اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803213754512117

از  28 خرداد 98 تا  31 خرداد 98برگزار می‌شود

حضور آموزشگاه آوای دشت یاران مهرآیین در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی

کد: 139803213754512117

http://bit.ly/2K9HlS5

، اصفهان , (اخبار رسمی): فعالان گردشگری و صنایع دستی با حضور در نمایشگاه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دستاوردها و توانمندی‌های خود را به علاقمندان ارائه می‌کنند.

حضور آموزشگاه آوای دشت یاران مهرآیین در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی
فعالیت آموزشی در زمینه گردشگری سلامت و هتل داری برگزار کننده دوره های راهنمای تور و سفر آموزشی عملی

به گزارش اخبار رسمی از مدیرعامل آموزشگاه آوای دشت یاران مهرآیین، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور 100 مجموعه و شرکت فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی از  28 خرداد 98 تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

آقای زارعی مدیرعامل آموزشگاه آوای دشت یاران مهرآیین با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه گردشگری و صنایع دستی به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: «فعالیت آموزشی در زمینه گردشگری سلامت و هتل داری، از فعالیت‌های اصلی این مجموعه است. حضور در این دوره از نمایشگاه می‌تواند منجر به معرفی خدمات آموزشی مجموعه و اطلاع رسانی دوره‌های راهنمای تور و سفر آموزشی عملی شود.

مدیرعامل آموزشگاه آوای دشت یاران مهرآیین به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: «غرفه آموزشگاه آوای دشت یاران مهرآیین به نشانی غرفه 127 در کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]