اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183743212082

بررسی مزیت‌ها و مصارف ماهی خشک متو

کد: 139803183743212082

http://bit.ly/2MRDvii

، بندر عباس , (اخبار رسمی): شرکت فرآوری ماهی خشک برترین و مجهزترین کارخانه تولید ماهی خشک متو در جنوب کشور است که امکان ارسال محصولات با هر تناژی به همه‌ی استان‌ها و صادرات به کشورهای دیگر را دارد.

خرید و فروش ماهی خشک و پودر ماهی
شرکت فرآوری ماهی خشک

شرکت فرآوری ماهی خشک با سه نسل تجربه در تولید ماهی خشک و صید و صیادی در سال۱۳۸۰ در استان هرمزگان، جزیره قشم تاسیس و راه اندازی شد تا به همت مدیریت قوی و پشتیبانی صیادان در زمره تولید کنندگان ماهی خشک، پودر ماهی و میگو، خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان، روغن ماهی، میگو پرورشی، میگو صادراتی در جنوب کشور قرار گیرد.

مزیت‌های استفاده از خدمات شرکت فرآوری ماهی خشک

  • برترین و مجهزترین کارخانه تولید کننده ماهی خشک در ایران
  •  ارسال محصولات به تمامی استانهای ایران 
  • صادرات به بیش از ۷ کشور همسایه
  • همگام با معیارهای خط مشی سازمان دامپزشکی و اداره کل استانداردها درجهت بهبود کیفیت و سلامت
  • بهره گیری از تکنولوژی و دانش فنی پیشرفته تولید در آزمایشگاه کنترل کیفی
  • عرضه محصولات به شرط آنالیز جهت جلب رضایت مصرف کننده
  • تلاش بی وقفه صیادان جهت عرضه محصولات با کیفیت یکنواخت به بازار

ماهی خشک متو یا ماهی خشک متوتا

ماهی متو یا ماهی متو تا نام ماهی ریزی است که در در نزدیکی ساحل و در قسمت های کم عمق دریا زندگی می‌کند و در سواحل جنوبی خلیج فارس بسیار فراوان است و بواسطه ارزش غذایی بالا و فراوانی ای که دارد طرفداران زیادی دارد.

با آغاز فصل پاییز صید ماهی متو در هرمزگان آغاز می‌شود که شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، قشم و جاسک عمده مناطق صید این ریز ماهی هستند. ریزماهی متو به روش صید متفاوت پرساین دو قایقی از دریا گرفته می‌شود که در این روش سنتی دو قایق در کنار هم به صیادی می‌پردازند لذا ماهی متو علاوه بر ریز بودن موجب اشتغال ملوان بیشتری نسبت به سایر روش‌های صید می‌شود.

ماهی متو بعد از صید برای خشک کردن به ساحل آورده شده که با دو روش زمینی و هوایی خشک می‌شود. این ماهی کوچک برای خشک شدن باید زیر نور مستقیم آفتاب قرار گیرد. بیشترین کاربرد ماهی متوتا یا ماهی متو در مصارف خوراکی بوده و در صنعت پرورش مرغ، دامداری، برای درست کردن مهیاوه، موارد بهداشتی و آرایشی تهیه کود های کشاورزی و …. نیز استفاده می‌شود.

ماهی متو در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارخانه‌های تولید پودر ماهی: که از ماهی خشک متوتا یا ماهی خشک متو برای تولید پودر ماهی متو استفاده می‌شود.

مصارف خوراکی:  ماهی خشک متوتا یا ماهی خشک متو در تهیه بسیاری از مواد غذایی از جمله سس خوراکی، مهیاوه، بله ماهی، سور و…  استفاده می‌شود.

ماهی خشک متوتا علاوه بر استفاده‌ی خوراکی برای انسان، برای تولید خوراک دام و طیور و آبزیان نیز بواسطه‌ی ارزش غذایی بالا و پروتوئین بالایی که دارد، استفاده می‌شود..

روغن ماهی خشک متوتا برای موارد بهداشتی و آرایشی و تهیه کود کشاورزی و غیره نیز استفاده می‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده ماهی خشک متو می‌توانند به سایت شرکت فرآوری ماهی خشک به آدرس mahikhoshk.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صیادان جوان جاسک

شرکت فرآوری ماهی خشک با سه نسل تجربه در تولید ماهی خشک و صید و صیادی درسال۱۳۸۰ در استان هرمزگان، جزیره قشم تاسیس و راه اندازی گردید، تا به همت مدیریت قوی و پشتیبانی صیادان در زمره تولید کنندگان ماهی خشک، پودر ماهی و میگو، خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان، روغن ماهی، میگو صادراتی و میگو پرورشی در جنوب کشور قرار گیرد. در حال حاضر شرکت فرآوری ماهی خشک بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید ماهی خشک متو، ماهی ساردین خشک، ماهی خشک جنوب، پودر ماهی متو، پودر ماهی ساردین، پودر ماهی کیلکا، پودر ماهی جنوب، پودر ماهی تر، پودر ماهی خشک ، پودر ماهی مخلوط، روغن ماهی، میگو صادراتی، میگو پرورشی، خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان، در جنوب کشور می باشد. چرا بهتر است ماهی خشک و پودر ماهی و روغن ماهی و خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان و روغن ماهی و میگو صادراتی و میگو پرورشی را از شرکت فرآوری ماهی خشک تهیه نمائید؟ • تحویل سریع • امکان صادرات و ارسال به تمامی استان های ایران • ادغام روشهای سنتی و تکنولوژیهای روز دنیا • امکان تولید تناژ بالا • دارای مجوز فعالیت • ارائه مناسب ترین قیمت • حمایت از صیادان با تجربه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی