اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803163738611617

محافظ تشک چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 139803163738611617

http://bit.ly/2ME2p53

، تهران , (اخبار رسمی): محافظ تشک پارچه‌ای با ویژگی‌های بازدارنده است که برای جلوگیری از ورود مایعات، گرد و غبار، تعریق و … به رویه تشک استفاده می‌شود. استفاده از محافظ تشک برای پیشگیری از مشکلات ناشی از حوادث و نشت مواد به درون تشک، مواد آلرژی‌زا، حشرات مانند ساس و حشرات ذره‌بینی و آلودگی‌ها امری ضروری است.

محافظ تشک چیست و چه کاربردی دارد ؟
محافظ تشک و کاربرد آن چیست؟

از آنجا که شستن تشک با ابزارهای معمول امری غیرممکن است، استفاده از محافظ تشک، امکان شست‌وشو، تعویض و حفظ سلامت محل خواب را فراهم می‌کند

یکی دیگر از مزایای استفاده از محافظ تشک افزایش عمر انواع تشک اعم از تشک طبی، تشک‌های مموری فوم و تشک‌های معمولی است. محافظ تشک در اندازه، مدل و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

کاربرد محافظ تشک

۱- پیشگیری از ساییدگی و پارگی تشک با استفاده از محافظ تشک

روکش فابریک تشک تا حدی از تشک در برابر ساییدگی جزئی و پارگی که ناشی از خواب و دراز کشیدن روی تشک ایجاد می‌شود محافظت می‌کند. به مرور زمان، تشک کثیف می‌شود و مواد و اشیا ریز به آن نفوذ می‌کنند و در تشک جمع می‌شوند یا بخش‌هایی از آن دچار ساییدگی می‌شود.

محافظ‌های تشک، کاورهای تشک و پدهای تشک یا کاورهای جعبه فنر راه حلی برای مقابله با این مشکلات در حین استفاده از تشک هستند.

۲- ضد آب بودن محافظ تشک

محافظ‌های ضد آب از تخریب تشک در برابر نشت مایعات و عرق افراد در حین خواب جلوگیری می‌کنند و در نتیجه از تجمع آلودگی و تولید کپک در لایه های زیرین تشک جلوگیری می‌شود.

این محافظ‌ها برای افرادی که در حین خواب زیاد عرق می‌کنند، یا افرادی که در تشک عادت به خوردن و نوشیدن دارند، خانواده‌های بچه دار، افرادی که دارای مشکل بی‌اختیاری ادرار هستند، حیوانات خانگی که در تختخواب می‌خوابند و یا افرادی که به دنبال محافظت از تشک خود در برابر لکه‌ها و تغییر رنگ هستند مفید و کاربردی هستند.

۳- ضد آلرژی بودن محافظ تشک

کنه‌های ناشی از گرد و غبار معمول‌ترین عامل آلرژی‌زا در منسوجات خانگی است. آن‌ها از پوسته‌های پوست انسان تغذیه می‌کنند و در محیط تشک پرورش می‌یابند.

مؤثرترین راه برای مقابله با آن‌ها و لذت بردن از یک محیط خواب سلامت استفاده از محافظ تشک ضدآلرژی است تا کاملاً تشک را از تمامی جهات بپوشاند.

مواد آلرژی‌زای دیگر به خصوص برای افراد مبتلا به بیماری آسم، شوره بدن حیوانات، انواع قارچ و کپک‌ها هستند که می‌توانند به درون تشک‌های فاقد محافظ نفوذ کنند. کاورهای تشک از صاحبان حیوانات خانگی در برابر رشد شوره پوست حیوانات در تشک جلوگیری می‌کند.

محافظ‌های ضد آب می‌توانند مانع از ورود مایعات و رشد قارچ‌ها و کپک در تشک شوند.

۴- ضد حشرات موذی بودن محافط تشک

ساس‌های تشک، حشرات ریزی هستند که از خون انسان‌ها و حیوانات تغذیه می‌کنند و بنابراین ترجیح می‌دهند که در تشک و بالشت زندگی کنند تا در نزدیکی منبع غذای خود باشند.

یکی از راه‌های پیشگیری از ورود این حشرات ریز به تخت خواب استفاده از پوشش محافظ ضد ساس است.

محافظ‌های ضد ساس کل تشک را از تمامی جهات محصور می‌کنند و دارای ضخامت بالایی هستند که مانع از نفوذ ساس به درون یا خارج از تشک می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محافظ تشک 5 بعدی آکسون می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالای خواب آکسون

شرکت کالای خواب آکسون تولید کننده تشک های طبی، فنری، مموری فوم، هایبرید و فوم در 5 سایز استاندارد، تولید کننده بالش طبی (بالشت طبی)، بالش هوشمند (بالش مموری فوم)، بالش پر، بالش های الیاف و انواع کالای خواب ارگانیک. ما در آکسون با استفاده از جدید ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه همراه با نیروی کار متخصص تلاش می کنیم تا ابزار خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاوریم. یک خواب خوب میتواند خطر ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت و حمله قلبی را کاهش دهد؛ این مهم سبب شد تمرکز تمام فعالیتهای ما بر روی به کارگیری متدهایی باشد که سلامت شما عزیزان را تامین کند. ما با به کارگیری مواد انحصاری و با در نظر گرفتن تجربه های شما در استفاده از محصولاتمان حال به علم تولید تکنولوژی خوابی فضایی رسیده ایم و هر روز تلاش خود را برای بالابردن سطح کیفیت خواب بیشتر می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]