اطلاعات تماس
  • 091226***** - 086463*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803283780112024

همه چیز درباره روش‌های چاپ پرچم

کد: 139803283780112024

http://bit.ly/2Rvu4nr

، تهران , (اخبار رسمی): تکنولوژی چاپ پرچم یکی از مهم‌ترین چاپ‌هایی که است به تازگی تحت عنوان چاپ روی اشیاء وارد کشور شده است. چاپ سیلک و دیجیتال مهم‌ترین روش‌های چاپی روی پرچم هستند.

همه چیز درباره چاپ پرچم
چاپ سیلک و دیجیتال

چاپ سیلک و دیجیتال که مهم ترین روش‌های چاپی روی پرچم هستند، چاپ باید به گونه‌ای انجام شوند که عوامل محیطی روی طرح و رنگ آنها تاثیری نداشته باشند. کیفیت چاپ پرچم در سایز و انواع مختلف (پرچم تشریفات، پرچم رومیزی، پرچم مذهبی )بسیار مهم  است و حتی باید به موارد استفاده آنها نیز توجه کرد.

نحوه چاپ پرچم

چاپ پرچم به وسیله دستگاه‌های دیجیتال کاری سهل و ساده است. با دستگاه‌های دیجیتال می‌توان طرح‌های کامپیوتری را روی پرچم چاپ کرد. در چاپ دیجیتالی پرچم، طرح‌های کامپیوتری روی پارچه چاپ می‌شوند. پرچم‌های تشریفات به دلیل اهمیت بسیار زیاد، با بهترین طرح‌ها و روی با کیفیت ترین پارچه‌ها چاپ می‌شوند.

چاپ لیزری یا لمینت

چاپ پرچم به صورت لمینت جدیدترین روش چاپی است که توسط شرکت‌های تولیدکننده پرچم ارائه می‌شود. پرچم‌های چاپ شده را می‌توان شست و تمیز کرد و خیلی راحت و بدون محدودیت هر نوع رنگی را روی پرچم چاپ کرد.

می‌توان طرح و رنگ مورد نظر خود را در وسط پرچم چاپ کرد. پرچم‌ها از قبل آماده و دوخته شده‌اند و چاپ در مدت یک روز کاری آماده شده و تحویل می‌شود.

چاپ طرح در وسط پرچم

می‌توان طرح خود را در وسط پرچم چاپ کرده و اطراف لوگو به رنگ سفید و چاپ نشده باقی می‌ماند. برخی چاپ پرچم‌ها روی پارچه ساتن بوده و طرح‌ها در دو نوع پارچه ساتن براق و ساتن مات چاپ می‌شوند.

چاپ پرچم به صورت تمام چاپ (تمپلیت)

در چاپ پرچم طرح به صورت پشت زمینه رنگی و به صورت کامل روی پارچه پرچم چاپ می‌شود و هیچ جایی از پرچم چاپ نشده باقی نخواهد ماند. البته در این نوع چاپ، از آن جایی که پرچم دوخته نشده و آماده نیست تحویل پرچم چاپ شده از 3 تا 5 روز زمان می‌برد. بعد از این که چاپ پرچم تمام شد، ریشه دوزی پرچم تمام شده و در نهایت پرچم چاپ شده به مشتری تحویل می‌شود. چاپ پرچم بر روی پارچه‌های ساتن خارجی براق و مات که از دو لایه تشکیل شده انجام می‌شود و بعدا بر روی میله و پایه نصب می‌شود.

چاپ وسط پرچم

چاپ وسط پرچم یکی از انواع چاپ است که به خصوص در مورد پرچم‌های تشریفاتی این کار انجام می‌شود. در این نوع چاپ، الیاف پارچه، رنگ آمیزی می‌شود. پرچم‌های تشریفاتی به صورت یک رو یا دو رو چاپ می‌شوند. چاپ پرچم‌های تشریفاتی به صورت وسط پرچم بوده و به صورت استاندارد انجام می‌شود.

چاپ مدرن و امروزی روی پرچم

چاپ‌های امروزی با دستگاه‌های پیشرفته صنعتی انجام می‌شود و چاپ سنتی معنا و مفهومی ندارد. در چاپ پرچم هیچ محدودیتی برای رنگ وجود ندارد و می‌توان هر رنگی یا ترکیبی از رنگ‌ها را بر روی پرچم چاپ کرد. چاپ پرچم به گونه‌ای است که می‌توان پرچم را بارها و بارها شست و رنگ پرچم نیز از بین نمی‌رود.

چاپ حرارتی یا سابلیمشن یکی دیگر از چاپ‌هاست که روی پرچم انجام می‌شود. یکی دیگر از انواع چاپ، چاپ دیجیتال پرچم است که می‌توان برروی هر نوع ابعادی از پرچم، طرح‌ها را چاپ کرد. در چاپ دیجیتالی پرچم می‌توان هر نوع طرحی را روی پرچم چاپ کرد. پارچه‌های به رنگ روشن و با 70 درصد پلی استر مناسب چاپ دیجیتال هستند.

عدم تداخل رنگی در طرح

البته باید دقت کرد که در طرح، تداخل رنگی وجود نداشته باشد، بخاطر این که هر آن چه که روی مانیتور مشاهده می‌شود روی پرچم چاپ خواهد شد.

البته پرچم‌ها در اندازه‌های مختلفی وجود دارند، بنابراین متناسب با اندازه پرچم ‌ا، چاپ انجام می‌شود. باید در ابتدا، اندازه پرچم را مشخص کرد تا اندازه طرح چاپی روی آن مشخص شده و بعد از آن طرح مورد نظر چاپ شود.

باید از روشی برای چاپ طرح روی پرچم استفاده شود که مقرون به صرفه باشد. البته روش‌های چاپی نیز آن قدر زیاد نیست که افراد را سردرگم کند و مجبور باشند که انواع و اقسام روش‌ها را مطالعه کرده تا بهترین روش چاپی را انتخاب کنند.

عدم تاثیر عوامل محیطی نسبت به چاپ با کیفیت‌تر

از آن جایی که پرچم همیشه در برابر عوامل محیطی مثل نور خورشید، باران و گرد و غبار قرار دارد، بنابراین طرح‌ها را به گونه‌ای باید چاپ کرد که عوامل محیطی هیچ تاثیری بر روی آن نداشته باشند و طرح و رنگ همیشه به طور ثابت روی آن باقی بماند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه پرشین نوین پرچم به آدرس pnpflag.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه پرشین نوین پرچم

خدمات پرشین نوین پرچم شرکت پرشین نوین پرچم با هدف تولید محصول با کیفیت، استاندارد و تحویل بدون واسطه با نازلترین قیمت در حوزه چاپ پرچم شامل پرچم ایران ، پرچم مذهبی ، پرچم کشورها ، پرچم تشریفات،پرچم رومیزی مخصوصا پرچم ایران ، پذیرای سفارشات پرچم در ابعاد و اندازه های متنوع می باشد.ما در سالیان فعالیت خود این رسالت را داشتیم که در این عرصه بهترین ها را خدمت هموطنان عزیز ارائه کنیم، نمونه ای از آن را اگر بخواهیم بیان کنیم، پرچم ایران را با پارچه ی ساتن در اندازه های بزرگ متوسط و کوچک به چاپ رساندیم، نمونه ای از این را در باغ موزه ی دفاع مقدس میتوانید مشاهده کنید که بزرگ ترین پرچم ایران میباشد که در کشور عزیمان به اهتزاز در آمده است. نمونه ی دیگر از چاپ پرچم توسط ما در پرچم های مناسبتی و پرچم مذهبی است که در روزهایی از سال مانند زمان برگزاری مسابقات والیبال که ایران میزبان کشورهای اروپایی است و همچنین در ماه محرم و ماه صفر و ماه مبارک رمضان و ایام فاطمیه پرچم های خاص آن زمان را سفارش می دهند.

اطلاعات تماس
  • 091226***** - 086463*****
[نمایش اطلاعات]