اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803243761211189

ویشاتو چیست؟

ویشاتو به زودی رونمایی می‌شود

کد: 139803243761211189

http://bit.ly/2Rkij3j

، تهران , (اخبار رسمی): روحیه مشارکت و با هم بودن را می توان به راحتی در فضای ویشاتو به وجود آورد و آن را گسترش داد. فضایی سالم برای به اشتراک گذاری و رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها، بستری به دور از تخیل و توهم، جایی بدون حضور لاکچری‌ها، شبکه اجتماعی کاملا دوستانه و با قوانینی ساده برای با هم بودن‌های شیرین و اثربخش.

انتظارمان از ویشاتو چیست؟
ویشاتو به زودی رونمایی می‌شود

ویشاتو بستری است برای تمرین مسئولیت پذیری و محک خود افراد

تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی تیم ویشاتو بالاخره قرار است تا چند روز دیگر به طور رسمی رونمایی شود. ویشاتو ماحصل تمام فکرها و ایده‌های خوبی است که کم کم شکل گرفت و حالا به یک اتفاق خوب بدل شده است. ویشاتو قرار است جایی باشد برای آدم‌هایی که ضرورت نقش (ما) در زندگی همدیگر را درک می‌کنند. شکلی از باهم‌بودن را که باید باشد تا جامعه سرپا باشد.

البته فقط آرزو کردن و منتظر ماندن برای برآورده شدن کافی نیست بلکه باید مسئولیت آرزوی بقیه را هم پذیرفت. قرار است بین جمعیت گشت و گذار کرده و آرزوها و خواسته‌های آنها را دقیق بررسی کرد. باید بررسی شود که کدام یک آنقدر جذاب و مهم است که حاضر شد در برآورده شدن آن مشارکت کرد.

ویشاتو منتظر است ببیند این نگاه تا کجا پیش می‌رود. آیا ممکن است این مشارکت و بعد نتیجه‌ی ملموس آن افراد را به فکر بیندازد! فکر این که در ابعاد بزرگتر چقدر با مفهوم مشارکت در جامعه درگیر خواهند شد؟ مشارکت در بهبود زندگی دیگران و خود. درک این وابستگی، این که زندگی افراد بهتر نخواهد شد مگر آن که زندگی در جریان اطرافیان هم بهتر شود. چه طور می‌توان آسوده زندگی کرد اگر فردی در کنار ما آرامش نداشته باشد؟

این‌جا فقط بحث اخلاقیات مطرح نیست، حصار کردن زندگی عملا غیرممکن است و اگر چیزی در زندگی اطرافیان خراب باشد دیر یا زود اثر آن به زندگی ما نیز خواهد رسید، درست مثل وقتی که زندگی آنها بهتر شود.

روحیه‌ی مشارکت برای دستاوردی ملموس در سطوح دیگر اجتماع، برای کمک به تغییر مثبت در زندگی افراد دیگر و آدم‌هایی که شناختی از آنها وجود ندارد چقدر می‌تواند همه‌گیر شود؟

ویشاتو بستری خواهد بود برای محک خود افراد. تمرین این مسئولیت پذیری تنها در صورتی ممکن است و باعث رسیدن به ارزوها می‌شود که دیگران را در رسیدن به آرزوهای آنها یاری کرد. حتی اگر یک بار هم آنها از نزدیک دیده نشده باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویشاتو

ویشاتو یک استارتاپ نیست، یک سبک زندگی است. ویشاتو یک سرویس اشتراک گذاری آرزوها است، افراد می توانند در ویشاتو آرزوها و خواسته های خود را به اشتراک گذاشته و با استفاده از این بستر به آرزوهای خود برسند. ویشاتو هم اکنون در قالب وبسایت قابل دسترس است و اپلیکیشن آن هم به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی