اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807164110812082

بررسی فواید و کاربرد پودر ماهی ساردین

کد: 139807164110812082

http://bit.ly/30Zrp8X

، بندر عباس , (اخبار رسمی): پودر ماهی ساردین محصول جامد فرآوری شده‌ای است که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی خشک به دست می‌آید. و با درصدهای مختلف در تولید خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بررس فواید و کاربرد پودر ماهی ساردین
پودر ماهی ساردین از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی خشک به دست می آید.

پودر ماهی ساردین محصول جامد فرآوری شده است که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی خشک به دست می‌آید و با درصدهای مختلف در تولید خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرد

نام ماهی ساردین برگرفته شده از جزیره ساردنی ایتالیا است، این نوع ماهی در زمان‌های قبل در این جزیره بسیار فراوان بود، به همین علت به این اسم، نامگذاری شده است. ماهی ساردین از ماهی‌های روغنی دارای پروتئین و ویتامین‌های بالایی هستند و جزو خانواده شاه ماهی شمالی به حساب می‌آیند، ماهی ساردین در ایران هم وجود دارد و در دریای جنوب خلیج فارس در نزدیکی ساحل و قسمت‌های کم عمق دریا صید می‌شود.

فصل صید ماهی ساردین از اول مهر تا نیمه دوم اردیبهشت‌ماه است. شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، قشم و جاسک عمده مناطق صید این ریز ماهی هستند. جاسک بعد از شهرستان قشم رتبه دوم صید ساردین ماهی را در هرمزگان دارد.

صید ماهی ساردین به روش صیادی پرساین دو قایقی انجام می‌شود، در این روش دو قایق در کنار یکدیگر با استفاده از ابزار صیادی و تلاش ملوانان این‌گونه آبزی را صید می‌کنند و این شیوه صیادی سنتی موجب اشتغال ملوان بیشتری نسبت به سایر روش‌های صید می‌شود.

پس از صید برای تولید پودر ماهی ساردین، این ماهی به دو روش ارگانیک  خشک کردن ماهی به روش زمینی و خشک کردن ماهی به روش هوایی خشک می‌شود که با متوسط ۸ الی ۱۰ ساعت آفتاب در روز و دمای حداکثر ۳۸ درجه سانتی‌گراد ، هشت تا ۱۰ روز وقت لازم دارد. پودر ماهی ساردین محصول جامد فرآوری شده‌ای ست که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی خشک به دست می‌آید و با درصدهای مختلف در تولید خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد پودر ماهی ساردین:

کاربردهای این محصول بیشتر در کارخانه تولید خوراک دام، کارخانه تولید خوراک طیور، کارخانه تولید خوراک آبزیان، کارخانه تولید خوراک میگو، تهیه کودهای درختی است.

پودر ماهی ساردین برای خوراک طیور: در حال حاضر این محصول در صنعت مرغداری که دومین صنعت کشور است، مصرف فراوانی داشته و حدود ۱۲-۶ درصد از ماده تشکیل دهنده دانه مرغ را در بر می‌گیرد.

پودر ماهی ساردین برای خوراک دام

پودر ماهی ساردین برای خوراک گاو

پودر ماهی ساردین برای غذای ماهی: طبق آمارها در سال‌های اخیر با توسعه پرورش آبزیان، پودر و روغن ماهی به عنوان افزودنی‌های غذای آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پودر ماهی ساردین برای غذای میگو

پودر ماهی ساردین برای کود درخت

آنالیز پودر ماهی ساردین

پروتئین 62-58 درصد

TVN= 120

شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید پودر ماهی ساردین است و با توجه به این که امکان تحویل سریع، صادرات و ارسال به تمامی استان‌های ایران، ادغام روش‌های سنتی و تکنولوژی‌های روز دنیا، امکان تولید تناژ بالا را دارد و از طرفی مجوز فعالیت دارد و مناسب‌ترین قیمت را نیز ارائه می‌دهد و  حامی صیادان با تجربه است.

علاقه‌مندان جهت ارتباط با شرکت صیادان جوان جاسک یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید پودر ماهی دارای 3 کارخانه و 7 مزرعه ماهی خشک می‌توانند با شماره 09173681218 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صیادان جوان جاسک

شرکت فرآوری ماهی خشک با سه نسل تجربه در تولید ماهی خشک و صید و صیادی درسال۱۳۸۰ در استان هرمزگان، جزیره قشم تاسیس و راه اندازی گردید، تا به همت مدیریت قوی و پشتیبانی صیادان در زمره تولید کنندگان ماهی خشک، پودر ماهی و میگو، خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان، روغن ماهی، میگو صادراتی و میگو پرورشی در جنوب کشور قرار گیرد. در حال حاضر شرکت فرآوری ماهی خشک بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید ماهی خشک متو، ماهی ساردین خشک، ماهی خشک جنوب، پودر ماهی متو، پودر ماهی ساردین، پودر ماهی کیلکا، پودر ماهی جنوب، پودر ماهی تر، پودر ماهی خشک ، پودر ماهی مخلوط، روغن ماهی، میگو صادراتی، میگو پرورشی، خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان، در جنوب کشور می باشد. چرا بهتر است ماهی خشک و پودر ماهی و روغن ماهی و خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان و روغن ماهی و میگو صادراتی و میگو پرورشی را از شرکت فرآوری ماهی خشک تهیه نمائید؟ • تحویل سریع • امکان صادرات و ارسال به تمامی استان های ایران • ادغام روشهای سنتی و تکنولوژیهای روز دنیا • امکان تولید تناژ بالا • دارای مجوز فعالیت • ارائه مناسب ترین قیمت • حمایت از صیادان با تجربه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی