اطلاعات تماس
  • 091226***** - 086463*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807074085912024

نقش پرچم تشریفات و پرچم رومیزی برای مناسبات سیاسی و فرهنگی

پرچم تشریفات در کنار پرچم رومیزی نماد اعتبار شرکت‌ها

کد: 139807074085912024

http://bit.ly/2mZQu5r

، تهران , (اخبار رسمی): پرچم خود نماد اقتدار و شایستگی یک شرکت است هر شرکتی باید یک پرچم تشریفات را در طراحی دکوراسیون داشته باشد چون پرچم نه تنها باعث زیبانی محیط کار می‌شود بلکه کلاس و وجهه شرکت را افزایش داده و نظر هر شخصی را به خود جذب می‌کند.

پرچم تشریفات در کنار پرچم رومیزی نماد اعتبار شرکتها
پرچم تشریفات در کنار پرچم رومیزی نماد اعتبار شرکت‌ها

پرچم تشریفات

مناسب است که یک پرچم تشریفات در محل کار قرار گیرد. پرچم تشریفات زیبایی خاصی را به دکوراسیون محل کار خواهد داد. همچنین کلاس کاری را تا حد امکان افزایش می‌دهد. با توجه به قیمت پرچم تشریفات پرشین نوین پرچم این محصول را برای کلیه اصناف و شغل‌ها پشنهاد می‌کند.

پرچم تشریفات برای هیچ کسب و کاری محدودیت ندارد و تمام شرکت‌ها و دفاتر برای زیبایی دکوراسیون خود می‌توانند از پرچم تشریفات استفاده کنند.
می‌توان با قرار دادن لوگو یا نماد برند در پرچم تشریفات آن در یک روبداد مهم قرار داد و تمام نظرها را به نماد شرکت خود جلب کرد همچنین می‌توان از آن در مراسم به عنوان یک پرچم تبلیغاتی استفاده کرد.

پرچم تشریفات در کجا استفاده می‌شود؟

پرچم تشریفات به دلیل آنکه یک پرچم ایستاده است می‌تواند در بیشتر مکان‌ها از آن استفاده شود اما معمولا پرچم تشریفات را در مکان‌هایی قرار می‌دهند که بیشتر دید را داشته باشد.

پرچم تشریفات را معمولا در سالن کنفرانس، هتل، نمایشگاه، اتاق مدیریت، لابی، اتاق انتطار، … استفاده می‌کنند. پرچم تشریفات بهترین روش برای قرار دادن یک پرچم تبلیغاتی در محیط‌های مختلف است.

انواع پرچم تشریفات

انواع پرچم تشریفات ساخته شده توسط پرشین نوین پرچم به صورت زیر است :

پرچم تشریفات ایران یک پرچم رشم، سازمانی و تشریفاتی است برای استفاده در جنش‌ها مراسم یا اتاق‌های کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرچم تشریفات اختصاصی یکی از تخصصی ترین خدمات پرشین نوین پرچم است. این پرچم‌ها معمولا با پس زمینه سفید و لوگو سازمان یا شرکت و .. در مرکز آن قرار می‌گیرد.

بر اساس نیاز مشتری قابل تغییر است و پرچم‌های تولیدی توسط پرشین نوین پرچم از با کیفیت ترین متریال قابل استفاده ساخته و چاپ می‌شود.

پرچم تشریفات مخروطی بیشتر در قرار دادن لوگو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدین صورت که به پرچم تشریفات به شکل مخطوطی قرار می‌گیرد و آرم و لوگو چاپ شده بر روی آن از یک جهت به نمایش در خواهد آمد. اکثر پرچم‌های تشریفات به صورت باز بوده که اگر مشتریان تقاضای چاپ لوگو در دو طرف کرده باشند بتوانند استفاده کنند.

ویژگی‌های پرچم تشریفات

اندازه پرچم ایستاده تشریفات معمولا 90*150 یا 100*170 است البته بر اساس نیاز مشتری قابل تغییر بوده و می‌توان اندازه مورد نیاز خود را سفارش داد. برای داشتن نمای زیباتر استفاده از اندازه استاندارد برای پرچم‌های ایستاده تشریفات بهتر است که باید در یک اندازه باشند و نباید اندازه‌های آن کوچک و بزرگ باشد.

در تولید پرچم ایستاده تشریفات از پارچه‌های درجه یک استفاده می‌شود. جنس پارچه‌ها شامل ساتن آمریکایی، ساتن براق، جیر و مخمل هستند. مدل دوخت پرچم تشریفات به چند صورت انجام می‌شود که بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است. نوع دوخت‌ های موجود شامل ساده، ریشه دار، ریشه دوبل، لمینتی، قیفی، پرچم دوبل انجام می‌شود.

طرح‌ها به چند روش بر رویه پرچم قرار می‌گیرد مانند چاپ دیجیتال توسط دستگاه‌های پلاتر مخصوص، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر و گلدوزی که پس از قرار دادن طرح بر رویه پاچه پرچم تشریفات نصب می‌شود که میله‌های آن حدودا 3 متر است که در مدل‌ تلسکوبی امکان افزایش ارتفاع دارد.

امکان چاپ در دو طرف پرچم هم امکان پذیر است و می‌توان هنگام سفارش چاپ تک رو یا دورو را انتخاب کرد. اگر عجله برای برای چاپ و تحویل پرچم تشریافت وجود دارد  می‌توان از چاپ دیجیتال استفاده کرد که به سرعت پرچم چاپ شده و در پایه پرچم تشریفات نصب می‌شود.

پلاترها مخصوص چاپ این نوع پرچم تبلیغاتی هستند به این صورت که فایل‌ها را مستقیما از کامپیوتر دریافت و بر رویه پارچه‌ها چاپ می‌کنند. پس از چاپ آنها وارد محفطهی خشک کن شده و پس از خشک شدن پارچه‌ها آماده استفاده هستند.

جوهر استفاده شده در چاپ پرچم ایستاده تشریفات از جوهرهای با کیفیت سابلیمیشن است که با شستشو از بین نرفته یا کم رنگ نمی‌شوند .

نکته :چاپ دیجیتال بر روی انواع پارچه‌های ساتن انجام می‌شود (در پارچه‌های جیر امکان چاپ دیجیتال وجود ندارد). پارچه‌های جیر نسبت به حرارت حساس بوده و تغییر رنگ می‌دهند.

در سایر مواردی که چاپ دیجیتال مناسب نباشد (تیراژ بالا ، تعداد رنگ کم ، عدم محدودیت زمان یا نیاز به چاپ بر روی پارچه جیر) چاپ سیلک گزینه مناسب ماست. در چاپ سیلک ابتدا برای هر رنگ چاپ یک شابلون ساخته می‌شود و چاپ هر رنگ در یک مرحله‌ی جداگانه و از طریق این شابلون‌ها صورت می‌گیرد.

کاربردهای پرچم رومیزی

پرچم رومیزی یکی از مهم ترین پرچم‌هایی است که در اتاق مدیران قرار دارد و در برخی مراسم‌های رسمی از آن استفاده می‌شود. این پرچم را می‌توان در هر اداره و سازمانی مشاهده کرد. این نوع پرچم در اندازه‌های مختلف و متفاوتی وجود دارد و می‌توان آنها را روی میز مدیران مشاهده کرد. در چاپ سابلمیشن، طرح و رنگ به صورت حرارتی بر روی پرچم چاپ می‌شود.

اندازه پرچم رومیزی می‌تواند متفاوت باشد، این پرچم می‌تواند نشانگر رسمی بودن شرکت و سازمان باشد. در اندازه 30×20 سانتی متر است و با جیر یا ساتن تهیه می‌شود. طرح این روی پرچم نیز می‌تواند از طریق چاپ سیلک، دیجیتال یا گلدوزی چاپ شود.

در بسیاری از شرکت‌ها در بعضی مراسم‌های بخصوص و یا سفارتخانه‌ها، از پرچم تشریفات به عنوان یک نوعی از پرچم رومیزی یا مکمل آن اسفاده می‌کنند.

با پرچم رومیزی که در اندازه‌های کوچک طراحی و چاپ می‌شود می‌توان رسمیت شرکت را در هر مکانی به نمایش گذاشت.

پارچه یا مقوای پرچم رومیزی می‌تواند به صورت مربع، مستطیل یا مثلث باشد. حتی این نوع پرچم می‌تواند در غرفه‌های نمایشگاهی نیز کاربرد داشته و نشانه حضور شرکت در آن نمایشگاه باشد.

همیشه مراسم رسمی به مراسم‌های غیر رسمی برتری داشته و افراد سعی می‌کنند که با ابزارهای مختلف مانند پرچم رومیزی، رسمی بودن مراسم را به دیگران و به افکار عمومی جامعه گوشزد کنند.

با این نوع پرچم می‌توان رسمی بودن مراسم خود را حفظ و نشان داد که شرکت، یک شرکت بزرگ بوده و اعتبار خاصی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه پرشین نوین پرچم

خدمات پرشین نوین پرچم شرکت پرشین نوین پرچم با هدف تولید محصول با کیفیت، استاندارد و تحویل بدون واسطه با نازلترین قیمت در حوزه چاپ پرچم شامل پرچم ایران ، پرچم مذهبی ، پرچم کشورها ، پرچم تشریفات،پرچم رومیزی مخصوصا پرچم ایران ، پذیرای سفارشات پرچم در ابعاد و اندازه های متنوع می باشد.ما در سالیان فعالیت خود این رسالت را داشتیم که در این عرصه بهترین ها را خدمت هموطنان عزیز ارائه کنیم، نمونه ای از آن را اگر بخواهیم بیان کنیم، پرچم ایران را با پارچه ی ساتن در اندازه های بزرگ متوسط و کوچک به چاپ رساندیم، نمونه ای از این را در باغ موزه ی دفاع مقدس میتوانید مشاهده کنید که بزرگ ترین پرچم ایران میباشد که در کشور عزیمان به اهتزاز در آمده است. نمونه ی دیگر از چاپ پرچم توسط ما در پرچم های مناسبتی و پرچم مذهبی است که در روزهایی از سال مانند زمان برگزاری مسابقات والیبال که ایران میزبان کشورهای اروپایی است و همچنین در ماه محرم و ماه صفر و ماه مبارک رمضان و ایام فاطمیه پرچم های خاص آن زمان را سفارش می دهند.

اطلاعات تماس
  • 091226***** - 086463*****
[نمایش اطلاعات]