اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803213754712118

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی از 28 لغایت 31 خرداد در اصفهان برگزار می‌شود

حضور بیمارستان مطهری در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری

کد: 139803213754712118

http://bit.ly/2K9PdTD

، (اخبار رسمی): فعالان گردشگری با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دستاوردها و توانمندی‌های‌ خود را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند. شرکت راشا کاروان ویستا نیز امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور خواهد داشت.

حضور شرکت راشا کاروان ویستا در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری
بیمارستان مطهری فولادشهر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مطهری فولادشهر، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی از 28 خرداد 98 تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

دکتر آجودانی رییس بیمارستان مطهری با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه گردشگری به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: «بیمارستان مطهری به همراه هتل زیرمجموعه این بیمارستان در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته حدود 40 بیمار را از کشورهای دیگر پذیرش کند. وی اعلام کرد این بیمارستان علاوه بر هتل دارای پرستار مسلط به زبان انگلیسی و عربی نیز است.»

رییس بیمارستان مطهری با اشاره به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: «غرفه بیمارستان مطهری در نمایشگاه در کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]