اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803193747511786

چالش مهارت و بقا در پابجی

کد: 139803193747511786

http://bit.ly/2MDZHfL

، (اخبار رسمی): پابجی موبایل – PUBG MOBILE یک بازی عالی و پرطرفدار آنلاین در سبک بتل رویال یا بقا از استودیو بازیسازی Tencent Games است که برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده است. این بازی شخص را در شرایط مختلفی قرار می‌دهد که در آن مهارت‌های بقا و زنده ماندن به طور جدی مورد چالش قرار می‌گیرند.

چالش مهارت و بقا در پابجی
چالش مهارت و بقا در پابجی

در بازی PUBG MOBILE شخص به همراه 99 بازیکن دیگر درون یک هواپیما نشسته است و در حال انتقال به یک جزیره است؛ زمانی که هواپیما به بالای جزیره می‌رسد او باید از هواپیما بیرون بپرد و در نقطه‌ای از آن فرود بیایید.

اولین هدف در پابجی این است که بازیکن زنده بماند و در مرحله بعد حذف سایر بازیکنان تا رسیدن به پیروزی است؛ پس سلاح و تجهیزات موردنیاز را باید آورد و در ناحیه امن بازی که هر لحظه در حال کوچک‌تر شدن است باقی ماند. با کوچک‌تر شدن محل امن بازی، احتمال رو به رو شدن با سایر بازیکنان حاضر در جزیره بیشتر می‌شود و همین امر عطش اول شدن را برای اول شدن در آن دور بازی PUBG MOBILE افزایش می‌دهد. در طی این روند شخص با حملات رقبا مواجه خواهد شد که در پایان هر مسابقه تنها یک نفر یا یک تیم زنده می‌ماند و برنده می‌شود.

در بازی PUBG MOBILE می‌توان در دو حالت کلاسیک و آرکید مشغول بازی شد؛ بخش کلاسیک بازی این‌گونه است که به صورت انفرادی، جفت یا به صورت یک تیم افراد درون نقشه بازی قرار خواهند گرفت و هر چقدر که میزان دمیج و افرادی که کشته شده‌اند بالاتر باشد، به همان میزان اشخاص در رده بندی جهانی پابجی امتیاز کسب خواهند کرد. در حالت آرکید بازی پابجی، بازی‌ها ریتم سریع‌تری به خود می‌گیرند و باید برای زنده ماندن تلاش کرد.

برخی از امکانات و ویژگی‌های بازی پابجی:

  • امکان تجربه نبردهای 100 نفره با سایر بازیکنان به صورت آنلاین
  • امکان استفاده از چت صوتی برای هماهنگی با هم تیمی‌ها
  • دارای تنوع بالای سلاح‌ها به همراه تجهیزات جانبی آنها
  • امکان رانندگی با وسایل نقلیه موجود در جزیره
  • امکان تشکیل تیم و مبارزه با سایر بازیکنان

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود بازی پابجی می‌توانند به سایت مینی روید مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی روید

مرجع دانلود رایگان بازی و برنامه اندروید ؛ جدیدترین و آخرین نسخه های تست شده بازی و برنامه های اندرویدی را به صورت کاملا امن و با سرعت بالا از مینی روید دریافت کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]