اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803193747411786

بررسی بهترین بازی‌های فوتبال اندروید سال 1398

کد: 139803193747411786

http://bit.ly/2ME4T3y

، (اخبار رسمی): فوتبال محبوب‌ترین ورزش دنیا است؛ این محبوبیت به دنیای بازی‌های ویدیویی نیز راه پیدا کرده و به همین دلیل بازی‌هایی همچون PES و FIFA طرفداران بسیاری در جهان دارند. اگرچه برای کنسول‌ها گزینه‌های جذاب زیادی وجود دارد، اما به سختی می‌توان یک بازی دو نفره فوتبال با گیم پلی مناسب برای اندروید پیدا کرد.

بهترین بازی های فوتبال اندروید سال 1398
بررسی بهترین بازی‌های فوتبال اندروید سال 1398

بررسی بهترین بازی‌های فوتبال اندروید

دانلود و نصب اغلب بهترین بازی‌های فوتبال اندروید رایگان است، اما به منظور استفاده از تمام قابلیت‌ها باید به پرداخت درون برنامه‌ای سر زد. در ادامه، معرفی تعدادی بازی فوتبال اندروید آورده شده است.

  • بازی FIFA Soccer

چطور می‌توان از بهترین بازی‌های فوتبال صحبت کرد، اما نامی از فیفا به میان نیاورد! یکی از بهترین بازی‌های فوتبال اندروید FIFA است که در بین بازی‌های موبایل موجود در این دسته‌بندی، جزو غنی‌ترین‌ها از نظر ویژگی‌های مختلف محسوب می‌شود.در بازی فوتبال اندرویدی FIFA Soccer نزدیک به 550 تیم واقعی به همراه بازیکنان رسمی آن‌‌ها وجود داشته و در هر تیم، بازیکنان سرشناسی از گذشته تا به امروز مشاهده می‌شوند. یکی از گزینه‌های این بازی فوتبال برای گوشی اندرویدی با نام Ultimate Team، امکان ایجاد تیم دلخواه به وسیله گرد هم آوردن بازیکنانی از سراسر دنیا را فراهم می‌کند.

  • بازی PES 2019 Pro Evolution Soccer

این بازی یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های فوتبالی است که سال‌ها انتشار نسخه‌های جدید آن توسط کونامی انجام شده است. با اینکه این بازی با کنترلر کنسول‌ها یا با ماوس و کیبورد انجام می‌شد اما کونامی به خوبی توانسته گیم پلی بازی اندروید PES 2019 را روی صفحه نمایش لمسی گوشی‌ها پیاده سازی کند. گیم پلی بازی به دو روش کلاسیک و ادونس تقسیم می‌شود که بخش کلاسیک دکمه‌های شوت، پاس و غیره را روی صفحه نمایش قرار داده است و در روش پیشرفته تنها جهت حرکت بازیکن روی صفحه قابل مشاهده است. می‌توانی با انجام بازی در بخش‌های مختلف بازی PES 2019 و برنده شدن در مسابقات مختلف، صاحب پول و ستاره شد که با استفاده از آن می‌توان با استخدام ایجنت‌های مختلف، بازیکن‌های جدید را استخدام کرد.

  • بازی Dream League Soccer 2019

در بازی Dream League Soccer 2019 بازیکن باید نقش مربی، کادر فنی و حتی هیئت مدیره باشگاه را برعهده داشته باشد و تیم را به مرور تقویت کند  و با عبور از تمام موانعی که در پیش رو است، تیم خود را به عنوان یکی از بهترین تیم‌های جهان به رقبا اثبات کند. در ابتدای بازی، تیمی نسبتا ضعیف با استادیوم کوچک در اختیار است و باید تلاش کرد تیم را کم کم به رده‌های بالای جدول لیگ رساند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر بازی‌های ورزشی می‌توانند به بخش بازی ورزشی وب سایت مینی روید مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی روید

مرجع دانلود رایگان بازی و برنامه اندروید ؛ جدیدترین و آخرین نسخه های تست شده بازی و برنامه های اندرویدی را به صورت کاملا امن و با سرعت بالا از مینی روید دریافت کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح