نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی از 28 لغایت 31 خرداد در اصفهان برگزار می‌شود

حضور آژانس شادی‌آوران سفر در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری

کد: 139803223756112132

http://bit.ly/2KetHge

، (اخبار رسمی): فعالان گردشگری با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دستاوردها و توانمندی‌های‌ خود را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند. آژانس هواپیمایی شادی‌ آوران سفر نیز امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور خواهد داشت.

حضور آژانس شادی‌آوران سفر در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری
حضور آژانس شادی‌آوران سفر در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری

به گزارش روابط عمومی آژانس هواپیمایی شادی‌ آوران سفر، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی از 28 خرداد 98 تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

هادی همراهیان مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شادی آوران سفر با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه گردشگری به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: «شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شادی آوران سفر با هدف نوآوری در خدمات گردشگری به هموطنان گرامی در مسیرهای داخلی و خارجی تاسیس شد. این شرکت با سابقه‌ای بالغ بر 15 سال افتخار دارد تا به عنوان تور اپراتور تخصصی تورهای داخلی به صورت توزیع کننده (شرکت مادر) در زمینه پرواز و هتل‌های چارتری به مقاصد کیش، مشهد، شیراز، بندرعباس و ... خدمات در خور و شایسته‌ای را به مسافران گرامی تقدیم کند. همچنین این شرکت سعی دارد تا با راه اندازی سیستم‌های فروش آنلاین هتل و پروازهای چارتری و سیستمی با حذف واسطه‌های موجود در بازار و به صورت مستقیم، خرید هر چه ارزان‌تر و آسان‌تری را برای مسافران محترم خود رقم بزند.

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شادی آوران سفر به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: «غرفه شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شادی آوران سفر در نمایشگاه در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.shadisafar.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شادی آوران سفر

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شادی آوران سفر با هدف نوآوری در خدمات گردشگری به هموطنان گرامی در مسیرهای داخلی و خارجی تاسیس گردید. این شرکت با سابقه ای بالغ بر 15 سال افتخار دارد تا به عنوان تور اپراتور تخصصی تورهای داخلی به صورت توزیع کننده (شرکت مادر) در زمینه پرواز و هتل های چارتری به مقاصد کیش – مشهد - شیراز- بندرعباس و ... خدمات در خور و شایسته ای را به مسافران گرامی تقدیم نماید. همچنین این شرکت سعی کرد تا با راه اندازی سیستم های فروش آنلاین هتل و پرواز های چارتری و سیستمی با حذف واسطه های موجود در بازار و به صورت مستقیم ؛ خرید هر چه ارزان تر و آسان تری را برای مسافران محترم خود رقم بزند.