اطلاعات تماس
  • 091205*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804063807311036

جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری

کد: 139804063807311036

http://bit.ly/2xBtT13

، تهران , (اخبار رسمی): با ارایه طرح‌های جدید پوستر دیواری امکان درج و استفاده از پوستر دیواری در اماکن و محیط‌های مختلف با سلایق مختلف فراهم شده است. با جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری ارایه شده تمامی سلایق و گروه‌های سنی مختلف می‌تواند با انتخاب‌های متنوع خود اقدام به زیباسازی دکوراسیون داخلی به شکل مطلوب کند.

جدیدترین طرح های پوستر دیواری
جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری

دکور آذین یکی از مجموعه‌های فعال در ارائه جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری است. با ارایه طرح‌های جدید پوستر دیواری امکان درج و استفاده از پوستر دیواری در اماکن و محیط‌های مختلف با سلایق مختلف فراهم شده است. با جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری ارایه شده تمامی سلایق و گروه‌های سنی مختلف می‌تواند با انتخاب‌های متنوع خود اقدام به زیباسازی دکوراسیون داخلی به شکل مطلوب و دوست داشتنی خود کند.

جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری اتاق کودک

طرح‌های پوستر دیواری برای اتاق کودک متناسب با روحیات کودکان بوده و انتخاب طرح براساس سلایق و جنسیت مختلف قابل انجام است. طرح‌های انتخابی برای پوستر دیواری اتاق کودک باید باعث رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان شود. در جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری اتاق کودک توجه به رنگ‌بندی و انتخاب تصاویر شخصیت‌های محبوب برای کودکان و نوجوانان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رنگ‌های شاد و مورد علاقه برای این گروه انتخاب می‌شود. به عنوان مثال دختران به رنگ‌هایی نظیر صورتی بسیار علاقه‌مند هستند و رنگ آبی برای اتاق کودک پسرانه مناسب‌تر است. در پوستر دیواری اتاق کودک می‌توان از تصاویر شخصیت‌های محبوب و سلیبریتی استفاده کرد. در نظر گرفتن سلایق خود کودکان در انتخاب طرح مناسب می‌تواند اثر بخشی فراوانی در انتخاب مناسب داشته باشد.

جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری گل

طرح‌های مورد استفاده با تصاویر گل‌ها فضایی منحصر به فرد و آرامش‌بخش را برای مخاطبان فراهم می‌آورد. این در حالی است که در جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری گل به حالت سه بعدی تصویر در آمده و این امر در لذت بخشی به مخاطبان بسیار موثر و کاربردی است. تصاویر گل‌ها در محیط زندگی می‌تواند محیطی آرامش بخش برای مخاطبان فراهم آورد. انتخاب رنگ‌های شاد در این پوسترهای دیواری بسیار مهم است.

به کارگیری پوستر دیواری گل در محیط‌های پر رفت و آمد محیط زندگی نظیر اتاق پذیرایی و یا برای آذین‌بندی پشت تلویزیون طرح مناسب و ویژه‌ای محسوب می‌شود. در بین طرح‌های پوستر دیواری گل، پوستر دیواری گل برجسته که حالت سه بعدی دارد، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده و استفاده از این طرح‌های زیبا با رنگ بندی متناسب پیشنهاد می‌شود.

جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری طبیعت

طبیعت و مناظر برای برخی از مخاطبان بسیار دلنشین بوده و انتخاب طرح‌های پوستر دیواری طبیعت گزینه مناسبی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی این افراد است. تصاویر به کار گرفته شده در جدیدترین طرح های پوستر دیواری طبیعت می تواند طرح هایی از دریا، کوه، جنگل، گل و ... باشد. در حالتی که تصاویر به حالت سه بعدی باشد دلنشینی طرح ها بیشتر بوده و می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای دکوراسیون داخلی باشد.

ویژگی عمده طرح‌های طبیعت ایجاد حس آرامش در مخاطبان است. افراد در حالت سه بعدی گویا در خود طبیعت زندگی می‌کند و محیطی بسیار منحصر به فرد برای آن‌ها فراهم می‌شود. استفاده از رنگ‌های طبیعی و هماهنگ با طبیعت در طرح‌های پوستر دیواری طبیعت لحاظ می‌شود. طرح‌های طبیعت را می‌توان برای گروه‌های سنی مختلف و افراد با سلایق مختلف به کار برد. عموما تمامی افراد از این طرح‌ها لذت برده و طرحی مناسب برای دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود.

طرح‌های پوستر دیواری اسپرت

طرح اسپرت یکی از طرح‌های مناسب و دلخواه به خصوص برای نوجوانان و جوانان است. این طرح‌ها در ایجاد شور و نشاط در این گروه‌های سنی بسیار مناسب و کاربردی هستند. طرح‌های اسپرت می‌تواند حاوی الگوهای ورزشی و یا سایر طرح‌های اسپرت باشد. تنوع جدیدترین طرح‌های پوستر دیواری اسپرت باعث شده است که انتخاب برای علاقه‌مندان بسیار آسان شود. امکان درج تصاویر اسپرت با ابعاد مختلف ویژگی منحصر به فردی است که واحدهای چاپی معتبر فراهم آورده‌اند. با انتخاب طرح‌های اسپرت می‌توان محیطی شورانگیز را فراهم آورد.

لازم به ذکر است این طرح‌ها را می‌توان در محیط مختلف اعم از اتاق خواب، پذیرایی و ... به کار برد. یکی از مکان‌های به کارگیری طرح‌های اسپرت، استفاده در سالن‌های آرایش و آرایشگاه‌ها است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح‌های پوستر دیواری می‌توانند با شرکت دکور آذین ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آذین هنر

آذین هنر خدمات رول آپ ، پلات لمینت ، چاپ پلات لمینت ، چاپ پلات ، چاپ استیکر ، چاپ رول آپ ، چاپ پاپ آپ ، پاپ آپ ، چاپ بک لایت ، چاپ مش ، چاپ پلات لمینت ، چاپ فلکسی ، چاپ سولیت ، چاپ استند ، استند ، چاپ وینیل ، پوستر دیواری ، چاپ و نصب استیکر ، استیکر لمینت ، فوم برد ، تخته شاسی ، سازه های نمایشگاهی ، میز کانتر ، کوتد لمینت ، پلات لمینت( لمینت سرد و لمینت گرم)، چاپ بنر و فلکسی نظیر بنر وینیل و شبکه ای و لمپوست بنر، چاپ کارت ویزیت، چاپ گلاسه ، چاپ افست، طراحی هدایای تبلیغاتی نظیر ساک تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی،چاپ پوستر، چاپ تراکت تبلیغاتی ، چاپ فولدر طراحی تابلو راهنما، طراحی استرابورد، طراحی پل عابر،طراحی بیلبورد، تبلیغات اتوبوس، چاپ سربرگ، چاپ تخته شاسی و فوم برد و... را ارایه می دهد.

اطلاعات تماس
  • 091205*****
[نمایش اطلاعات]