اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803253767312167

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی از 28 لغایت 31 خرداد در اصفهان برگزار می‌شود

حضور مجموعه گردشگری اولدوز مغان در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری

کد: 139803253767312167

http://bit.ly/2KhYw3X

، (اخبار رسمی): فعالان گردشگری با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دستاوردها و توانمندی‌های‌ خود را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند. منطقه نمونه گردشگری اولدوز مغان نیز امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور خواهد داشت.

حضور مجموعه گردشگری اولدوز مغان در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری
حضور مجموعه گردشگری اولدوز مغان در بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه گردشگری

فعالان گردشگری با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان دستاوردها و توانمندی‌های‌ خود را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند. منطقه نمونه گردشگری اولدوز مغان نیز امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی گروه گردشگری اولدوز مغان نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی از 28 خرداد 98 تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

جاهدی مدیر بوم گردی منطقه مغان و سبلان با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه گردشگری به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: «مجموعه گردشگری اولدوز مغان در حوزه بوم گردی و الاچیق عشایر فعال است. این مجموعه در ایام کوچ عشایر اقدام به پذیرش توریست‌های خارجی برای همسفری با عشایر می‌کند و تاکنون توریست‌هایی از کشورهای آلمان و چین را جذب کرده است.

جاهدی به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: «مجموعه گردشگری اولدوز مغان در نمایشگاه در کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه گردشگری اولدوز مغان

اولدوز توریسم به عنوان مجری تورهای تخصصی طبیعت گردی، تاریخی، فرهنگی، اقامت و مشارکت در مزارع کشاورزی، باغبانی و دامپروری و روستاهای گردشگری و عشایری شاهسون در منطقه دشت مغان آمادگی خود را جهت همکاری با مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی در جهت توسعه و افزایش اطلاعات دانش آموزان و دانشجویان اعلام می دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]