اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807154108312082

تولید پودر ماهی متو با کیفیت بالا در شرکت صیادان جوان جاسک

بررسی کاربرد پودر ماهی متو

کد: 139807154108312082

http://bit.ly/2IA3DtM

، بندر عباس , (اخبار رسمی): پودر ماهی متو محصول جامد فرآوری شده‌ای است که پس خشک کردن ارگانیک ماهی متو به روش آفتابی و پختن، خشک کردن و آسیاب کردن ماهی متو بدست می‌آید و با درصدهای مختلف در تولید خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی خشک متو به دست می آید.
بررسی کاربرد پودر ماهی متو

ماهی متو یا ماهی متوتا ماهی ریزی است که در نزدیکی ساحل و در قسمت‌های کم عمق دریا زندگی می‌کند، این ماهی به دلیل ارزش غذایی بالا، طرفداران زیادی دارد. با آغاز فصل بهار صید ماهی متو در هرمزگان آغاز می‌شود که شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، قشم و جاسک عمده مناطق صید این ریز ماهی هستند.
ریزماهی متو به روش صید متفاوت پرساین دو قایقی از دریا گرفته می‌شود که در این روش سنتی دو قایق در کنار یکدیگر به صیادی می‌پردازند.

پس از صید برای تولید پودر ماهی متو، این ماهی به دو روش ارگانیک خشک کردن ماهی به روش زمینی و خشک کردن ماهی به روش هوایی خشک می‌شود که با متوسط ۸ الی ۱۰ ساعت آفتاب در روز و دمای حداکثر ۳۸ درجه سانتی گراد، ۸ تا ۱۰ روز وقت لازم دارد.

پودر ماهی متو محصول جامد فرآوری شده‌ای است که پس خشک کردن ارگانیک ماهی متو به روش آفتابی و پختن، خشک کردن و آسیاب کردن ماهی متو بدست می‌آید و با درصدهای مختلف در تولید خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد پودر ماهی متو

کاربردهای این محصول بیشتر در کارخانه تولید خوراک دام، کارخانه تولید خوراک طیور، کارخانه تولید خوراک آبزیان، کارخانه تولید خوراک میگو، تهیه کودهای درختی است. 

پودر ماهی متو برای خوراک طیور: در حال حاضر این محصول در صنعت مرغداری که دومین صنعت کشور است مصرف فراوانی داشته و حدود ۱۲-۶ درصد از ماده تشکیل دهنده دانه مرغ را در بر می‌گیرد.

پودر ماهی متو برای غذای ماهی: طبق آمارها در سال‌های اخیر با توسعه پرورش آبزیان، پودر و روغن ماهی به عنوان افزودنی‌های غذای آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آنالیز پودر ماهی متو

درصد پروتوئین 62 تا 66 درصد

TVN : 120

چرا تهیه پودر ماهی متو از شرکت صیادان جوان جاسک مناسب است؟

تحویل سریع: تمامی کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که قصد خرید و فروش این محصول را دارند می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک قرارداد منعقد کنند.

امکان صادرات و ارسال به تمامی استان های ایران: شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول در خاورمیانه است و در حال حاضر تولید کننده ۸۷ شرکت در داخل و خارج از کشور است و با توجه به تولید با کیفیت، به تمامی استان‌های ایران و کشورهای سریلانکا، کویت، اندونزی، عمان، هند، امارات متحده عربی، پاکستان، غنا، روسیه، چین، مالزی، قطر، صادر می‌شود.

ادغام روش‌های سنتی و تکنولوژی‌های روز دنیا: شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک با داشتن به روزترین و مجهزترین دستگاه‌ تولید این محصول و متخصص‌ترین نیروهای کاری توانسته با ادغام روش‌های سنتی و تکنولوژی‌های روز دنیا به محصولی با کیفیت بالا و بدون ناخالصی دست یابد. شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک آمادگی عرضه این محصول با میزان پروتئین متفاوت مورد نیاز مشتریان را دارد.

امکان تولید تناژ بالا: شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک این نوید را به مصرف کنندگان و کارخانجات تولید خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان می‌دهد که این شرکت توان تولید و تامین تمام نیاز این نوع کارخانجات را دارد. کارخانه شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول در خاور میانه است که روزانه ظرفیت تولید بیش از ۱۶۰ تن را دارد.

دارای مجوز فعالیت: محصول تولیدی این مجموعه با مجوز جهاد کشاورزی و شیلات و همگام با معیارهای خط مشی سازمان دامپزشکی و اداره کل استاندارد درجهت بهبود کیفیت و سلامت است.

ارائه مناسب ترین قیمت: به دلیل تولید عمده‌ قیمت این محصول برای مشتریان بسیار مناسب‌ است و پس از خرید محصولی به شرط آنالیز تحویل داده می‌شود.

حمایت از صیادان با تجربه: صیادان با تجربه تمام تلاش خود را برای عرضه محصولی با کیفیت یکنواخت به بازار انجام می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صیادان جوان جاسک

شرکت فرآوری ماهی خشک با سه نسل تجربه در تولید ماهی خشک و صید و صیادی درسال۱۳۸۰ در استان هرمزگان، جزیره قشم تاسیس و راه اندازی گردید، تا به همت مدیریت قوی و پشتیبانی صیادان در زمره تولید کنندگان ماهی خشک، پودر ماهی و میگو، خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان، روغن ماهی، میگو صادراتی و میگو پرورشی در جنوب کشور قرار گیرد. در حال حاضر شرکت فرآوری ماهی خشک بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید ماهی خشک متو، ماهی ساردین خشک، ماهی خشک جنوب، پودر ماهی متو، پودر ماهی ساردین، پودر ماهی کیلکا، پودر ماهی جنوب، پودر ماهی تر، پودر ماهی خشک ، پودر ماهی مخلوط، روغن ماهی، میگو صادراتی، میگو پرورشی، خوراک دام و طیور، خوراک آبزیان، در جنوب کشور می باشد. چرا بهتر است ماهی خشک و پودر ماهی و روغن ماهی و خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان و روغن ماهی و میگو صادراتی و میگو پرورشی را از شرکت فرآوری ماهی خشک تهیه نمائید؟ • تحویل سریع • امکان صادرات و ارسال به تمامی استان های ایران • ادغام روشهای سنتی و تکنولوژیهای روز دنیا • امکان تولید تناژ بالا • دارای مجوز فعالیت • ارائه مناسب ترین قیمت • حمایت از صیادان با تجربه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار