اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263772011821

ادونس کلینیک ارائه دهنده کفش طبی مناسب

کد: 139803263772011821

http://bit.ly/2RiBHgU

، تهران , (اخبار رسمی): ادونس کلینیک با نام گروه سلیمانی به عنوان یکی از برندهای فعال و مرکز کفش طبی در تهران شناخته شده است.

کفش طبی
ادونس کلینیک ارائه دهنده کفش طبی مناسب

گروه متخصصان ارتوز و پروتز سلیمانی در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را شروع کرده است فعالیت این مرکز پیرامون ارائه خدمات ارتوزی، پروتزی و انواع ارزیابی و اندازه‌گیری با دستگاه‌های مخصوص است.

۱- خدمات ارتوزی: شامل طراحی و ساخت انواع بریس و اسپیلنت‌ها از جمله انواع کمربندها و زانوبندهای درمانی و...
۲- خدمات پروتزی شامل ساخت انواع دست و پای مصنوعی برای افراد دچار قطع عضو
۳-انواع ارزیابی‌ها و اندازه‌گیری‌ها با دستگاه‌های مخصوص ارزیابی بدشکلی های بدن از جمله اسکنرهای ستون فقرات و اسکنرپا

اسکن کف پا، موجب آگاهی پزشکان، از برآمدگی‌ها، قوس‌های کف پا و اختلالات پاهای بیماران می‌شود. شاید بتوان گفت که پاها، از اساسی‌ترین اندام‌ها، برای حفظ سلامتی کل بدن هستند.

اسکن کف پا به وسیله اسکنرهای قدرتمند و دقیق 2بعدی و 3بعدی قابل حمل و ثابت، می‌تواند به پزشکان کمک کند تا با تهیه تصویری از پاها، سفارش ساخت کفی طبی و ساخت کفش طبی (حتی کفش مخصوص خارپاشنه) مناسب پای هر شخص را بدهند تا تضمینی برای آسایش و آرامش بیماران باشد.

ادونس کلینیک تحت نام گروه سلیمانی یکی از بهترین مراکز ارتوپدی فنی در تهران است که با سال‌ها سابقه طولانی در زمینه ساخت و تولید انواع ارتوز و پروتز، توانسته است نقش بزرگی در بهبود بیماران ارتوپدی ایفا کند و رضایت مشتریان را طی سالیان مختلف کسب کند.

بهترین متخصصان ارتوپدی فنی در زمینه ارتوز و پروتز در ادونس کلینیک گرد هم آمده‌اند تا بتوانند به جامعه هر چه بیشتر خدمت کنند و بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به بیماران ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادونس کلینیک مرکز تخصصی ارتوز و پروتز سلیمانی

موسسه ارتوپدی فنی سلیمانی با داشتن تجربه فراوان در حوزه مراقبت و درمان بدشکلی های پا و همچنین ایجاد زیرساخت های قوی ، در حال حاضر با تمرکز ویژه ای در حوزه درمان بدشکلی های کف پا فعالیت می کند. موسسه ما جز معدود موسسه های ارتوپدی فنی در ایران می باشد که دارای کارگاه کفش اختصاصی بوده و با داشتن این لینک قوی در موسسه ، کفش های اختصاصی و سفارشی را با بالاترین دقت و در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد .به گونه ای که افرادی که به هر دلیل نمی توانند از کفش های معمولی استفاده کنند ( به علت بدشکلی هالوکس والگوس ، مفصل شارکو در اثر دیابت ، کوتاهی یکی از اندام ها ، تورم رویه پا ، بی ثباتی مچ پا ، خارپاشنه ، درد کف پا ، زانوی ضربدری ، زانوی پرانتزی ) می توانند به این موسسه مراجعه کنند و پس از معاینه توسط درمانگران و متخصصان ارتوز و پروتز ، کفش مناسب به آنها پیشنهاد می شود و پس از اندازه گیری ( در مواقع لزوم حتی قالبگیری ) کفش اختصاصی برای مراجعه کننده با رنگ دلخواه ، ارائه می گردد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی