اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803223756312134

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی از 28 لغایت 31 خرداد در اصفهان برگزار می‌شود

حضور اقامت گاه بوم گردی اشینه در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری

کد: 139803223756312134

http://bit.ly/2MHmU0O

، (اخبار رسمی): فعالان گردشگری با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دستاوردها و توانمندی‌های‌ خود را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند. اقامت گاه بوم گردی اشینه نیز امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور خواهد داشت.

حضوراقامت گاه بوم گردی اشینه در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری
اقامتگاه بوم گردی اشینه

به گزارش اخبار رسمی، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی از 28 خرداد 98 تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود. اقامتگاه بوم گردی اشینه سمیرم نیز در این رویداد حضور دارد.

رضایی مسئول این اقامتگاه با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه گردشگری به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: «اقامتگاه اشینه دارای امکاناتی از قبیل 8 واحد اتاق ،4 سوییت همراه با سرویس دهی سنتی است. پرواز پرستوها و رویت ستارگان از دیگر جذابیت‌های این اقامتگاه بوم گردی است.

رضایی به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: «غرفه اقامتگاه بوم گردی در نمایشگاه در کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بوم گردی اشینه

اقامتگاه بوم گردی اشینه در منطقه نمونه گردشگری شهر ونک سمیرم استان اصفهان واقع شده است. این خانه بومی بنایی قدیمی بوده است که پس از مدتی مرمت به همان شیوه و معماری سنتی و اصیل ایرانی به عنوان اقامتگاه سنتی اشینه افتتاح و آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]