کد: 139803253767712168

از 28 خرداد 98 تا  31 خرداد 98برگزار می‌شود

حضور هتل قصر جهان نطنز در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان

کد: 139803253767712168

http://bit.ly/2RlTeVE

، (اخبار رسمی): فعالان گردشگری و صنایع دستی با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان  دستاوردها و توانمندی‌های خود را به علاقمندان ارائه می‌کنند.

حضور هتل قصر نطنز در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان
هتل قصر جهان نطنز

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی هتل قصر جهان نطنز، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور 100 مجموعه و شرکت فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی از 28 خرداد 98 تا 31 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

آقای نجف جهانی مدیر عامل  هتل قصر جهان نطنز با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه گردشگری و صنایع دستی به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: «هتل 4 ستاره قصر جهان نطنز در باغ شهر نطنز با 8 هزار متر مربع زیر بنا در هفت طبقه بنا شده و دارای قابلیت‌های متنوع از جمله واحدهای  اقامتی، پذیرایی و تجاری است. این هتل، دارای 100 تخت و 30 واحد اقامتی و سوئیت مجلل است که با دورنمای زیبای کوهستان مشرف و باغ‌های سبز و دلنواز اقامتی خاطره انگیز را برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. وی خاطر نشان کرد، رستوران‌های سنتی و مدرن این هتل با ظرفیت 450 نفر، سالن پذیرایی با گنجایش 500 میهمان، و سالن اجتماعات، با ظرفیت بیش از ششصد نفر از فضاهای کاربردی این هتل بزرگ است که امکان برگزاری همایش‌ها، گردهمایی‌ها و جشنواره‌ها را فراهم می‌سازد. »

مدیرعامل  هتل قصر جهان نطنز به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: «غرفه هتل قصر جهان نطنز  در نمایشگاه گردشگری اصفهان، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.hotelghasrjahan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف