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بالش مموری فوم طبی (خرید بالش هوشمند) می‌توانند به سایت کالای خواب آکسون به آدرس axonmattress.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالای خواب آکسون

شرکت کالای خواب آکسون تولید کننده تشک های طبی، فنری، مموری فوم، هایبرید و فوم در 5 سایز استاندارد، تولید کننده بالش طبی (بالشت طبی)، بالش هوشمند (بالش مموری فوم)، بالش پر، بالش های الیاف و انواع کالای خواب ارگانیک. ما در آکسون با استفاده از جدید ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه همراه با نیروی کار متخصص تلاش می کنیم تا ابزار خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاوریم. یک خواب خوب میتواند خطر ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت و حمله قلبی را کاهش دهد؛ این مهم سبب شد تمرکز تمام فعالیتهای ما بر روی به کارگیری متدهایی باشد که سلامت شما عزیزان را تامین کند. ما با به کارگیری مواد انحصاری و با در نظر گرفتن تجربه های شما در استفاده از محصولاتمان حال به علم تولید تکنولوژی خوابی فضایی رسیده ایم و هر روز تلاش خود را برای بالابردن سطح کیفیت خواب بیشتر می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی