اطلاعات تماس
  • 021553*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804023790612246

آغاز مرحله دوم فروش قطعی موتورسیکلت مدل مسابقه‌ای بنللی 249R

کد: 139804023790612246

http://bit.ly/2Rt5UtT

، تهران , (اخبار رسمی): پس از استقبال فوق العاده از اولین طرح فروش محصولات منتخب بنللی، موتورکده نماینده انحصاری شرکت نیکران موتور پاسارگاد، طرح فروش موتورسیکلت مدل مسابقه‌ای بنللی (249R) را با امکان خرید فوری و قطعی فراهم کرده است.

آغاز مرحله دوم فروش قطعی موتورسیکلت مدل مسابقه ای بنللی  249R
آغاز مرحله دوم فروش قطعی موتورسیکلت مدل مسابقه ای بنللی 249R
آغاز مرحله دوم فروش قطعی موتورسیکلت مدل مسابقه ای بنللی  249R
آغاز مرحله دوم فروش قطعی موتورسیکلت مدل مسابقه ای بنللی 249R

به گزارش روابط عمومی استارت آپ موتورکده، طرح فروش قطعی موتورسیکلت مدل مسابقه‌ای بنللی  (249R) در وب سایت موتورکده آغاز شده است.

سید محمدمهدی نبوی مدیر استارت آپ موتورکده با اشاره به استقبال بی نظیر خریداران از طرح فروش قبلی، دلیل این استقبال را قیمت مناسب، کیفیت بالای طراحی و ساخت محصولات بنللی و خدمات پس از فروش  شرکت نیکران موتور، نماینده محصولات بنللی در ایران دانست.

همچنین وی بیان کرد که این طرح فروش قطعی، تنها برای آقایان بالای ۱۸ سال قابل استفاده بوده و هر کد ملی تنها مجاز به خرید یک موتور سیکلت است.

علاقه مندان جهت خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت موتورکده به آدرس bit.ly/2WW7A58 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیکران موتور پاسارگاد

سرانجام در سال 2013 به صورت رسمی و با تاسیس شرکت نیکران موتورپاسارگاد گام موفق و بلند دیگری را برداشت و بلافاصله هم با عقد قرارداد با شرکت قدیمی ، پیشگام و خوش سابقه بنللی ، نمایندگی رسمی و انحصاری این شرکت یک صد ساله را در اختیار گرفت. اولین نمایشگاه شرکت بنللی در ایران نیز در خیابان هلال احمر افتتاح گردید. شرکت نیکران موتور پاسارگاد برای نخستین بار در صنعت موتورسیکلت کشور ، با هدف واقعی ارائه خدمات سه گانه ، فروش ، خدمات پس از فروش و همچنین تامین قطعات یدکی و ایمنی به بازار آماده گردید تا با افتخار ، تمامی نیازهای خانواده بزرگ مصرف کنندگان خود را برطرف نماید. * شرکت نیکران موتور در بدو آغاز به کار با عرضه 3 محصول اصلی کار خود را آغاز نمود. 3 محصول اصلی عبارت است از: 1. تی ان تی 15 موتور تک سیلندر با حجم 148 سی سی 2. تی ان تی 25 موتور تک سیلندر با حجم 249 سی سی 3. تی ان تی 250 موتور با 2 سیلندر با حجم 249 سی سی لازم به ذکر است این محصولات با طراحی منحصر به فرد ایتالیایی جهت استفاده علاقمندان به موتورسیکلت در خیابان های تهران و سایر نقاط ایران، عرضه می شوند. * شرکت نیکران موتور در راستای تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود با شرکت اتریشی و معروف هوسکوارنا (Husqvarna) در زمینه موتورسیکلت های کراس و اندورو در سال 2013 قرارداد همکاری امضا کرد.

اطلاعات تماس
  • 021553*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجهیزات ورزشی | سرگرمی و تفریح