اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803173739111786

معرفی بازی جنگ‌های صلیبی برای اندروید

کد: 139803173739111786

http://bit.ly/2MCtKVp

، (اخبار رسمی): جنگ‌های صلیبی (Stronghold Kingdoms) یک بازی مهیج و جذاب استراتژیک از استودیو بازیسازی Firefly Studios برای سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید است. سازندگان آن سعی داشته‌اند همان حس و حال حماسی و ویژگی‌های سری بازی‌های محبوب قلعه را به همراه اضافه کردن بخش‌های جدید و آنلاین، به بازیکنان نشان دهند.

معرفی بازی جنگ های صلیبی برای اندروید
بازی جنگ های صلیبی اندروید

گیم پلی بازی Stronghold Kingdoms بدین صورت است که باید در دو محیط مجزا، قلعه‌های خود را ساخت و آنها را گسترش داد. یکی از قلعه‌ها برای ساخت و ساز و کشاورزی و دیگری برای مصارف جنگی و حضور در بخش آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در بخش آنلاین بازی جنگ‌های صلیبی اندروید می‌توان در هر کجای جهان قلعه را بنا و با دیگر بازیکنان به رقابت پرداخت در این بازی سربازان متنوعی برای آموزش وجود دارند که باید به کمک آنها و داشتن یک استراتژی مناسب به دشمنان حمله کرد.

پیروزی یا شکست منوط به انتخاب درست سربازان و آرایش نظامی آنهاست. فرصت‌ها را نباید از دست داد، باید دیوارها را مستحکم‌تر و از تله‌های انفجاری و دفاعی بهتری استفاده کرد تا در مقابل انبوه عظیم دشمنان، توانایی ایستادگی داشت.

در ابتدای بازی Stronghold Kingdoms شاید با وجود نیروهای کم شانس پیروزی بالایی وجود داشته باشد اما این روند رفته رفته سخت‌تر شده و ابزارآلات جنگی پیشرفته‌تر و دشمنان سرسخت می‌شوند و رو به روی قلعه صف آرایی خواهند کرد.

امکانات و ویژگی‌های بازی جنگ‌های صلیبی 

  • امکان رقابت به صورت چند نفره و آنلاین با دیگر بازیکنان سراسر جهان
  • دارای ابزارهای دفاعی و هجومی و نیروهای متنوع
  • دارای ساختمان های متنوع با کاربردهای مختلف

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دانلود بازی جنگ های صلیبی می‌توانند به سایت مینی روید مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی روید

مرجع دانلود رایگان بازی و برنامه اندروید ؛ جدیدترین و آخرین نسخه های تست شده بازی و برنامه های اندرویدی را به صورت کاملا امن و با سرعت بالا از مینی روید دریافت کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح