اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803213754912122

از  28 خرداد 98 تا  31 خرداد 98برگزار می‌شود

حضور مجموعه گردشگری نور محلات در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان

کد: 139803213754912122

http://bit.ly/2MKGIQS

، (اخبار رسمی): فعالان گردشگری و صنایع دستی با حضور در نمایشگاه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دستاوردها و توانمندی‌هایشان  رابه علاقمندان ارایه می‌کنند.

حضور مجموعه گردشگری نور محلات در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان
حضور مجموعه گردشگری نور محلات در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی نور محلات، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور 100 مجموعه و شرکت فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی از  28 خرداد 98 تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

آقای نظارت مدیرعامل نور محلات با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه گردشگری و صنایع دستی به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: «مجتمع گردشگری نور محلات دارای خدمات اقامتی، رستوران، شهربازی، سینما، نمایشگاه گل و گیاه بوده و حضور در نمایشگاه می‌تواند منجر به معرفی مجموعه و ارتباط با آژانس‌های گردشگری شود.»

مدیرعامل نور محلات به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: «غرفه نور محلات به نشانی غرفه 225 در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.noormahallat.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نور محلات

مجتمع نمونه گردشگری نور محلات واقع در شهرستان محلات ارائه دهنده انواع خدمات تفریحی از جمله شهربازی سرپوشیده، استخر، سونا، جکوزی ، باشگاه بدنسازی، آمفی تئاتر، انواع رستوران و فست فود، کافی شاپ و …. در زمینی به مساحت 20000 متر مربع جهت رفاه حال هموطنان احداث گردید. این مجموعه در تمامی ایام آماده ارائه خدمات می باشد. شما میتوانید در این سایت بصورت آنلاین جهت خرید بلیت اقدام نمایید و یا رزرو خود را انجام دهید.سپس با ارائه کد سفارش خود به واحد مربوطه از خدمت موردنظرخود استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]